Chapter 8

1.1K 54 3
                                    

Melanie p.o.v.

U jednu obicnu torbu sam spakovala osnovne stvari. Ono sto ce mi biti potrebno za dva dana.

Ian se sam spakovao. Njemu je lako. On ce biti sa njima a ja sama sa Neymarom.

,,Iane budi dobar, slusaj Antonelu."

,,Znam, rekla si mi bar deset puta. Nemam 5 godina."

,,Moje je da ti kazem a tvoje da li ces poslusati. Ajde obuci se, sace Neymar da dodje."

,,Nadam se da cete vi biti zajedno nekada."

,,Zaboravi na to Iane. Ovo je samo prijateljski izlazak."

,,Al zaljubljena si u njega." Taman da mu odgovorim, prekinulo me je zvono. ,,Evo ga Neymar. Hajde."

Uzela sam stvari te smo izasli. Neymar nas je cekao u opustenom izdanju. Samo trenerka i majica i Nike dukserica.

Prisao mi je i zagrlio me a i ja njega. Ostavio je maleni poljubac na mom obrazu blizu usana. Sva sam se najezila. Sta mi radi. Boze.

,,Jeste spremni?" Klimnula sam glavom te smo krenuli. Ja sam sjela pored njega a Ian je sjeo pozadi.

,,Hoces li moci bez sestre dva dana?"

,,Ako znam da je sa tobom, mogu i deset ako treba. Ja se nadam da cete bi biti zajedno jer se volite."

,,Iane prekini. Rekla sam ti da ne pricas o tome."

,,Sta? Samo sam rekao istinu. Jel tako Ney?" Pogledao je u Neymara al se ovaj nije okrenuo jer vozi. Sada me je samo doveo u neprijatnu situaciju. Ne znam kako cu provesti vrijeme sama sa njim.

,,To nije tvoja stvar. Tice se mene i tvoje sestre." Mozda mu nije bila namjera al je otresito rekao. Izgleda da mu je i sama pomisao na nas dvoje odbojna. Samo ne znam koja je svrha ovog izlaska.

,,Izvini Neymar. Zaboravi da sam ista rekao." U njegovom glasu sam osjetila da mu je krivo. ,,Samo nemoj nju nista da krivis ili da joj za ovo govoris. Ona nije nista kriva. Ja sam." Iane prestani ko boga te molim.

,,Iane, molim te." Bilo mi je neprijatno.

Zahvalila sam se bogu kada  sam vidjela skretanje Leovoj kuci. Ne zelim da Neymar u ljutnji kaze nesto ruzno Ianu. On je ipak samo dijete.

,,Iane, dogovorili smo se. Slusaj Lea i ja cu doci sutra po tebe." Poljubila sam ga u obraz te je on otisao a Leo nam je prisao.

,,Krenuli ste? Pazite sta radite tamo. Jesi cuo Neymar?"

,,Ne treba mi dadilja. Znam sta radim. Idemo mi. Cao." Ljut je. Dobro nam je krenulo a nismo ni posli. Treba se dva sata voziti sa takvim njegovim raspolozenjem.

Samo sam zagrlila Lea i usla u auto. Neymar je odmah krenuo. Petnaest minuta nista nije govorio.

,,Mozda je bolje da mi ne idemo tamo." Odmah je glavu okrenuo meni.

,,Zasto? Rekla si da ti se ide."

,,Da ide mi se ali ne zelim da idem tamo ako ces se ljutiti radi male sitnice. Da sama provodim vrijeme tamo."

,,Nisam ljut. Malo sam se iznervirao. Nista strasno. Al brzo ce proci. Ako bas zelis, vraticu te. Ne zelim nikoga da silim da ide sa mnom."

,,I samo tako bi me vratio?"

,,Pa to zelis zar ne?"

,,Nemas ti pojma sta ja zelim. Cim si tako brzo pristao na moj povratak, ocigledno je da ti se i ne ide. Sigurno bi ti vise prijalo Brunino drustvo nego moje." Koja sam ja budala! Sad ce ispasti da sam ljubomorna. A nisam. Ne zelim da budem to u njegovom zivotu. Radije bih bila samo poznanik nego necija kurva.

,,Pristao sam jer vidim da ti je neprijatno. Bruna nema veze sa ovim. Bruna je niko u mom zivotu. Ocigedno da ti to ne mogu objasniti koliko god pokusavao."

