1) Jak?

798 18 1
                                    

'Asi umírám' je moje první myšlenka. 'A taky by asi bylo dobrý vědět, kde jsem.' S tím jsem se pomalu rozkoukávala a rozhlížela. 'Fuj, co to tady jako je?' Na zemi byla taková vrstva něčeho. 'Asi prach.'

Pak mi ale hlavou probleskla myšlenka, co tady vůbec dělám. A taky, jestli to chci vůbec vědět.

Na sobě jsem měla jenom roztrhaný kalhotky. 'Pane Bože, prosím ať to neni pravda. Třeba jsem byla zase zhulená a uděla la jsem si to sama.' Jo tohle znělo o dost líp, než moje první myšlenka.

A dostala jsem neskutečnou chuť na cigaretu.

Pomalu jsem se zvedla a viděla na svym těle modřiny. 'Bože můj. Prosím, jenom jsem sem spadla.' Jelikož jsem si pořád nic nepamatovala, měla jsem naději. Pak jsem ale při prvním kroku ucítila bolest v podbřišku. 'Jsem jenom nachlazená.' Taková moje výmluva sama pro sebe.

Našla jsem na zemi něco jako deku a omotala si ji kolem sebe.

Jak jsem stoupala po schodech ze sklepa, málem jsem upadla. Naštěstí jsem, ale ke dveřím došla v celku. Jenomže byly zavřené.

Začala jsem na ně bušit ať mi otevřou.

Cvakl zámek. A za dveřmi se objevil Majk. "Tak co? Jakpak se má moje malá holčička," a najednou se to stalo.

Při jeho nechutnym úšklebku jsem si na všechno vzpomněla.

__________
Ahojky, doufám, že se vám tahle začáteční kapitolka líbila a těšíte se na další.
Každopádně, takhle krátká je schválně, aby jste se těšili.
Doufám, že vás navnadila.
S "nenávistí"
Elis

Smell Of Freedom [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat