Chapter 14

995 53 8
                                    

Melanie p.o.v.

Usla sam na stadion i krenula prema ordinaciji. Kad ono imam sta i da vidim. Neymar prica sa nekom curom i smije joj se. Ljubomora me je odmah uhvatila.

Nije me vidio. Pa kako ce kad je zauzet. Namrsteno sam krenula dalje. Spucala sam se u nekoga. To je Leo.

,,Ej, sta se desava? Sto si ljuta?"

,,Nisam ljuta. Sve je u redu. Idem da pripremim sve za trening."

,,Mel, znas da mene ne mozes smlatit. Pricaj."

,,Samo moja ljubomora. Neymar prica sa nekom curom i smije joj se."

,,Ne vjerujem da si toliko ljubomorna. Ali ako hoces da te utjesim, to je moja rodica koja je vjerena i uskoro se udaje."

,,Kretenu, mogao si mi odmah reci a ne ovako."

,,Jadan Ney sa tobom."

,,Sta meni fali?"

,,Malo samopouzdanja u sebe i malo manje ljubomorisanja."

,,Mrs stoko." Pocela sam ga ganjat po terenu. Oboje smo vristali. Privukli smo dosta paznje. Na kraju sam ga stigla al smo oboje pali na travu. Dobro mi je doslo ovo trcanje. Taman da izbacim visak energije.

,,Sta radite?" Prisao nam je Neymar i pruuio mi ruku da ustanem. Prihvatila sam je a kada sam ustala poljubio me je.

,,A meni ruka?"

,,Ti mozes sam. Mel, idemo do tvoje ordinacije?"

,,Bezobrazan si. E i da, dodjite danas kod nas, malo da se druzimo."

,,Ja ne mogu, ako Mel hoce nek ide." Ponovo ne moze. Uvijek je tako. Nikad on nema vremena za mene ili nesto. Nasa veza se svodi na to da se jedino vidimo na stadionu. On je po cijele dane sa Daviem i Carolinom.

,,Doci cemo Ian i ja. Svejedno bi mi bilo dosadno samoj u stanu." Neymar me je podigao i prebacio preko ramena. Vrisnula sam a onda se opustila dok me je nosio u ordinaciju. Otvorio je vrata i stavio me na onaj sto gdje ih masiram.

Spojio je usne te smo se ljubili malo duze. Ruke su mu zasle ispod moje majice pa sam ga ja odgurnula od sebe.

,,Sta je bilo?"

,,Ruka ti je zasla gdje ne treba."

,,Meni se svidja. Jos da si gola a ovdje imamo ovaj sto..."

,,Zaboravi na to." Necu da mi prvi put bude u ordinaciji. S tim sto on i ne zna da sam nevina. Ipak imam 24 godine.

,,U redu. Doci cemo i do toga jos malo."

●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●

Gotova sam za danas. Javila sam Ianu da cu docu po njega i idemo kod Lea. Voljela bih kad bi i Neymar isao sa mnom. Znam da vrijeme provodi sa sinom al tu je i ona. Stalno je sa njima. Novine bruje o tome. Stalno negdje idu. Sad su ovdje, sad ondje. Nisam znala da ce ovo biti ovako tesko. Ako i dalje bide ovakav, prekinut cu sa njim. I sada kao da nismo zajedno.

Ian je usao u auto te smo krenuli.

,,Kako je prosao dan?"

,,Dobro. Nismo imali dva casa. Hoce li i Neymar doci kod Lea?"

,,Nece."

,,Mel, da se vi niste posvadjali? On ne dolazi kod nas, ti ne ides njemu. Internet je pun njegovih i Carolininih slika. I Davijevih."

,,Nismo posvadjani. Samo on sada vrijeme provodi sa Davijem."

,,Davi je dosao prije dva mjeseca. Vi od njegovog rodjendana ste drugaciji."

Neymar's love✔Where stories live. Discover now