Chapter 10

1K 54 2
                                    

Neymar p.o.v.

Zvono na vratima me prekida u jelu. Ko je ovako rano. Ko god da je, nece se puno zadrzati jer moram ici po Davia i Carolinu na aerodrom.

Otvorio sm vrata gdje je bila Melanie i Ian. Mali je rekao cao i prosao pored mene. Namrstio sam se.

,,Sta je njemu?" Pitao sam je dok sam je privlacio sebi da je poljubim. I ona je mene.

,,Ma ne zamjeri mu. Posvadjo se sa curom. Jel smetamo?" Usli smo u dnevni. Ian je vec sjedio i nesto cackao na telefonu.

,,Ma ne smetate, nego jos malo trebam ici po Davia i Carolinu." Ono sto sam rekao ne vazi za Mel.

,,Pa onda cemo mi ici. Da ti ne smetamo."

,,Ne idi. Ako hocete ajte sa mnom ili nas cekajte tu. Brzo cemo mi doci."

,,Bicemo ovdje. Idi ti po njih."

,,Necu jos, tek za pola sata. Sta je compa, problemi u raju ha?"

,,Da. Nista ozbiljno. Idem ja u wc." Ustao je i otisao.

Cim je zasao iz dnevnog povukao sam Mel sebi i poljubio je. Njene ruke su bile na mom licu.

,,Moramo prestati. Ian ce se vratiti."

,,Kai da se on nije ljubio sa curom. Ima 14 godina."

,,Znam sa jeste ali mi je glupa da nas vidi. Ipak je on jos dijete." Sklonio sam joj pramen koji je zalutao. Ona mi se slabasno nasmjesila. I malo zacrvenila. ,,Slatka si kad se crvenis."

,,Ney, zakasnices. Nemoj da te cekaju." Poljubio sam je jos jednom te obuo patike i izasao. Nadam se da joj nece biti dosadno u kuci.

.............................

Cekao sam na aerodromu da se pojave. Mnogo sam nestrpljiv da vidim svog djecaka.

,,Tata! Tata!" Okrenuo sam se na dozivanje. Davi je trcao prema meni. Podigao sam ga i bacio u vis. Zatim sam ga zagrlio i izljubio po licu.

,,Dobro dosao momak.".

,,Nedostajao si mi tata. Imamo dobre vijesti za tebe. Al ce ti to mama reci." I dalje mi je bio u rukama kada nam je prisla Carolina.

,,Hej Ney." Zagrlila nas je obojicu.

,,Hej. Sta mi moras reci?"

,,Kada dodjemo kod tebe. Hocemo li odmah tebi ili cemo ici negdje?" Usli smo u auto i krenuli.

,,Idemo kod mene. Mel je tamo i ne zelim da puno ceka. Jel to u redu?"

,,Naravno. A ko je Mel?"

,,Moja djevojka."

,,Nadam se da nije kao Bruna. Ona mi se nikako ne svidja."

,,I sama znas kakav je odnos izmedju mene i Brune. A Mel je potpuna suprotnost. Sasvim je prirodna. Nije ni slicna ostalim mojim bivsim."

,,Samo se nadam da i sada neces dovoditi Brunu kada imas nju."

,,Naravno da necu. Imam nju. Nisam tolika budala. Lijepo mi je sa Mel. Svidjece ti se kada je upoznas." Pogledao sam malo nazad. Davi je zaspao.

,,Nije spavao u avionu a rano je ustao."

,,Njegova soba je spremna kao i tvoja."

,,Mozda je bolje da ja idem u hotel. Sta ce Mel reci na to."

,,Mel i ja smo razgovarali. Nema razloga da bude ljubomorna."

,,U redu." Parkirao sam ispred kuce te smo izasli. Uzeo sam Davia polako u ruke te je Carolina pozvonila.

Vrata je otvorila Mel sva brasnjava. Sta je ona radila?

,,Izvinite, evo udjite." Sklonila se sa vrata te sam ja usao a Carolina za mnom. Oatavio sam mali poljubac na Melinim usnicama.

Onda sam prosao i odnjeo Davia do sobe. Vratio sam se a Carolina je sama bila u dnevnom.

