Chapter 11

967 50 7
                                    

Melanie p.o.v.

Cim sam usla u taksi, uzela sam telefon i nazvala Antonellu. Brzo se javila.

,,Hej Mel, sta ima?"

,,Ako Neymar bude pitao, danas sam dolazila kod tebe. U ovo vrijeme."

,,Zasto?  Jeste se posvadjali?"

,,Pricacu ti. Samo mu tako reci ako bude pitao. Ajde, vidimo se." Prekinula sam te smo krenuli prema stanu. Kada smo stigli, platila sam i usla u stan.

Skinula sam sve sa sebe i usla pod tus. Ostala sam malo duze. Samo sam ogrnula peskir oko sebe i izasla u kuhinju. Ian mi se javio da ce doci veceras tako da sam slobodna da se oblacim kako hocu.

Stavila sam da voda prokuva da napravim caj. Sjela sam a neko je pozvonio. Ko je sada. Nisam ni obucena. Otisla sam do vrata i kroz onu malu rupicu sam vidjela da je Antonella. Bez razmisljanja sam otvorila. Nije morala da zbog onoga dolazi.

,,Zar se tako docekuju gosti? U peskiru?"

,,Tusirala sam se. Hajde udji. Gdje su ti djeca?"

,,Ono dvoje su sa Leom kuci a jedno je sa mnom." Rukama je presla preko stomaka. Dusa. Jedva cekam da se rodi.

,,Jesi za caj? Upravo ga kuvam." Klimnula je glavom i usle smo u kuhinju. Voda je prokuvala i ja sam stavila kesice kamilice u vrelu vodu.

,,Caj je gotov. A sada ces mi reci sta je znacio onaj poziv. Jesi se posvadjala sa Neymarom?"

,,Nismo. Dobro smo. Veceras ce doci. Samo, bilo mi je neprijatno sa njima pa sam otisla. Neymar mi nebi dopustio da budem sama kada mogu biti sa njima pa sam se izvukla na tebe."

,,Neprijatno sa kim? Ko je sa Neymarom?"

,,Carolina. Ona je super cura i sprijateljile smo se. Samo.."

,,Samo sto? To sto je Neymarova bivsa? Zbog toga?"

,,Naravno da ne. To je bilo prije sest godina. Nisam ljubomorna ni zbog Brune. Nego, ona ce da zivi sa njim. Preseljavaju se ovdje. Veoma mi je drago zbog Neya sto je sa sinom ali ona.. Koliko god se ja pravila da sam jaka, boli me to. Cijele ce dane biti zajedno i... To."

,,Mica, ne moras toga da se bojis. Neymar nju ne voli. Voli tebe. Toga se ne moras bojati."

,,Ja se njemu samo svidjam i mozda je malo zaljubljen u mene ali me sigurno ne voli. Valjda bih to znala." Sigurna sam u to. Mogu cak i povjerovat da sam mu prolazna faza.

,,Nemoj da pricas gluposti. U ocima mu se vidi da te voli i da je lud za tobom. Vidjeces kad za koju godinu budete okruzeni djecom."

,,Anto, to je Neymar. Muskarac koji je navikao da je stalno u drustvu zene. Znas u kom smislu mislim. Al ja mu to jos ne mogu pruzit. Njemu ce dosaditi cekat i prekinut ce sa mnom. Znam ja takve momke."

,,Ne mogu vjerovati sta mislis o njemu. On nije takav. Njega samo novine proglasavaju zenskarosem i slicno. Njemu to nije bitno. Evo, ja sam isto postupila kao i ti. Leo i ja smo bili zajedno pet mjeseci a nismo spavali. Vidis, i Ney je takav. Zato se opusti i uzivaj sa njim. I zaboravi na Carolinu. Ne vjerujem da ce ona da zivi sa njim zajedno. Nebi ti to Ney uradio."

,,Potrudicu se da vjerujem u tvoje rijeci. Iako mene Neymar ne voli, ja njega volim. Ne zelim da ostanem bez njega."

,,Znal on to?"

,,Ne. Necu jos da mu kazem. Dok ne saznam sta on misli. Mjesec dana smo zajedno. Bojim se reakcije."

,,Sve ce biti dobro. Nadam se da cu ja biti kuma na vjencanju. Al potrudite se da to bude posle porodjaja. Da ne budem najdeblja."

,,Ti ces moci roditi i cetvrto dok se ja udam. Zato opusteno." Nasmijale smo se a zatim je ona ustala. ,,Ides?" 

,,Idem. Ona dvojica su sa Leom i kucu ce oboriti. On im stalno ugadja i sve im dopusta i tada nastane haos. A oko deset veceras moji roditelji ce doci po Thiaga i Matea. Moram ih spremiti. Vidimo se." Zagrlile smo se te sam je ja otpratila do vrata. Zatvorila sam ih i ponovo sjela na kauc. Uzela sam telefon i usla u imenik. Nasla sam Neymara i htjela sam ga pozvati kada me zvono prekinulo. Sigurno je Antonella nesto zaboravila.

,,Sta si sad zab..." Rijeci su mi ostale visiti u zraku kada sam na vratila umjesto Ante vidjela Neymara. A ja sam jos samo u peskiru.

,,Jesam dosao u krivo vrijeme?"

,,Nisi, udji. Idem se ja samo obuci." Oktenula sam se da idem ali me je on povukao sebi. Uhvatio me je oko struka i poljubio. Peskir mi je postao labav. Samo da ne spane.

Polako sam se odmakela od njega i uhvatila se za peskir.

,,Udji raskomoti se a ja se idem obuci. Ne mogu ovako biti." Jos jednom sam ga kratko poljubila i otisla u sobu da se obucem.

" Jos jednom sam ga kratko poljubila i otisla u sobu da se obucem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vratila sam se u dnevni al ga nije bilo. Cula sam da je nesto lupnulo u kuhinji. Zato sam otisla tamo.

U ruci je drzao nesto i zatim se okrenuo prema meni. Odmah sam prepoznala sta drzi.

,,Sta ce ovdje Antonellin telefon?"

Neymar's love✔Where stories live. Discover now