Neymar p.o.v.
Nisam je cekao, nego sam usao u kuhinju i nasuo casu hladne vode. Kada sam se okrenuo, ugledao sam nesto sto ne pripada Mel. Telefon. I to Antonelin. Jesu isti ali je razlika u boji maske. Uzeo sam ga u ruke i pozadina je Thiago i Mateo.
Usla je u kuhinju i zastala kada je ugledala sta drzim u ruci.
,,Sta ce ovdje Antonellin telefon?" Pogledao sam u nju i cekao odgovor.
,,Ma nije mi dopustila da se vratim taksijem pa me je ona dovezla i usla da vidi haljinu sto sam kupila. Pila je vodu i vjerovatno joj je ostao. Vratice se po njega." Bila je cudna. Laze me. Vidim joj to u ocima. Al, neka misli da sam joj povjerovao.
,,U redu. Hocemo li gledati film?"
,,Moze. Al idemo u moju sobu." Povukla me je za ruku i odvela do svoje sobe. Uzela je laptop te smo oboje legli na krevet. Zazvonio joj je telefon pa se brzo ustala i javila se.
,,Halo. Gdje si? Otkud tu? U redu. Dolazim." Prekinula je i okrenula se meni.
,,Nista od filma. Moram da idem po Iana. Zao mi je."
,,Nista, idemo. Mozemo gledati i kad njega dovedemo. Obuci se. Ne mozes takva da ides." Obukla je duksericu te smo krenuli. Bio je u nekom parku.
,,Hvala ti sto si dosla. I tebi Ney."
,,Kako si dospio ovdje?"
,,Glupo je skroz. Mozemo li samo krenuti?" Sjeli smo u auto te smo krenuli. Ruka mi je bila na naslonjacu. I dalje me muci zbog cega me je slagala. Moram je pitati. Puci cu ako ne saznam.
Trznuo sam se kada je spustila ruku na moju. Koju je odmah nakon sto sam se trznuo povukla. I okrenula glavu prozoru. Uzeo sam njenu ruku i prinjeo je usnama i poljubio.
,,Mel, sta te muci?"
,,Nista. Sve je u redu." Parkirao sam se ispred njihove zgrade te smo se popeli gore.
,,Jesi gladan?"
,,Nisam. Idem ja u sobu." Poljubio je Mel i otisao u sobu.
,,Moram sa njim hitno da razgovaram."
,,Ma pusti ga. On je sada tinejdzer. Ludilo im je u glavi." Nasmijala se pa smo sjeli u dnevni. Naslonila je glavu na moja prsa i ruke oko struka. Poljubio sam je u celo i samo smo tako sjedili u tisini.
Ponovo je neko pozvonio. Dodjavola vise. Hoce li prestati nas ometati?
,,Ko je sada? Ne ocekujem nikoga." Ustala je i otisla do vrata. Otvorila je i cuo sam nekakve izmjesane glasove. Posao sam do nje jer ko zna ko je u devet sati navece.
Zastao sam kada sam cuo Antonellin glas.
,,Izvini sto upadam. Od svega danas sto smo pricale, zaboravila sam telefon. Ian spava?" Pruzila joj je telefon koji je uzela sa komode.
,,Ne znam. U sobi je. Neymar i ja smo u dnevnom. Sjedimo. Hajde udji."
,,Necu. Moji su ranije dosli po njih oa je Leo sam kuci. Nego, jel skontao da si slagala?" Znao sam da je nesto u pitanju. A sada cemo da saznamo i sta. Znam da je nepristojno da se prisluskiva ali moram.
,,Tise malo. Čuće te. Mislim da nije. I dalje vazi ono, bila sam kod tebe danas i kraj. Telefon si zaboravila kada si me vracala jer sam ti ja pokazivala haljinu."
,,Mel, nije u redu ti sto radis. Reci mu."
,,Necu. Naljutice se. Ovako je bolje. Sto ne zna, nece ga ubiti." Jos vise me je ovo razjarilo.
,,Kako ti hoces. Idem ja. Ceka me Leo. Hocemo da iskoristimo ovu noc dok nema djece." Cuo sam da se Mel nasmijala.
,,Pa, uzivajte onda."
YOU ARE READING
Neymar's love✔
FanfictionNeymar Jr as himself Melanie Reed as Zendaya Objavljena 02.01.2017 Cover by: SaraBiebs160