Dvoumim se da li da odem kod njega. Prvo moram na posao pa onda. Poslao mi je njegovu adresu. Veceras imaju utakmicu protiv De Portiva. Naravno da navijam za Barcu.
Ian je otisao u skolu a ja sam krenula na stadion. Na ulazu me je docekao stariji covjek. Brad je jako drag i prijatan.
,,Dobar dan Brade, kako ste?"
,,Jako dobro dijete, hvala na pitanju." Prosla sam u svoju ordinaciju. Skinula sam sako i sjela za sto. Nakon nekoliko minuta, neko je pokucao. Ne vjerujem da su momci, oni imaju trening.
,,Napred." U ordinaciju je usao Neymar.
,,Hej, imam problem." Dosepao je do stola za preglede.
,,Sta se desilo?" Rekla sam mu da legne. ,,Gdje te boli?"
,,Sapleo sam se. Boli me zglob." Skinula sam mu kopacku te prstima prelazia preko zgloba. Nisam napipala nista. Niti je se trzao na bol.
,,Po ovome, veceras neces moci igrat. Da se ne povrijedis jos vise. Moraces nekoliko dana da mirujes i da stavljas hladne obloge." Kada sam mu to rekla, on se uspravio i namrstio.
,,Igracu. To je samo mali udarac, nista ozbiljno."
,,Daj Neymar, prestani. Nije ti nista. Mozes da igras. Zasto se pretvaras?"
,,Lose lazem, zar ne?"
,,Odmah sam te skontala."
,,Dobro, htio sam da razgovaram sa tobom a ovo je bio najlaksi nacin."
,,A dusa. Jako slatko. Nisam ti ja one lude djevojcice koje padaju na tu slatku facu. Mogao si me pitati za razgovor. Rekao si mi da dodjem kod tebe."
,,Mislis da sam sladak?"
,,Od svega ti si zapamtio samo to?"
,,Reci mi."
,,Jesi, sladak si. Al nisi lijep." Slagala sam. Izuzetno je lijep.
,,Sada ti lazes duso. Ti mislis da sam prelijep i rado bi bila sa mnom."
,,Vrati se na trening. Razgovarat cemo kasnije kod tebe." Ostavio je poljubac na mom obrazu blizu usana te otrcao. Koji ludak. Ostala sam da popunjajem neke papire.
..............
Dosao je kraj radnog vremena. Ian ce da ide kod druga da prenoci. Nocas sam sama.
Zakljucala sam ordinaciju te krenula kuci. Jos nekoliko njih je bilo na stadionu.
,,Vidimo se momci." Izasla sam i stavila slusalice u usi.
Usla sam u stan i otisla pod tus. Nisam se dugo zadrzavala. Obukla sam uske pantole i majicu. Na to crnu koznu jaknu i bijele starke.
Zakljucala sam stan i usla u taksi koji je dosao. Rekla sam mu adresu te je krenuo.
Nisam se najavila. Nadam se da je kod kuce. Pozvonila sam i cekala da mi neko otvori. I otvorila je plava djevojka.
,,Zdravo, ja sa Raffaela, Neymarova sestra. Udji." Pustila me je unutra.
,,Drago mi je. Ja sam Melanie. Neymarov fizoterapeut." nasmijala sam joj se. ,,Gdje je Neymar? Jel kuci?",,O ti si ta cuvena Mel. Ney stalno prica o tebi. Ne gasi se." Zacrvenila sam se te spustila glavu. ,,Zezam se. Hajde ulazi. Neymar se tusira." Otisle smo do dnevne sobe. Njegova vila je ogromna. Da sam sama, izgubila bih se ovdje.
,,Pa kako si? Kako si se snasla ovdje u Barseloni? Ah, izvini, nisam te pitala sta ces da popijes?"
,,Ma nema veze. Moze casa vode. Necu se dugo zadrzavati. Samo moram razgovarati sa Neymarom. Veceras imaju utakmicu pa i ja moram biti tamo."
KAMU SEDANG MEMBACA
Neymar's love✔
Fiksi PenggemarNeymar Jr as himself Melanie Reed as Zendaya Objavljena 02.01.2017 Cover by: SaraBiebs160