Chapter 20

986 48 2
                                    

Neymar p.o.v.

Danas Mel i ja idemo na pregled. Danas cemo saznati sta ce roditi. U sestom je mjesecu. Prosli put su se bebe okrenule i nije se vidjelo. Zato sam danas posebno uzbudjen. Mel bi htjela djecake a ja djevojcice. Al sta bude, bitno je samo da je zdravo.

,,Ljubavi, hajde ustani." Vratio sam se sa treninga a Mel i dalje spava. Mnogo je pospana. I mnogo jede. Uh, da cuje ovo zadavila bi me. Zna me nekada probuditi u pola noci i traziti kisele krastavce i slag. Kad je vidim da to jede, dodje mi da povratim. Ona kaze da joj je to ukusno. I kad pojede, onda povrati.

,,Ney, pusti me da spavam."

,,Znas da moras na pregled. Moramo vidjeti sta su nam bebice. Hajde ljubavi." Nageo sam se na nju i ljubio je po licu. Ona mi se nasmjesila i poljubila me u usta. Kako je trudna, samo bi spavala i mene iskoristavala. Mada, to iskoristavanje se meni svidja. Ha.

,,Ajde skloni se. Moram da se istusiram. Jedva cekam da vidim sta cu roditi." Sklonio sam se a ona je ustala. Na sebi ima samo moju majicu. ,,Prestani da buljis." Narugala mi se i otisla u kupatilo.

Obukao sam pantole i majicu i napravio kosu. Izasla je sredjena.

,,Mozemo ici

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Mozemo ici." Prisao sam joj i stavio ruke oko struka.

,,Stomak ti se ne vidi u toj majici."

,,Znam. Al mi se svidja. Ajde, zakasnicemo."

Sjeli smo u auto te smo krenuli. Stavila je ruku na moju. Uhvatio sam je i prinjeo usnama. Ne bih je mjenjao ni za sta. Nasao sam svoju bolju polovicu.

,,Znas da mi je Nela rekla da cu u devetom mjesecu biti ko trokrilni ormar. Mada to znam i sama. Prvi put trudna i odmah dvoje. Ko ce se poroditi sa njima."

,,Maistor sam nema sta." Zezao sam se sa njom jer znam da to ne voli. Ali ja volim da joj kontriram.

,,Kreten si nema sta."

,,Ali ti tog kretena volis zar ne?"

,,Naravno dragi."

Stigli smo pred bolnicu te sam otiso do njenih vrata i otvorio joj. Izasla je i uhvatili smo se za ruke.

Gledali su u mene i Mel kao da nikada nisu vidjeli par koji ceka dijete. To je sigurno zato sto sam Barcin igrac. Ova popularnost me nekada nervira. Ponekad pozelim da sam obican momak koji igra fudbal i uziva u zivotu.

,,Ljubavi, o cemu razmisljas?" Pitala me je Mel dok smo sjedili u cekaonici da je prozovu.

,,Nista bitno." Naslonila je glavu na moje rame a ja sam je poljubio u celo.

,,Melanie Reed." Sestra ju je prozvala te sam i ja usao sa njom. Skinula je majicu i legla na onaj sto za pregledanje.

,,Kako se osjecas Melanie?"

,,Odlicno. Nekada imam mucnine ali i to je rijetko. Sve je u redu."

,,U redu. Sada cemo vidjeti sta cete dobiti." Ja se nadam da ce biti curice. Da imam dvije malene princeze. Osmijeh mi je bio na licu kao i Mel.

,,Djecaci su." Osmjeh mi je na trenutak spao sa lica i bas u tom trenutku je Mel okrenula glavu prema meni. Njen osmjeh je neprocjenjiv.

Ipak su djecaci. Bitno je da su zdravi. Mala curica ce biti za par godina.

,,Na kontrolu za mjesec dana. Jedi vitamine. Sto vise. U redu?"

,,Jeste." Uzela je maramicu da obrise stomak.

,,Ima li kakvih pitanja?"

