EV SESSİZLİKTEN ÖLECEKTİ

5.2K 180 17
                                    

EVET GENE BEN. ÖNCELİKLE MERHABA. BİLİYORUM BEKLETTİM. VE BU KAÇINCI. AMA ÖZÜR DİLERİM ELİMDEN GELDİĞİNCE VAKİT BULDUKÇA YAZIYORUM. VE BU ÇIKTI ORTAYA UMARIM BEĞENİRSİNİZ. KONTROL ETMEDİM VE BİRAZCIK KISA. ANLAYIŞ GÖSTERECEĞİNİZİ UMUYORUM.  İTHAF'TA İTHAF ETMEK İSTEDİĞİM KİŞİLERDEN VAZGEÇTİM. ÇÜNKÜ ONLAR STRIPTEASER'I BIRAKMIŞ GİBİLER. YANİ YA YENİ LİSTE YAPACAĞIM YA DA İTHAF KONUSU BURADA KAPANACAK. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. İYİ OKUMALAR XOXO

----------------------------------------

Gözlerimi açtığımda yataktaydım. Yanımda Zayn yatıyordu. Ve ben rüyamda babamı görmüştüm. Bütün günümün sersem gibi geçeceği belliydi. Babama ne olduğunu bilmiyordum. Merak ediyordum evet ama öğrenmek istemiyordum. Zayn'in kolundan bir ısırık aldım. Ama tabii ki hareket bile etmedi. Umursamayarak kalktım ve üzerimi giyindim. Saçlarımı at kuyruğu yaptıktan sonra aşağıya indim.

" Selam." Diye bağırdım ama ev sessizlikten ölecekti. Suratımı astım ve mutfağa yürüdüm. Evde 5 kişiyle yaşamaya alışınca çok boş geldi ev gözüme. Yaz bitmişti, herkes daha yoğun çalışıyordu- Zayn hariç- Dolaptan sütü çıkardım ve mısır gevreğiyle sütü buluşturduktan sonra televiztonun karşına geçtim ve favori dizimi izlemeye başladım. Yeni sezonunun çıkması beni çok sevindirmişti. Zayn de tam tersi nefret besliyordu diziye. Biraz haklı olabilirdi çünkü her boş zamanımda bölümleri tekrar izliyordum. Replikleri ezberlemiş, tekrar ettiğim oluyordu.

Zayn merdivenlerden inerken koltuktan kalktım ve mısır gevreğini yediğim kâseyi alıp onunla beraber mutfağa yürüdüm.

" Günaydın."

" Günaydın." Sevinçle söylediğim sözlere Zayn umursamazca cevap verdi.

" Kolumu ısırdığın ve morarttığın için sağol." Dedi. Dolaba yöneldi ve sütü çıkardı.

" O kadar ısırmadım." Diye üsteledim. Ama Zayn bana morluğu gözterince ikna oldum.

" Tamam ama açtım." Diye kendimi savundum.

" Aslında.." Deyip kaşlarını çattı ve mısır gevreğini - benim yediğim- kâseye koydu.

" Haklısın. Benim gibi tatlı çocuğu bulunca." Dedi ve elindeki msıır gevreğini tezgaha bıraktı.Yüzünde çarpık bir gülüş vardı. Sinirle kaşlarımı çattım.

" Aslında açlıkla bir ilgisi yok. Seni uyandırmak için yaptım." Diye yalan söyledim. Tezgaha oturdum.

" Yaa, evet." Dedi bana inanmadığı çok açıktı. Bu tavır da neydi sabah sabah?

" Huysuz şirin derdin ne?" Dedim dalgayla karışık. Zayn sandalyesine oturdu ve güldü.

" Aslında bende bilmiyorum." Dedi ve mısır gevreğinden yemeye başladı.

" Bugün ne yapacaksın?"

" Bugün, hmm." Düşünen suratı fazla sinir bozucuydu.

" Bara gideceğim, peki sen?" İki saat düşündükten sonra bunları mı söylüyordu. ciddi miydi?

" Ben mi? Har zamanki gibi Damon'u keseceğim." Dedim ve sırıttım.

" Her zamanki gibi Damon'u kesecekmiş. Yok öyle bir dünya."

" Evet." Diyerek onu onayladım. " Öyle bir Dünya yok. Damon Dünya'sı var."

" Bethany, bir dilek hakkım olsaydı. Senin düşüncelerini okumak isterdim." Dedi ve ofladı.

" Her bokuma karışıyorsun ama." Diyerek sitem ettim.

" Her bokun çok garipte ondan."

" Boklarımı konuşmayı kesebilir miyiz?"

" Boklarına çok ta meraklı değilim." Dedi ve mısır gevreğini yemeye devam etti.

" Aslında şu anda striptizcilik yapmak için her şeyimi verebilirim." Dedim ve hızla mutfaktan çıktım.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin