İLK KUCAK DANSI

44.2K 625 38
                                    

 OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. UMARIM BEĞENİRSİNİZ...XOXO  KOCAMAN KOCAMAN ÖPÜYORUM SİZİ :* :* :* :* :* :*

----------------------------------------

Sabah uyandığımda saat kaçtı biliyor musunuz? Yedi. Evet ben yedide uyanmışım. Bildiğiniz yedi yani. Kendime çok çok ama çok şaşırdım. Her neyse tamam. Bugün yeni iş günüm. Aslında erken gidip etrafa baksam mı? Aman saçmala. İki gün sonra gitmemek için yalvaracaksın zaten. Yataktan kalktım ve önce yatağımı topladım. Yüzümü yıkadıktan sonra kendime sandviç hazırladım ve bir güzel yedim. Yedikten sonra koca bir dağınılık olan evi topladım. Ve hayatımda bir ilk. Evi temizledim. Saat on ikiye gelmeye başlıyordu. Etraftaki temizlik malzemelerini topladıktan sonra üzerimi değiştirdim. Ama hala iğrenç kokuyorum. Temizlik malzemeleri niye bu kadar iğrenç kokmak zorundalar? Tamam. Sakin. Duş aldıktan sonra tekrar üzerimi giyindim. Çok çok heyecanlyım. Tamam. Alışveriş yapayım. Yürüyüş? İnsanlar normal bir günde ne yaparlar? İşe giderler. Tamam benim iş saatime çok var. Hemde yeni iş saatime. Çok çok heyecanlıyım. İyi de neden bu kadar heyecanlıyım ben? Telefonum çalmaya başlayınca saçma saçma düşündüğüm şeyleri de oturduğum yerde bırakarak telefonumun yanına ilerledim.  Mike arıyor.Lanet olasıca Mike. Telefonu sakin bir şekilde açtım.

"Merhaba Mike." dedim zorlukla.

"Merhaba güzelim. Zayn sizin tanışmanızdan bahsetti de ne cüretle bunu yaparsın?"

" Ben ne yapabilirim Mike? Olan oldu. Herneyse."

" Bar'da Zayn seni bekliyor."

" Neden?"

" Sence?" dedi Mike. Bu çocuk sinirlerimi zorluyor.

"Ben nereden bilebilirim seni piç." dedikten sonra telefonu suratına kapattım.

Sakin bir şekilde evden çıktım ve bar'a gitmek için bir taksi tuttum. Gene. Aslında taksi tutmamam lazım. Malum bütçem süper olduğu için. Geldiğimizde taksiden inip bara doğru adımladım. İçeri girdiğimde her yer bomboştu. Sadece Edward gözüküyordu.Bara doğru ilerleyip bar sandalyelerinden birine oturdum.

" Merhaba." dedi Edward.

" Merhaba Edward. Nasılsın?"

" Ben iyiyim de sen pek iyi olacağa benzemiyorsun. Patron sen gittikten sonra aceleyle çıktı." Edward'ın bu sözü üzerine kahkaha attım. Edward bana garip bir şekilde bakınca olayı açıklamak için ağzımı açmıştım ki kapatmak zorunda kaldım. 

" Bethany." diye bir ses duydum. Arkama dönünce Zayn'i gördüm. Masum bir kız edasıyla

" Efendim?" dedim Zayn eliyle gelmemi söyleyince yanına ilerledim.

" Odam geç, birazdan geleceğim." dedi başımla onayladıktan sonra barın arkasında kapıya doğru yürümeye başladım. Edward'ın yanından geçerken

" Başlıyorsun." diye fısıldadı Edward.

" Evet. Başlıyorum." dedim ve güldüm. Aslında Zayn'in ne yapacağı ya da benim nasıl tepki vereceğim hiç birini bilmiyordum.

Zayn'in odasının kapısını açtım ve içeri girdim. Daha sonra patron koltuğuna ilerleyip masasının önünde durdum. Yavaşça masaya yaklaşarak masaya oturdum. Evet şu an sürtük gibi davranıyorum. Gerçi zaten öyleyim ama neyse. Zayn'den hoşlanmıştım. Ve benimle belki bir gecelik seks yapabilirdi. Yapamaz mıydı? Yapardı. Kapı hızlıca açıldı ve içeri Zayn girdi.

