Chapter 15

968 54 4
                                    

Neymar p.o.v.

Zasto je grli? I jos je uhvatio za obraze. Ne mogu to da gledam.

Leo se vratio za sto a Mel je otisla u kucu. Leova majica je mokra.

,,Gdje je otisla Mel?"

,,Otisla je do kupatila. Brzo ce se vratiti."

,,Idem ja do nje."

,,Nemoj ici. Brzo ce se vratiti. Sjedi tu. Kad si mogao toliko nez nje, mozes i deset minuta." Namrstio sam se. O cemu ovaj prica.

,,O cemu ti?"

,,Kad si se provodio sa bivsom mogao si bez nje. Samo ne znam zasto je i dalje zavlacis. Ona to ne zasluzuje."

,,Naravno da je ne zavlacim. Pobogu, volim je."

,,E pa to ne pokazujes." Ona sigurno zbog mene place. Koji sam ja kreten. Nisam joj davao svoju paznju. Stalno sam sa Daviem i Carolinom.

Leov telefon je zazvonio i on se javio.

,,Halo. Hocu. Nije mi problem. Drzi se." Prekinuo je i onda pogledao u mene.

,,Leo, Neymar i ja nemamo nista. Stalno je bio sa Daviem. Ja sam bila sa njima ponekad."

,,Leo, gdje je otisla Mel?"

,,U moju sobu. Sto?"

,,Zelim da idemo kuci. Ili neka samo mene odveze i neka se vrati."

,,Mel je otisla. Ja cu te odvesti. Sada me je zvala. Izvinila se svima sto je tako otisla." Samo tako je otisla. Bez da je ista rekla. Sigurno svasta misli o ovome.

,,Sjedi Leo. Hajde Iane. Caro, doci cu kasnije po vas. Ja idem do nje." Leo je htio da se pobuni ali sam ja vec uzeo kljuceve i krenuo prema autu.

Sjeo sam i cekao da on udje. Sada cemo da zavrsimo sa ovime. Dosta mi je da budem bez nje.

Ian je sjeo te sam krenuo. Vozili smo se u tisini dok gu tisinu nije prekinuo Ian.

,,Ako je vise ne volis, reci joj to u lice a ne da se ovako ponasas prema njoj. I samo da znas, za dva mjeseca mi odlazimo. Njoj istice ugovor a ja se upisujem u srednju. Nema svrhe vise da budemo ovdje." Ne moze otici od mene. Ako treba, zavezacu je u svojoj kuci i nece mrdnuti.

,,Za to cemo vidjeti jos. Sada cemo nas dvoje sve rijesiti."

,,Onda mene odvezi kod Diega. Zivi ulicu dalje od nas. Nemoj vise da je povredjujes. Inace ces imati problema sa mnom."

,,E Iane, ona da hoce, ja bih je sutra ozenio."

,,Sacekaj bar jos tri godine. Dok ja ne budem punoljetan."

,,Kakve to veze ima?"

,,Necu da vam smetam. Ovako cu moci sam zivjeti."

,,Pricas gluposti. Ti si njen brat i naravno da neces smetati. I ja imam dijete koje je sa nama. Evo, stigli smo." Pozdravili smo se te je on izasao a ja sam se vratio kod Mel. Zakljucao sam auto i popeo se na njihov sprat. Pokucao sam i cekao da mi otvori. Kada je otvorila, samo sam joj prisao i zagrlio je jako. Lice mi je bilo u njenom vratu.

,,Otkud ti ovdje?"

,,Dosao sam kod tebe. Da razrijesimo sve nedoumice."

,,Konacno si shvatio sta radis?" Pitala me je dok je isla do svoje sobe. Zatvorio sam vrata i usao za njom.

,,Pogrijesio sam Mel. Nisam bio sa tobom. Davi me je zaokupio. Nisam znao da te ovim povredjujem. Zao mi je. Znam da mislis da te vise ne volim ali grijesis. Mnogo te volim. Toliko da bih te sada ozenio da mogu."

,,Malo je rano za to. Samo nemoj da vise dodje do ovoga. Ne zelim da se svadjamo ili slicno."

,,Ni ja ljubavi. Od sada ce sve biti drugacije. Volim te."

,,I ja tebe." Spojio sam nam usne u jedan duzi poljubac. Spustio sam je na krevet a ona je ruke stavila pod moju majicu.

,,Ako ne zelis da idemo do kraja, bolje je da ovdje stanemo."

,,Nemoj stajati, samo...".

,,Samo sta?"

,,Ja sam nevina." Crvenilo ju je oblilo a ja sam je samo njezno poljubio. ,,Jel to nije problem?"

,,Problem? Naravno da nije. Samo se opusti."......

●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■

Lezala je pored mene dok joj je carsaf prebacen preko golog tijela.

,,Nemoj ici. Ostani danas ovdje. I nocas."

,,U redu. Ostacu. Samo cu otici po Davia i onda sam samo tvoj."

,,Svidja mi se kako to zvuci. Samo moj." Blagi omjeh joj je titrao na usnama. Sada mi je doslo u glavu da hoce da ide.

,,Mel, jel istina da hoces da se vratis u Madrid?"

,,Htjela sam kada mi istekne ugovor. Mislila sam da je ovo medju nama gotovo i da nemam sta da radim ovdje. Ugovor mi vjerovatno nece produziti."

,,Otkud znas? Produzice ti ga sigurno."

,,Ney, nemoj da se ti ista petljas. Necu da preko veze dobijem posao. A i ako ne produze, zaposlicu se negdje al cu ostati ovdje. Ne mogu otici od tebe."

,,Drago mi je to cuti." Poljubio sam je u celo a ona je glavu smjestila na moja prsa. Tako je brzo i zaspala. A i ja uz nju. Nikad ljepse nisam spavao.

■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■

,,Mel probudi se."

,,Spava mi se."

,,Dosao je Ian a mi smo i dalje goli. Ne bi bilo lijepo da nam udje u sobu. Hajde ljepotice." Ustala je i protrljala oci. Kakvo tijelo ona ima. Manekenke joj nisu ni do koljena.

Obukla je majicu i helanke a kosu svezala u obican rep. Ja sam obukao bokserice i pantole do ispod koljena. Majicu nisam oblacio. Vruce je.

,,Hajde idemo kod njega. Da ne bude sam." Uzeli smo se za ruke i izasli iz njene sobe. Ian je pio sok u kuhinji.

,,Jeste se pomirili?"

,,Naravno da jesmo. Ne mozemo mi jedno bez drugog." Zagrlio sam je sa ledja i ruke stavio oko struka. Poljubio sam je u vrat.

,,Drago mi je."

Neymar's love✔Where stories live. Discover now