Neymar p.o.v.
Probudio sam se al nje nije bilo pored mene. Dio kreveta gdje je ona spavala je hladan. Mora biti tu negdje jer nema gdje otici. Vec je deset.
Usato sam i samo navukao trenerku. Izasao sam u dnevni i kuhinju koje su bile povezane. Ona je onako u pidzami bila za sporetom i nesto mjesala. Nasmijao sam se kada sam je vidio. Volim sto ona nije kao ostale. Njoj nije bitno kakva ce biti pred nekim momkom. Sva je prirodna.
Naslonio sam se na vrata i posmatrao je kako pravi dorucak. Ovdje ima svega jer sam rekao zeni koja brine o vikendici da donese hrane.
Jos par minuta sam ostao tako dok se ona nije okrenula. Malo sam je prepao.
,,Koliko stojis tu?"
,,Par minuta. Je li gotov dorucak?"
,,Jeste. Sjedi. Samo da postavim." Sjeo sam a ona je pored mene. Krenuli smo u miru jesti dok ja nisam progovorio.
,,Kako si spavala?"
,,Dobro. Rano sam ustala. Kada se vracamo?"
,,Necemo jos. Posle podne. Zelim jos malo vremena da provedem sa tobom." Nasmijala mi je se.
,,U redu. Sta cemo onda raditi?"
,,Svasta." Poljubio sam je u obraz. Malo je se zacrvenila. Volim tu njenu stranu.
Nakon sto smo doruckovali, oprala je sudje i otisla da se obuce.
Brzo je se vratila. Ona ovakva nece izaci nigdje.
,,Neces takva izaci. Nema sanse."
,,Zasto? Sta mi fali?" Povredjenost joj je bila na licu.
,,Sta si to obukla?"
,,Oh izvini, ostacu ovdje a ti idi. Necu te sramotiti. I neci da idem ni sa kim koga ce biti sramota da bude pored mene." Pogresno me je skontala.
,,Mel, o cemu ti pricas?"
,,Sta uopste ti planiras sa mnom? Jel ovo sve igra za tebe?"
,,Planiram da jednom ti i ja budemo zajedno. Sto se mene tice ja bih te odmah uzeo za sebe i nikome te ne bih dao. Bio bih sa tobom cijeli dan. Htio sam reci da ce te svi gledati i ja cu biti ljubomoran. Zamolio bih te da samo presvuces gornji dio jer ti ne mogu opisati kako dobro izgledas u njemu. Nikakva sramota Mel. Mogu biti jedino pocastvovan sto sam u tvom drustvu."
,,Ne pretjeruj. Ja nisam nista spektakularno. Cak nisam ni kao ostale djevojke sa kojim si bio..." prekinuo sam je poljupcem. Uhvatio sam je oko struka i nisam je pustao. Ona je ruke stavila u moju kovrdzavu kosu. Ljubio sam je dugo. Nije se odmicala.
Morao sam ovo prekinut jer znam sa ne bi isla dalje. Mada nisam bio za to.
,,Ovo je bilo..." Nisam zavrsio do kraja jer je i sama svejsna kako je bilo.
,,Lose?" Tiho me je upitala. Kako moze samo i pomisliti na to?
,,Nimalo lose. Bilo je predobro. Nadam se da cemo ovo ponoviti nekada." I dalje sam je drzao blizu sebe. ,,Presvuci ces se, zar ne?"
,,Ney, oni mogu da gledaju koliko hoce al samo to, da gledaju. Al vidis, ti ces moci i da me imas." Ostao sam zatecen ovime. Da je ja imam? Vidjela je da imam zbunjenu facu pa se samo nasmijala.
,,Mel, sta si pod time mislila?"
,,Zar sam ista rekla?" Pravila se nevinasce. ,,Jel idemo?" Uhvatio sam je za ruku te smo krenuli. Vodim je na jedno mjesto. Kraj jezera. Jedan momak je tamo spremio sve sto je potrebno za jedno divno popodne.
Setali smo jedno pored drugog vodeci prijatan razgovor.
,,Mel, hajde da kada se vratimo ides kod mene? I Rafaela je juce stigla, ostake jos dva dana."
,,Cekaj, ti si dosao ovdje sa mnom a tamo kod kuce ti je sestra? Zasto?"