" Merhaba Bethany." dedi.

" Aslında Rose desek. Malum başınıza bela olan birileri olunca gerçek adımı kullanmak istemiyorum." dedim ve Zayn'in vereceği cevabı bekledim.

" Tamam Rose. Saat dört'te burada oluyorsun. Gidiş saatin ımmmm..." diye düşünmeye başladı. Elini çenesine dayamış ve dudaklarını sarkıtmış. Tamam. Salyalarımı siliyorum. 

" Buldum. Öğlen on. Uyar mı?" dedi tekrar. Ah şaka mı yapıyorsun eski patronum beni seks'e zorlamıştı. Ama bu adam iş saattinin bana uyup uymayacağını soruyor.

" Ama bir dakika uyup uymaması önemli değil burada patron benim." dedi. Tamam o güzel iltifatlarımın hepsini geri alıyorum.

" Evet önemli değil." dedim.

" Bu gün sahneye yarım saatliğine çıkacaksın. Beğenirsem direk dansı işin olur. Eğer olmazsa kucak dansı yaparsın. Zaten onda gayet iyisin." dedi. Ellerini saçlarından geçirdi ve yere baktı. Bu sözüne hafif bir tebessüm ettim.

" O bir hiç bile." dedim. Zayn'in ters bakışına maruz kalınca gözlerimi kaçırdım.

" Bu konuyu açmamak için uğraşıyorum. Bunu görmüyor musun?" dedi. Dedi mi demek ne kelime  bağırdı.

" Evet bir taraflarım şişerse bende o konuyu  açmam." diye mırıldandım.

" Ne?" diye bağırdı tekrar.

" Ne söylüyordun öyle ağzında?" diye tekrar bağırdı. Hey yavaş biraz karşında bir bayan duruyor.

" Bak ne diyorum. Bence bana kucak dansı yaparak ne kadar iyi olduğunu gösterebilirsin." dedi aslında cevabım kesinlikle evet.

" Bar'da insanlar gelince yapsam?" diye mırıldandım.

" Neden korktun mu?" resmen üzerinden salya akıyor.

" Aslında hayır hiç korkmadım. Senin için daha iyi olur diye söylemiştim ama bunu sen istedin." dedim ve soyunmaya başladım. Aslında kıyafetlerle de kucak dansı yapılır ama ben Zayn'in küçük şeyini hissetmek istiyorum. Evet istiyorum.

Ben soyunduktan sonra başımı Zayn'e çevirdim. Evet kızım Bethany başlıyoruz.

Hızla Zayn'i masanın karşısındaki büyük siyah koltuğa ittim. Zayn'in göğsüne hafifce bastırarak uzanmasını sağladım ve üzerine oturdum. Daha sonra bir kaç kez oturup kalktım. Hafifçe sertleşmeye başladığında sırıttım ve durdum.

" Ne?" diye soludu.

" Aslında müzikle fena olmazdı." dedim ve hızlıca tekrar oturup kalkmaya başladım. İnledi hemde iki kere buda bir gelişme sonuçta. 

Ben kucak dansına devam ederken Zayn inliyordu bile. Ki malesef kapı çaldı ne üzücü....

Ben Zayn'in üzerinden kalktım ve kapıya yöneldim.

" Hayır açma." diye söylendi Zayn. Önünde koca bir şişlikle bir bana bir kapıya bakıyordu. Daha sonra şişliğine eliyle bastırmaya başladı.

"Siktir. Harry gelecekti. Bethany var ya sen?" dedi.

" Ne benim kucak dansı yapmamı sen istedin." dedim ve sırrıttım. 

" Hary benimle dalga geçecek." diye mırıldandı. 

Ben bir yandan kahkaha atarken Zayn önündekiyle ilgileniyordu. Zayn başını kaldırdığında kapıyı açtım. Ve dışarı çıktım. Zaten direk dansı yapacağım. Kıyafetlerim kalabilir. Zaten burası bir striptiz barı değil mi çıplak dolaşacağım tabiiki de.

Zayn sinirle baktığında ona baktım ve el salladım. İçeriye giren kıvırcık saçlı yeşil gözlü çocukta bana bakıyordu. Göz kırptım ve Zayn'i gösterdim. Arkama dönüp yürümeye başladım.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin