EPILOG

1K 33 2
                                    

I godine su prosle. A nasa ljubav jednaka je kao i prvog dana. Nasa djeca su skoro odrasla i fino nam je.

Dante i Diego imaju petnaest godina a David ima deset.

Nemamo djevojcice. Neymar nije htio vise djece jer kaze: ,,Sta ako opet bude djecak?"

Kada sam bila trudna sa Davidom, imali smo malu krizu. Dogovorila sam se sa doktoricom da mu ne otkrije pol djeteta. Jer je bio djecak. A on je htio djevojcicu.

Tek kada sam usla u deveti mjesec, rekla sam mu. Bio je ljut. Nije danima pricao sa mnom. A ja mu jednostavno nisam mogla reci. Plasila sam se da nas ne ostavi.

Ali, hvala Bogu, sve se dobro zavrsilo. Pomirili smo se i sve se vratilo na staro. Samo sa jednim clanom vise.

Ian se ozenio i ima dvije djevojcice. Preslatke su. Mia i Iva.

Sada bih trebala da kazem Neymaru da sam ponovo trudna iako imam 39 godina. Ako bude htio, abortiracu.

On vise ne igra fudbal nego trenira djecu u jednom klubu. Volim ga zezati zbog pokoje sjede sto je dobio. A on se nervira zbog toga.

Sada bi trebao da dodje. Otisao je negdje sa Daniem. A djecaci su u sobi.

,,Djeco, ajte da jedete. Sace vam i otac." Dosli su i sjeli. Dante i Diego su krupni. Nisu debeli nego visoki i imaju siroka ramena. Isti su. Zato ih cure salijecu svugdje iako im je 15 godina. Tatine kopije.

,,Stigao sam." Poljubio me je a potom i on sjeo za sto.

,,Mama, tata, mi cemo veceras da izadjemo. Hoces nas odvuci?"

,,Hocu. Al neka ne bude kao prosli put." Obojica su skocili na njega i otisli u svoje sobe.

,,Mama, mogu i ja sa njima. Oni mene ne vole. Nigdje nece da me vode."

,,Dodji kod mame." To je moja maza. Njemu ne znam da kazem ne. ,,Ljubavi, naravno da te vole. Ti si njihov batica. Samo oni su veliki i idu da traze cura. I ti ces ici kad budes veci. Nisi jos dovoljno narastao. Jel u redu?" Klimnuo je glavom i zagrlio me. ,,Ajde, idi da spavas. Sutra moras u skolu." Spremila sam ga za spavanje a potom sam i ja otisla u nasu sobu.

Sklinula sam se i stala pred ogledalo. Ruke su mi bile na stomaku.

,,Sta ti sada smeta na tijelu?"

,,Ne smeta mi nista. Al tebi ce mozda smetati." Okrenula sam se prema njemu a on je sjedio na krevetu. Ja sam mu sjela u krilo. ,,Ljubavi, ja sam trudna."

,,Nemoj me zezati."

,,Ne zezam se. Govorim ti jer ti odlucujes."

,,O cemu odlucujem?"

,,Da li cu abortirati ili ne. Rekao si da ne zelis vise djece. I znam da ce to Daviju i blizancima da smeta ali..."

,,Nema ali. Naravno da neces abortirati. Sta ima tu da im smeta?"

,,Hvala ti. Mislila sam da ces htjeti da abortiram. A sta ako opet bude djecak?"

,,Nista. Imacemo 5 djecaka." Nasmijala sam mu se a zatim ga poljubila.

,,Volim te Ney i nadam se da ce ovo biti curica."

,,Volim i ja tebe ljubavi. Do kraja zivota."

Neymar's love✔Where stories live. Discover now