BENİM İŞİM SENSİN

5.6K 171 38
                                    

 HERKESE MERHABA! KISA BİR AÇIKLAMADAN SONRA GİDECEĞİM SÖZ :D ASLINDA 1 BÖLÜM YAZMIŞTIM AMA İÇİME SİNMEDİ VE BENDE ONU YAYIMLAMADIM. İÇİME SİNEN BU BÖLÜM OLDUĞI İÇİN BUNU YAYIMLIYORUM. 2.Sİ İSE WATTY'DE TEKNİK BİR PROBLEMLE UĞRAŞTIM. TASLAKLARI KAYDETMİYOR, YAYIMLAMIYORDU. BÖLÜM BİRAZ DA O YÜZDEN GECİKTİ. ÇOK ŞÜKÜR SORUNU ÇÖZEBİLDİM. AYY GENE ALDI BAŞINI GİDİYOR KELİMELER ASDHGLK AZICIK DAHA UZUN YAZDIM BU BÖLÜMÜ 1 AYDIR BÖLÜM YOK YA HANİ ONDAN. BİDE ESKİ YAZMA DÜZENİME DÖNMEYE ÇALIŞTIĞIM İÇİN. GERÇİ O ZAMANDA YOKTU AMA NEYSE ASDFGHJKL BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.  İYİ OKUMALAR STRIPTEASER AİLESİ XOXO

LOVE YOU...

----------------------------------------

 " Zayn?" Merakla seslendim. Gözlerimi açmak istiyordum ama sanki tutkalla tutturulmuş gibi inatla açılmamak için direniyorlardı.

 " Benim, Niall." Niall'ın yumuşak sesini duyunca gülümsedim. Gözlerimi zor da olsa açabildim ve Niall'a bakmaya başladım.

 " Ne oldu?"

 " Sadece ateşin vardı." Eliyle baş ve işaret parmağı arasındaki boşluğa baktı.

 " Birazcık. Ama düşürdük." Üzerime eğildi ve dudaklarını alnıma bastırdı.

 " 39.5'tu. Düşürdük ama hâlâ çıkmaya devam ediyor."

 " Ne?" Gözlerim yuvalarından fırlayacaktı.

 " Şimdi daha iyisin. Zayn seni soyduktan sonra." Piçimsi gülümsemesini takındı. Hadi ama. Bir evde bu kadar çok bel altı vurulamazdı. Bacaklarımı Niall'a çarparak onu uyardım.

 " Bu normal bir şey. Normal sevgililer bunu yapar."

 " Her neyse." Konuyu dağıtmaya ihtiyacım vardı.

 " Zayn nerede?"

 " İlaç almaya gitti. Ateşin çıkmaya devam ettiği için."

 " Ateşimi Zayn, nasıl düşürdü?" Yutkunarak sordum.

 " Önce seni soymuş. Bazı yerlerine ıslak havlular koymuş. O işe yaramayınca soğuk suya tutmuş."

 Ah, evet o kısmı hatırladım.

 " Siz, beni öyle gördünüz mü?"

 " Hayır, merak etme. Zayn oldukça sahiplenici. Bizden bile."

 Kapı hızla açıldı. Zayn ve Harry telaşla içeriye girdi.

 " Nasılsın?"

 " İyiyim." Zayn oldukça telaşlı ve endişeli görünüyordu. Harry'de uykusuz.

 " Bana bir bardak su verebilir misiniz?" Herkes odadan son hızla çıktı ve aşağıda biraz gürültü oldu. Bir kaç cam kırılma sesi geldikten sonra hepsi teker teker geldi.

 " Suyun." Zayn, Harry ve Niall'a kötü bir bakış attıktan sonra bana bardağı uzattı.

 " Eğer işiniz varsa, gidin. Ben iyiyim."

 " Ah, onlar gidebilirler ama benim işim sensin." Dedi Zayn ve yatağın diğer tarafına uzandı.

" Siz gidebilirsiniz." Dedi Zayn kararlılıkta. Diğer herkes odadan çıktı.

" Bu kadar kaba olmak zorunda değilsin." Diye azarladım onu fazla aldırış etmedi.

" Zorundayım." Kesin bir cevap verdi.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin