Melanie p.o.v.
Novi radni dan je poceo. Ja sam neko ko mrzi ponedeljak. Najgori dan u sedmici.
Sjela sam u auto i krenula na stadion. Za mjesec dana mi istice ugovor. Novi trener Barcelone me je zvao da danas dodjem u njegovu kancelariju. Ja se nadam da je zbog ugovora.
Zao mi je sto je Enriqe otisao. Bas mi je bio drag. Ovaj je tu malo i jos se nisam navikla na njega.
Parkirala sam se ispred stadiona i portiru pokazala svoju kartu. Prosla sam a na terenu su vec neki igrali. Medju njima je bio i moj dragi. Ostavio je sve i dotrcao do mene.
,,Hej ljubavi. Jesi spremna za razgovor? Mogu ti reci da ce ti se dopasti." Ruke je stavio na moje lice i poljubio me.
,,Rado bih te zagrlio al sam znojav. Posle treninga ides kod mene. Mislio sam da ti, Davi i ja idemo negdje na sladoled. Ako hoce i Ian."
,,Moze. Mada ne vjerujem da ce Ian jer je on sada srednjoskolac. Ipak cu ga pitati. Vidimo se. Lijepo mi igraj." Poljubila sam ga u obraz i on je otrcao i prihvatio se lopte.
Produzila sam do Ernestove kancelarije i pokucala. Nakon izrecenog napred, usla sam i rekao mi je da sjedem na stolicu.
,,Gle, preci cu odmah na stvar. Momci su zadovoljni tvojim radom a i Enriqe mi je rekao da imas zlatne ruke." Nasmijali smo se na to dok sam ja umirala od nervoze. ,,Salu na stranu, i ja sam zadovoljan tvojim radom za ovo vrijeme koliko sam ovdje. I zato sam u dogovoru sa momcima, odlucio da ti ponudim ugovor na pet godina. Nadam se da ces prihvatiti jer mi se ne trazi novi fizoterapeut."
,,Naravno da cu prihvatiti. I drago mi je sto ste zadovoljni mojim radom. Trudim se. Gdje treba da potpisem?" Prszom mi je pokazao i ja sam se potpisala. Rukovali smo se te sam ja izasla. Istrcala sam na teren i dreknula se
,,Neymar." Okrenuo se i kada je vidio moj osmjeh dotrvao mi je a ja sam mu se popela na kukove. Jako sam ga zagrlila bez obzira na to sto je znojav.
,,Jos pet godina cete me trpiti. Jos pet. Tako sam srecna. Ovo moramo proslaviti."
,,Mozemo kod mene skupiti ekipu. I ti pozovu koga hoces. Dolazi i Rafaela sa momkom." To momkom je izgovorio kroz zube.
,,Ne mrsti se. I ti imas curu. I da, svidja mi se ideja. A onda zelim da samo ti i ja proslavimo ovo. Sami. Uvece. Bez ikoga."
,,To mi se vise svidja. Hocemo li sutra?"
,,Moze. Za danas smo se dogovorili. Idem ja sada da se istusiram i dolazim kod tebe. Volim te."
,,Volim i ja tebe. Vidimo se." Poljubili smo se za rastanak te sam ja otisla a on se vratio treningu jer ga je Ernesto zvao. Tako sam srecna.
●●●●●●●●●●●●●●●●●
Posle tusiranja obukla sam laganu suknjicu i gore top. Na noge sam obukla sandale sa srednjom punom petom. Kosu sam samo ispeglala i pustila sa strane. Nisam se sminkala puno sem sto sam nacrtala obrve i stavila malo maskare jer inace prirodno imam duge trepavice.
Ponjela sam gumicu za svaki slucaj jer je vruce. Sigurna sam da se Neymaru nece svidjeti ova suknjica a bogami ni majica. Al sta cu mu ja. Ja se u ovome osjecam lijepo.Moracu ga pitati da nocim kod njega jer Ian zeli da dovede par prijatelja da prenoce tu. A ja sam ih pustila same samo da ne prave probleme komsijama. Ako i ne mognem, icu u hotel. Mada mislim da ce on jedva docekati da budem kod njega.
Sve sam im spremila i oni samo trebaju s uzivaju.
,,Vidimo se seko. Bicemo dobri." Poljubila sam ga u obraz i otisla prema autu da idem kod Neymara.
Vrata kapije su se otvorila jer strazari znaju ko sam pa me samo puste. U dvoristu su me docekali Davi i Neymar koji su gledali nesto na telefonu i smijali se.
,,Hej momci." Davi me je pogledao i potrvao prema meni. Zagrlila sam ga i poljubila u tjeme.
,,Mel, ides li i ti sa nama?"
,,Idem. Tvoj tata me je pozvao. Ne ljutis se?"
,,Naravno da ne. Znas da te volim. Idemo tata." Otrcao je i sjeo u sjedalicu koja je na zadnjem sjedistu auta.
,,Kasnije cemo razgovarati o tvojoj odjeci. Imas li ti sta duze u ormaru? Svi ce gledati u tvoje dupe. Ti hoces da mene srcani strefi? Ovako mladog?"
,,Kao sto si rekao, mogu samo da gledaju. Ne zamaraj se time. I da, imam duze odjece u ormaru. Samo volim da nosim kratko. I po mogucnosti providno." Al volim da ga zezam na ovaj nacin. Ne volim da nosim providne stvari ali kratko volim.
,,Tata, Mel, pozurite."
,,Nismo mi jos gotovi sa ovime. Idemo. Lunapark se zatvara u sedam a sada je tri. Vec treci dan mu govorim da cu ga odvesti i sve nemam vremena. Ajde idemo." Sjela sam na suvozacevo mjesto te smo krenuli.
,,Tata, ako ste ti i Mel momak i cura, zasto ne zivite zajedno? Kao naprimjer Nela i Leo." Nasmijano sam pogledala u Neya jer me bas interesuje njegov odgovor.
,,Sine, Nela i Leo su vjencani i imaju djecu i zato zive zajedno. A Mel nece da zivi sa mnom jos." Sada je on pogledao u mene nasmjeseno.
,,Jel to zbog mene Mel?"
,,Naravno da ne zlato. Samo jos je rano. Ima vremena. Ne zamaraj se time. A evo, ako tvoj tata dopusti, veceras bi prespavala kod njega jer Ianu dolaze drugovi. Jel to izvodljivo?"
,,Naravno ljubavi." Ostatak dana smo proveli zabavljajuci se.
YOU ARE READING
Neymar's love✔
FanfictionNeymar Jr as himself Melanie Reed as Zendaya Objavljena 02.01.2017 Cover by: SaraBiebs160