,,Znam, ona ti je tu samo kada se tebi... Zaboravi da sam ista rekla." Okrenula sam glavu jer sam izvalila takvu glupost. Obrazi su mi se zacrvenili i bilo me je sramota.

,,Kada se meni sta?" Pitao je nasmijan.

,,Znas sta sam htjela reci. Ne zelim da to izgovaram. Bilo je to ruzno sa moje strane. Izvini. A sada nastavi da vozis i zaboravi na ovo. Ako vec idemo, razgovarajmo o veselim i normalnim temama. Ne idemo na sahranu." Stvarno trdbam prestati pricat.

,,Slatka si kad se zacrvenis. Ustvari, slatka si uvijek. Nemas razloga da budes ljubomorna na Brunu. Mnogo vise vrijedis od nje.(samo da se zna, ja nema nista protiv nje, izgleda kao super cura. Ovo je samo za pricu.)"

,,Nisam ljubomorna. To sam onako rekla." Razmisljala sam sta da mu kazem da promjenim temu. ,,Kako je Davi? Kada ce doci ovdje?"

,,On je dobro. Dolazi za petnaest dana i onda ce biti skoro mjesec tu zbog mog rodjendana. Jedva cekam da dodje. Mnogo sam ga pozelio." 

,,Jel ti smeta ta razdvojenost tolika?"

,,Mnogo. Nekada mi dodje da bih volio da se ne odvajam od njega. Taj malac mi je sve na svijetu. Carolina ga dovede al razgovarao sam sa njom da se presele vamo. Da mi bude blizi." Jos jedna negova bivsa. Samo ih skuplja oko sebe. Vjerujem da moze otici njoj vec sutra. Oni imaju dijete zajedno i to je najveci razlog.

,,Ni ona ne treba da te brine. Necu se vratiti njoj. Ona je smo majka mog djeteta i dobra prijateljica."

,,Kako to kazes ispada da sam ljubomorna kucka a nemam razloga da budem ljubomorna, zar ne?"

,,Ako ti tako mislis, onda nemas. Al se ne bih slozio sa tobom." Na licu je iao onj djecacki osmijeh. ,,Imamo jos pola sata voznje."

,,Zar je vec toliko proslo?" Jebote, nisam ni primjetila.

,,Znas, ta moja vikendica, ona nema dvije sobe. Ima samo jedna sa bracnim krevetom."

,,I nisi se sjetio da mi to kazes?"

,,Da sam ti rekao, ne bi pristala, zar ne? Ovako nemas izbora. Ne brini, bicu dobar. Obecajem."

,,Znas, ima kauc u dnevnom, mogu tu spavati."

,,Moracu te razocarati, al u vikendici su samo dvije fotelje i  nista vise."

,,U redu. Ne smeta mi da spavamo u istom krevetu pod uslovom da SI obucen." Ovo si sam naglasila.

,,U redu ljepotice. Kako ti kazes."  A sto imam osjecaj da ce se skinuti u bokserice i da ce tako spavati.

...........

Stigli smo u pred neku malenu kucicu. Bila je jako lijepo uredjena s vana. Neymar je ugasio auto te smo izasli.

,,Jel ti se svidja?"

,,Jako je lijepo." Iznjeo je nase stvati te je otkljucao vrata i usli smo.

Kada smo se smjestili,sjeli smo u fotelje.

,,Sto si kupio ovako malo?"

,,Svidjela mi se. Al rijetko dolazim ovdje. Bio sam mozda dva tri puta sa Daviem."

,,U redu. Sta cemo sada da radimo?"

,,Hoces da igramo monopola ili da idemo setat?"

,,Setat. Pokazi mi okolis."

.....................

Ne samo da smo setali nego smo isli i na rucak koji se oduzio. Stigli smo u vikendicu oko pola deset.

,,Ney meni se spava."

,,Ok. Idi. Kupatilo ti je pored sobe."

,,U redu. Ti ne moras da spavas jos. Ja sam samo umorna pa zato."

,,Ma i ja cu. Idi ti." Uzela sam pidzamu i ciste gacice i usla u kupatilo koje ima samo wc solju i tus kabinu. Brzo sam zavrsila i izasla sam. Neymar je vec bio spremljen za spavanje. Samo u boksericama.

,,Hajde lezi, ne brini, necu ti nista. Vec si me vidjala u ovom izdanju." Legla sam a on pored mene. Pokrili smo se istom dekom. Stavio je ruku na moj stomak i privukao me sebi.

,,Laku noc."

,,Laku noc Ney."


1220 rijeci

Neymar's love✔Where stories live. Discover now