,,Zato sto sam htio da provedem vrijeme sa tobom a i obecao sam ti izlazak. Nemoj da brines o tome."
,,I ne mogu da idem kod tebe. Moram ici po Iana. Neugodno mi je da bude toliko kod Lea. Antonela je trudna. Glupo mi je."
,,Hajde Mel, zvacemo i njih da dodju. Napravicemo malo druzenje, ha?"
,,Samo ako oni pristanu." Podigao sam je uvis i zavrtio. Tako bih volio da budemo zajedno. Da mogu da je poljubim kada hocu, zagrlim i ne pustam od sebe. Ali strah me da je pitam. Brzo smo stigli na odredjeno mjesto. Lijepo smo se proveli.
...................................
Melanie p.o.v.
Samo sto smo krenuli, Neymaru je zazvonio telefon. Kada je vidio ko zove, namrstio se. Prekinuo je i nastavio voziti.
,,Jel sve u redu? Telefon ti ne prestaje zvoniti." Ponovo ga je uzeo i javio se. Neko je stvarno naporan.
,,Ako se ne javljam znaci da sam zauzet. Ne budi dosadna." Znaci ona je. ,,Ne, necu dolaziti veceras niti ces ti kod mene. Veceras imam goste. Ne trebas mi." Vidi mu se po faci da je ljut. ,,Bruna, prekidam. Ne zovi me veceras. Nazvacu te sutra. Obecajem. Vidimo se. Ne dolazi. Podvlacim ti." Raspolozenje mi se odmah pokvarilo. Ona je ta kojoj on uvijek ide ma sta bilo. Necu da ga ja sprecavam ni u cemu. Veceras sam mu ja smetnja da se on provede.
,,Ney, idi. Ne moras zbog mene da ne ides. Bilo je lijepo al sve se zavrsi. Ipak me odvedi kuci." Samo sto mi suze nisu krenule. Nista nece biti izmedju nas jer postoji neko treci. U ovom slucaju ona. Jer ja sam naspram nje nista.
,,Nemoj da te brine ovo. Necu se naci sa njom. Samo sam joj to rekao da je se rijesim. Ona mi nije nista. Niti sam zaljubljen u nju niti je volim. Ti mi se svidjas. I sa tobom zelim da budem. Znam da je mozda rano, ali sa tobom zelim sve. Molim te Mel. Nemoj odustati od nas zbog nje." Nisam znala sta da mu kazem na ovo. Ostala sam bez teksta. Sa mnom zeli sve? Neymar? Ne mogu vjerovati. Zaljubljena sam u njega. Mogu reci i da ga volim.
,,Ney, ne znam sta sa kazem. Samo ti se svidjam. To ce te proci i sta onda? Otici ces od mene i kraj. Ne bih mogla podnijeti jos jedan gubitak voljene osobe." Zaustavio je auto sa strane i mene prebacio u krilo. Bila sam okrenuta prema njemu. Lice u lice. Ruke je stavio na moje obraze.
,,Mel, nisam se dobro izrazio. Volim te i ne mogu ti opisati koliko bih volio kada bi bila sa mnom. Znam da nisi spremna sada al cu se boriti za tebe koliko god bude trebalo."
,,Zar ne bi bilo jednostavnije samo da me pitas?" Iznenadila sam ga ovime. On je ono sto ja zelim. Pored Iana, postao mi je najvaznija osoba.
,,Sta? Jesi sigurna da neces odbiti?" Klimnula sam glavom. Ovo je sve smijesno.
,,Pa Mel, hoces li biti moja i samo moja djevojka?" Usne sam obrusila na njegove mekane. Kroz poljubac sam rekla hocu i nastavila ga ljubiti.
Hej ljudi evo ga novi nastavak. Votajte i komentarisite.
Jel ko gledao utakmicu Barcelona-Real Madrid. Dobro smo ih isprasili. 3:2
Sledece sedmice ne znam da li ce biti nastavaka jer idem na ekskuruiju. Ako uhvatim vremena pisem.
Ly Neda
YOU ARE READING
Neymar's love✔
FanfictionNeymar Jr as himself Melanie Reed as Zendaya Objavljena 02.01.2017 Cover by: SaraBiebs160