Chapter 19

1K 58 10
                                    

Dvije godine kasnije

Gledam u bjeli stapic nemocna da se pokrenem. Dvije uspravne crtice su mi samo potvrdile ono sto sam danima sumnjala. Postacu mama.  Moja i Neymarova beba.

Ne znam kako cu mu reci da sam trudna. Nikada se nije izjasnio da li uopste zeli djecu sa mnom. Iako nam je veza jaka, bojim se. Ako ga ne bude htio, necu abortirat. Imam 26 godina i mogu da se nosim sa tim. Moram.

Pozvacu Antonelu da mi da broj njenog doktora. Da potvrdim i da vidim da li je sa djetetom sve u redu.

Pozvala sam je i ona se brzo javila.

,,Ko se to mene sjetio?"

,,Joj pomazi. Treba mi broj tvog doktora."

,,Za sta?"

,,Trudna sam. Bar je test tako pokazao. Hocu na pregled."

,,Cestitam. Kako je Neymar reagovao?"

,,Nisam mu jos ni rekla. Kada se vratim sa pregleda."

,,Bice jako srecan. Sigurna sam. Hoces da idem sa tobom?"

,,Nema potrebe. Samo mi posalji broj."

................... ...... ....

Doktor je imao danas slobodan termin pa sam otisla. Cekam u cekaonici da me prozovu.

,,Melanie Reed!" Ustala sam i usla u ordinaciju. Docekao me je doktor u tridesetim.

,,Dobar dan." Nije mi prvi put kod ginekologa al ipak imam neki cudan osjecaj.

,,Dobar dan Melanie. Sjedi. Postavicu ti neka pitanja a ti mi odgovori." Klimnula sam glavom.

,,Kada si poslednji put imala menstruaciju?"

,,23 aprila." Sada je 30 maj.

,,Kasni. Kada si poslednji put imala polni odnos?" Zar moram da odgovaram na ova pitanja? Sram me je. ,,Ne treba da te bude sramota. Opusti se. Kao da pricas sa prijateljicom."

,,U redu. Prije dva dana."

,,Jeste li koristili zastitu?"

,,Pijem pilule."

,,Jesi li nekada preskocila?"

,,Nisam. Ustvati jesam, bila sam bolesna par dana i tada nisam pila. A spav..." Koja sam ja glupaca. Mozda ce Neymar misliti da sam namjerno zatrudnila.

,,Uradicemo ultrazvuk da budemo sigurni. Skini majicu i lezi na sto." Uradila sam sta mi je rekao i onda mi je stavio gel na stomak i trljao po njemu.

,,Trudna si osam nedelja."

,,Jel sa bebom sve u redu?"

,,Jeste. Bebe su dobro. Melanie, ti nosis blizance."

,,Jeste sigurni?"

,,Jesam. Dobro se razvijaju. Moras dosta odmarati. Trudnoca sa blizancima je rizicnija nego sa jednim djetetom."

,,U redu doktore."

,,Jesi li udata?"

,,Nisam. Imam momka."

,,Neka te on pazi. Ne smijes dizati nista tesko i ne nerviraj se."

,,U redu." Obukla sam majicu i izasla. Ne znam gdje da idem. I dalje sam u soku. Prvi put trudna i odmah dvoje. Joj Neymar. Kako ce on prihvatiti ovo. Mozda je bolje da mu ne govorim da ce imati dvoje djece. Neka sazna kada se rode. Kad malo bolje razmislim, moze se naljutiti zbog toga.

Sjela sam na klupu u parku kada mi je zazvonio telefon. Antonela.

,,Hej, jesi bila na pregledu?"

Neymar's love✔Where stories live. Discover now