Chapter 13

1K 53 4
                                    

Melanie p.o.v.

,,Nella, necu to obuci. Ruzno je."

,,Al ti lijepo stoji. Uzmi."

,,Necu da budem ko nakaza." Antonella i ja se nalazimo u nekom butiku i kupujemo odjecu ua Neymarov rodjendan koji je veceras. Nista mi se ne svidja.

,,A da probas ovo?" Pruzila mi je nekakvu suknju sa resama i crni top. Na izgled mi nije nesto.

,,Jesi sigurna da je ovo dobro?"

,,Mel, ne ides pred kraljicu nego na obican rodjendan."

,,Tamo ce biti svi njegovi prijatelji. Ne zelim da budem spadalo i da onda ne zeli da me upozna sa njima."

,,Al ti nekada pricas gluposti. Idi probaj to." Usla sam u kabinu i skinula prethodnu haljinu i obukla ovo sto mi je dala. Ne izgeda lose. Samo je suknja malo pokratka.

Izasla sam pred nju a ona je u ruci drzala stikle. Obula sam ih i stala pred ogledalo.

,,Da sam ja ti, vise nista ne bih trazila."

,,I necu. To je to. Idemo da platim i onda idemo dalje." Platile smo i zaputile se u frizerski salon i kozmeticki ujedno. Imamo zakazano u tri a sada je deset do tri.

Sjele smo i cekale da ove zavrse. Kada su bile gotove, sjele smo i frizerke su pocele. Kosu sam samo uvila  a zatim sam sjela da me nasminkaju. To je duze trajalo. Na kraju je ispalo dobro.

Uputile smo se kod mene da popijemo kafu jer je njoj naporno da ide po kaficima

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uputile smo se kod mene da popijemo kafu jer je njoj naporno da ide po kaficima. Vec je u petom mjesecu. Ionako je Leo kod mene sa djecom. I Ian je tu. Iako je on veliki, bojim se da ga ostavim samog. I on ide veceras sa mnom.

Nella je vozila a ja sam razmisljala o Neymaru. Jedva cekam da ga vidim. Danas je njemu rodjendan a sutra nam je dva mjeseca kako smo zajedno. Brzo je proslo.

Parkirala je ispred zgrade pa smo usle u stan. Bila je tisina.

,,Gdje su svi?" Nasla sam poruku na stolu. Seko, ja sam kod Jorgeta, vracam se brzo. Ian

,,Gdje je Leo, i djeca?" Krenula sam da ih trazim po stanu i na kraju sam ih nasla u mojoj sobi kako sva trojica spavaju. Tako su slatki zajedno.

,,Joj, on je kao dijete."

,,Samo im falis jos ti. Prava porodica."

,,Ajmo mi u kuhinju, nek oni spavaju." Stavila sam vodu da prokuva a mi smo sjele na stolice.

,,Jel mu bude puno osoba na rodjendanu?"

,,Onako. To sve Rafaella spremi. Samo on bira goste. Pola njih ce ti biti poznati."

,,Doci ce i Bruna, zar ne?"

,,Hoce. Uvijek bude. I to prva dodje."

,,U redu. Pravicu se da mi ne smeta sto je tu." Moj telefon je zazvonio. Osmijeh mi je presao licem kad sam vidjela ko zove.

Neymar's love✔Where stories live. Discover now