Chapter 7

1.1K 59 5
                                    

Melanie p.o.v.

Danas idem na posao rano. Momci imaju detaljan pregled pred jako vaznu utakmicu. Posto je subota i Ian ide samnom. Mala nervoza me hvata pri samu pomisao na Neymara. Od naseg razgovora proslo je mjesec dana. Vidjali smo se pored toga ili kod njega ili kod mene. Kako smo imali vremena. Onaj nas sastanak se jos nije ostvario. Mislim da je i zaboravio na njega. Ney mi se sada mnogo svidja. Mislim da ce to ostati duze vremena. Za tako malo vremena prirastao mi je srcu kao niko do sada.  Za mjesec dana mu je rodjendan. Rafaela mi je rekla da mu uvijek prirede zabavu. Nadam se da cu biti pozvana.

Posle posla idem sa Antonelom u soping. Leo je jedva pristao na to. Trudna je vec tri mjeseca. Ona i Leo su presrecni.

,,Seko, jeste li ti i Neymar u vezi? Ono kao momak i cura?"

,,Otkud ti to? Nismo. Neymar voli drugu curu. Mi smo samo prijatelji." Znam da mi je rekao da mu se svidjam, ali ja sam cula da on voli Brunu. A ako se vole, ja ne zelim da stvaram razdor izmedju njih.

,,Ali Neymar tebe voli. Cuo sam jednom njega i Messia kako razgovaraju. Neymar mu je rekao da voli nekoga, samo nisam razumio koga, i da mu srce zaigra na sami pomen njenog imena. Ja mislim da si ti ta cura."

,,Ma sta ti znas o tome?"

,,Imam 15 godina. Znam ja dosta o tome." Zacrvenio se i spustio glavu. Cek cek. Jel se to moj bato zaljubio?

,,Zaljubio si se? Ljuta sam, nisi mi rekao..."

,,Nisam zaljubljen a i ti meni nisi rekla da si zaljubljena u Neymara."

,,Dobro, priznajem. Zaljubljena sam u njega. A sada priznaj, ko je ona? Jeste li u vezi? Ako jeste, koliko dugo?"

,,U redu, polako, reci cu ti. Malo je mladja od mene, ide u osmi razred. Zove se Sara. U vezi smo skoro mjesec dana."

,,Mjesec dana krijes od mene? Reci mi, volis li je?"

,,Mozda smo mladi ali volimo se. Ljubav ne pita za godine."

,,Kada cu je upoznati?"

,,Ne znam, malo je stidljiva. Cim sam je ugledao, svidjela mi se. Steta sto ne idemo u istu skolu. Ja sam prvi, ona osmi."

,,Drago mi je zbog tebe. Iane, ja znam da si ti odgovoran i oprezan, ali vi ste sada tinejdzeri i svasta vam pada na pamet, pa..."

,,Seko ja imam 15 a ona 14. Naravno da necemo da radimo to sto si ti pomislila. A i necu sa tobom da pricam o tim stvarima. Ti si cura."

,,Nema to veze Iane, meni mozes da kazes sve sto te muci i da me pitas sta te interesuje. Mozda ti necu znat odgovorit na neke stvari ali potrudicu se. To nije tema o kojoj te treba biti sramota. To je normalna stvar. Samo ne u vasim godinama. Vi ste jos djeca. Ali ako ti je neprijatno da pitas mene jer sam zensko, pitaj Neymara ili Lea."

,,Okej seko, ne bih da vise pricamo o ovoj temi. Kada bude vrijeme pricacemo." Posto smo setali, ugledala sam ulaz na stadion.

,,Ti idi na tribine a ja cu u ordinaciju. Momci ce brzo izaci."

,,Necu na tribine, idem ja u svlacionicu." On se sprijateljio sa svima u klubu. Kad god vikendom dodjem, dodje i on sa mnom.

Usla sam u ordinaciju te se raspremila i sjela na stolicu. Prvo moram da popunim neke papire. Prvi je Rakitic. Treba za par trenutaka da udje.

Nije proslo ni pet minuta, Neymar je usao.

,,Otkud ti? Prvi je Rakitic." Prisla sam mu te smo se zagrlili.

,,Htio sam da te vidim pa sam se ubacio preko reda. Nadam se da nije problem."

,,Ako nije njemu, nije ni meni. Izvoli, znas proceduru." Poceo se skidati a ja sam posmatrala njegove pokrete. Ima tako dobro tijelo.

Neymar's love✔Where stories live. Discover now