,,Gdje je Mel?"

,,Samo sto smo se upoznale, otisla je u tvoju sobu."

,,Osjecaj se kao kod svoje kuce. Idem da vidim sta je sa nje." Otisao sam u svoju sobu koja je bila prazna. Al se zato cula voda u kupatilu. Pokucao sam i rekla je da udjem.

Bila je pred ogledalom i brisala ono brasno. Jako je slatka.

,,Sta ti se desilo?"

,,Ian mi se desio. Htjela sam da pravim palacinke i malo smo se zaigrali i evo. On je se sredio i otisao se naci curom. Izvini. Sredicu kuhinju. Vi idite negdje a ja cu to zavrsiti."

,,Ne moras cistiti. Danas svejedno dolazi Margarita, cistacica."

,,Zao mi je."

,,Zbog cega?"

,,Sto sam onako otisla od nje. Sada mi je glupo. Samo sva sam prljava pa mi je bilo neprijatno. Nadam se da se ne ljutis sto sam ti obukla majicu."

,,Uzmi cijeli ormar ako hoces. Jesi gotova? Da ne bude sama dole."

,,Jesam. Hajde." Spustili smo s dole u dnevni. Cara je sjedila na kaucu i gledala nesto po telefonu.

,,Evo nas." Sjeo sam i Mel povukao u krilo. Malo je vrisnula. Znam da joj je sada neprijatno.

,,Izvini zbog onog maloprije. Sto sam nako otrcala. Inace nisam takva. Dtago mi je da smo se upoznale."

,,I meni je. Nadam se da cemo se jos druziti. Ne zelim da me mrzis samo zato sto sam njegova bivsa."

,,Naravno da te ne mrzim. Mogle smo nekad izaci na kafu ili u soping."

,,Obavezno. Moram ja bolje da upoznam tu sto je pomutila um Neymaru. Vidi ga. Samo se smijulji i sve mu je dobro."

,,Sta cu kad sam zaljubljen."

,,Pa kad si tako dobro raspolozen, imam nesto da ti kazem."

,,Jel to ono sa aerodroma?"

,,Aham. Zaposlila sam se u jednoj modnoj kuci. Koja je ovdje. U Barseloni. Tako da se selimo ovdje. Uskoro ce i Davi u skoli.".

,,Ozbiljna si?" Klimnula je glavom a moj osmjeh je postao jos veci. Konacno ce moj djecak biti stalno sa mnom. ,,Jesi cula Mel, zivjece ovdje, sa mnom. Konacno." Zagrlio sam je i zvucno poljubio.

,,Drago mi je da ti se zelja ispunila." I ona je imala osmijeh na licu. Mada mi nesto nije stimalo kod tog osmjeha. Kasnije cu je ispitati.

,,Znam koliko si to htio. A i zao mi je da se Davi povlaci na sve strane. Najvise zbog toga."

..........................................

Sjedili smo jos oko sat vremena pricajuci. Sve dok Mel nije ustala.

,,Ostala bih jos, al sam se dogovorila sa Antom da se nadjemo. Vidjecemo se mi jos." Nije mi nista spominjala. Pozdravila se sa Carom a ja sam izasao sa njom.

,,Nisi nista govorila. Odvescu te ja."

,,Zaboravila sam. Ionako kasnim. Necu da te zamaram. Budi sa Daviem kada se probudi. Tek je dosao. Pozvacu taksi."

,,Onda dobro. Doci cu veceras kada on zaspi. Ocekuj me." Poljubili smo se te je ona sacekala taksi koji je brzo dosao. Mahnuo sam joj te usao u kucu.


Melanie p.o.v.

Cim sam usla u taksi, uzela sam telefon i nazvala Antonellu. Brzo se javila.

,,Hej Mel, sta ima?"

,,Ako Neymar bude pitao, danas sam dolazila kod tebe. U ovo vrijeme."

,,Zasto?  Jeste se posvadjali?"

,,Pricacu ti. Samo mu tako reci ako bude pitao. Ajde, vidimo se."




Neymar's love✔Where stories live. Discover now