,,Imam ja." I Mel i doktorica su gledali u mene. ,,Posto je njen stomak sve veci, da li je sigurno da i dalje imamo polni odnos?" Mogu reci da me je strah da se bebanima nesto ne desi zbog toga. Jebes zadovoljstvo ako oni ne budu u redu.

,,Jeste, sigurno je. Rekla sam ti i onda da ne smijete puno grubo i da ne bude cesto. Sobodno se opustite. Samo, ja bih vam preporucila da zadnji mjesec dana budete aktivniji sto se odnosa tice jer to pomaze da se zena bolje otvori." Uh, sad mi je lakse. Onako, i kad smo imali odnos, bio sam ko na iglama.

,,Vidimo se za mjesec dana." Izasli smo iz bolnice i usli u auto. Mel je nesto cutljiva.

,,Mila, je l' sve u redu? Da te ne boli sta?" Nasmijesila mi se i rukom presla po mom obrazu.

,,Dobro sam." Poljubio sam je a onda i njen stomak. Misici moji maleni.

,,Sta zelis sada da radimo?"

,,Ja bih da idemo do nekih prodavnica sa djecijom garderobom. Ali ako ti se ne ide, mozemo i nesto drugo."

,,Svidja mi se ideja. A znam i mjesto za to. Idemo." Pokrenuo sam auto i upalio radio.

Melanie p.o.v.

Kada mi je doktorica rekla da su djecaci, mogla sam skakati od srece. Nadala sam se da je i Neymaru drago. Ali nije. Nema osmjeha na licu.

On je htio djevojcice. Saznanje da nosim djecake ce sve da promjeni. Njega ce promjeniti.

Odveo me je u neki djeciji butik. Ima razne odjece. Razgledala sam i uzela nekoliko bodica, carapica, majica. Uzela sam i cuclu i flasice. Odnjela sam to na kasu da platim. Izvadila sam pare ali me je Neymar zaustavio i on platio. Tako me nervira kada ovo radi. Ne moze uvijek on placati. Ali njemu je to dzaba govoriti.

Spakovala nam je sve u kese te smo krenuli. U autu je bila tisina. Jedva sam cekala da dodjemo kuci.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Usli smo u kucu a u dnevnom je bio Ian i neki drug mu. Mislim da je Alex, nisam sigurna.

,,Zdravo momci."

,,Hej seko. Sta kaze doktor?"

,,Djecaci. Idem ja da se istusiram. Neymar je napolju."

,,Super je sto su djecaci. Ajde idi." Eh, da bar i Neymar tako misli. Ne znam zasto je protiv djecaka.

Istusirala sam se a onda sisla u kuhinju da jedem. Usao je Neymar u kucu i otisao na sprat. U miru sam jela a onda otisla u sobu i legla na krevet. Sklupcala sam se koliko mi je stomak dozvoljavao.

Brine me sta ce sada biti. Nadam se da ce Neymar promjeniti misljenje dok se ne rode. Kada ih uzme, sve ce biti drugacije. Bar se nadam.

Krevet se pored mene udubio i osjetila sam lagani poljubac na vratu i ruku oko stomaka. Moram ga pitati sta misli o ovoj situaciji.

,,Neymar, jesi ti u redu s ovim?"

,,S cime?"

,,Pa sa tim da cu roditi djecake." Cutao je a ja sam nastavila. ,,Nadam se da ih neces..."

,,Ne izgovaraj to. Ni ne pomisljaj. Naravno da sam u redu. Pa to su bebe. Bitno je da su dobro. Curica ce biti drugi put."

,,Sta ti mislis da ja opet radjam? Nema sanse, ne. Dosta ti je troje djece." Zna li on kolika cu ja biti tada? Ne zelim ni da mislim o tome.

,,Zelim tvoju djecu ljubavi. Nisam mislio ubrzo nego za par godina."

,,Dogovoricemo se."



Ljudi, ja se izvinjavam sto nastavka nije bilo ovako dugo. Obecavam da cu sada biti redovnija. Jer do sada stvarno nisam imala vremena. Nadam se da vas i dalje ima koji su uz ovu pricu. Jako mi je zao.

Neymar's love✔Where stories live. Discover now