BARIŞMA!

11.9K 282 72
                                    

Merhaba! İnanın çook mutluyum. 20 K olduk! Evet bölüm koyamadım. Açıkçası yazasım olmadı. Ve şimdi gelmiş geçmiş en uzun bölümle karşınızdayım. Ve 20 K'ya özel yeni kapağımız da var! Stripteaser Ailesi kocaman oldu! Sizi çok ama çook seviyorum. Bu arada Isabella nereden çıktı diyenleriniz varsa biraz hikayeyi unutmuş demektir. İkinci bölümde vardı hatırlarsanız.  İyi okumalar STRIPTEASER AİLESİ! XOXO

---------------------------------------

Mike'ın barının açılış gününe özel makyaj yapmıştım. Ve avansımı boşuna harcamıştım. Üç makyaj malzemesi avansımı yiyip bitirmişti! Bu delilikti! Her zamankinden daha ağır yapmıştım bu sefer makyajımı. Siyah far, siyah eyeliner, siyah maskara, nude tonlarda ruj.  Zaten striptizcilik yapacağım için kıyafet giymesem de olurdu. O yüzden pantolon ve gömlek giymeyi tercih ettim.

" Bethany, hadi." diye seslendi bir kez daha Mike.

" Ne var be manyak? Daha üç saat var." diye bağırdım bende tekrar.

" Bethany giriyorum." dedi Mike. Kapının arkasında masumca durduğunu hayal ettim. Kahkaha atıp kahvemden bir yudum aldım. Kapımı açan Mike'a baktım.

" E, hazırlanmışsın." dedi Mike.

"Ne sandın, hala hazırlandığımı mı? Saf çocuk seni." diye dalga geçtim.

" Bethany hadi." dedi Mike.

" İyi be tamam." dedikten sonra telefonumu cebime koydum ve Mike'ı takip ettim. Apatmandan ayrılıp Mike'ın arabasıyla barına gittik. Bara girdiğimizde içeride bir kaç kişi vardı. Edward'ı görünce yanına koştum.

" Selam." dedim sevinçle.

" Hey." dedi Edward.

" Nasılsın? Uzun zamandır görüşemiyoruz." dedim Edward'a. Edward gülümsedi ve elindeki bardakla havluyu bir kenara koydu.

" Biraz öyle oldu." dedi Edward. " Senin Zayn'le beraber olman gerekmiyor mu?" diye sordu.

" Şey aslında biz bir kaç gündür hiç görüşmedik. Beni istemiyormuş." dedim.

" Üzgün müsün?" dedi Edward.

" Sayılır. Ama boş versene sikik beyinli." dedim.

" Geçenlerde beni de aradı. Ateş saçıyordu. Demek ki sensizlik onu tüketmiş." dedi Edward gülümseyerek.

" Zayn'den mi konuşacağız? Boş versene. Bana Bloody Mary hazırlasana sen." dedim gülerek.

" Pekâlâ." dedi Mike. Bir kaç şişeyle oynadıktan sonra bardağı önüme verdi.

" Afiyet olsun. Birazdan bar açılır. Sen istersen Mike'ın yanına git bize yiyecekmiş gibi bakıp telefonla konuşuyor." dedi Edward. İçkimi bitirip kafamı salladım.

" Tamam, gidiyorum. Görüşürüz." dedim ve Mike'ın durduğu köşeye gittim.

" E, ne zaman çıkıyoruz?" dedim gülümseyerek.

" Birazdan, arka tarafa gidip kıyafetlerini giy." dedi Mike. Başımı sallayıp arkaya tarafa geçtim. Herkes gibi üzerimi giyinip kıyafetlerimi ve telefonumu dolabıma koydum.  Koltuğa oturdum.

" Merhaba." dedi sağımda oturan kız.

" Merhaba." dedim gülümseyerek.

" Yeni misin?" dedi beni inceleyerek.

" Hayır, uzun zamandır yapıyorum sen?" Böyle demek beni fahişe gibi hissettirmişti.

" Ben yeniyim. Aslında bir yıldır yapıyorum ama daha önce hiç direk dansı yapmadım. Sadece kucak dansı." dedi kız. Başımı sallayarak gülümsedim ve önüme döndüm.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin