ÖZÜR DİLERİM

10.9K 292 24
                                    

MERHABA :)  HEMEN KONUYA DALIYORUM. İLHAM PERİSİ DEDİKLERİ ŞEY BANA HİÇ UĞRAMIYOR BU ARALAR O YÜZDEN BU BÖLÜM BİRAZ SAÇMA OLMUŞ OLABİLİR. İLK DEFA MÜZİK DİNLEYEREK BİR BÖLÜM YAZIYORUM.ÇÜNKÜ DEDİĞİM GİBİ PERİLER GİTTİ.  O DA ONE DIRECTION STRONG. NE ALAKA BİLMİYORUM. TELEFONDA DİREKT O AÇILDI :D BİR OKUYUCUMUN YORUMU ÜZERİNE BU BÖLÜMÜ DEĞİŞTİRDİM. BELKİ DE O YÜZDEN PERİLERİM GİTTİ BİLMİYORUM. İLHAM PERİLERİM GİTTİĞİ İÇİN BÖLÜMDE KISA OLDU. HERNEYSE. İYİ OKUMALAR. KENDİNİZE İYİ BAKIN VE HİKAYEMİ OKUYUN :)

İYİ OKUMALAR STRIPTEASER AİLESİ :*

-------------------------------------

Bir süre Zaynle bakıştık.

" Bu da ne demek?"

" Hiçbir şey." dediğinde sinirden gözüm dönmüştü. Arkamı dönüp yürümeye başladım. Nereye gideceğim, ne yapacağım aklımdan geçmiyordu bile. O an ki düşündüğüm tek şey Zayn'e sinirli olmamdı.

" Bethany. Bekle." dediğinde daha hızlı yürümeye başladım. Sırf inattan, peşimden gelmesini istediğimden, bana yalvarmasını beklediğimden. Olmadı. Peşimden gelmedi, bana yalvarmadı. Çünkü o Zayn. O yalvarmaz, peşinden gelmez, sürekli kalbini kırar ve özür dilemez. Dilese de bir boka benzemez. Çünkü o Zayn. Sahi soyadı neydi?

 Yürümeye devam ettim. Çoktan otoparktan çıkmıştım. Bir sokağa girmiştim bile. Arkama baktığımda kimse yoktu. Yürüyen bir kaç kişi. Sakin bir ortam vardı sadece. Telefonum titrediğinde bir umutla Zayndir diye elime aldım. Mike yazısını görünce telefonu açtım.

" Efendim Mike?"

" Sesini duymak çok iyi geldi." dediğinde şaşırmıştım. Mike ne zamandan beri böyleydi?

" Bana da dostum. Mike sana bir kaç şey sormak istiyorum."

" Evet?" dediğinde yürümeye devam ederek konuşmamı sürdürdüm.

" Bana biraz Zayn'i anlatsana."

" Piçtir kendisi. Barını açarken tanıştık ve diğer dörtlüyle. Tam bir baş belaları." dediğinde kahkaha attım.

" Hem de nasıl. Zayn yüzünden düşmediğim durum kalmadı. Şimdi bacağım çok kötü. Ve Zayn ortalıkta yok:" dediğimde bir müddet ses gelmedi. Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp ekrana baktım.

" Mike?" dediğimde öksürdü.

" İyiyim. Neredesin sen?"

" San Diego."

" Ne?" diye bağırdığında telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Caddenin solundan devam edip yürümeye devam ettim.

" Nasıl ya?" dediğinde tüm olanları anlattım Mike'a.

" Bu sen olmazsın Bethany." dediğinde kafamı salladım.

" Evet bu ben değilim. Ama Zayn yüzünden oldum işte." dediğimde Mike onaylamayan sesler çıkardı.

" Onunla bir alakası yok. Benim tanıdığım Bethany ne isterse alır, onun olur. Şuan da Zaynle olmak istiyorsan git ve al onu." dediğinde Mike'a hak verdim. Ben hiç bir zaman böyle kaçan kızlardan olmamıştım.

" Haklısın Mike." dediğimde kahkaha attı.

" Göster kendini Bethany Mota." dediğinde kendime fısıldadım " MOTA."

" Görüşürüz Mike." dediğimde aklıma gelen soruyla Mike'ı durdurdum.

" Mike Zayn'in soyadı neydi?"

" Malik." dediğinde telefonu yüzüne kapattım. Bir kaç saniye sonra Mike'tan mesaj geldi.

" Seni sürtük."  bu attığı mesaja gülümsedim.

" Piç." yazıp gönderdim ve telefonu cebime koydum. Bu şortla gezmediğim yer kalmamıştı. Geri dönüp sağa döndüm. Uzun sokağı geçip otoparka indim. Zayn'in arabası hala buradaydı. Arabaya yaklaşarak içine baktım. İçerisinde hiç kimseyi göremeyince pes edip arabanın kapısını açmaya çalıştım. Kilitli olan araba daha da sinirimi bozmaya başlamıştı. Sinirle arabanın kapısının açılmayacağını bildiğim halde ısrarla kapıyı çekiştirdim. Araba dayanamayıp alarmını devreye soktuğunda telaşla etrafıma baktım. Eğilip kapının önüne oturdum. Ayak seslerinden sonra Zayn'in geldiğini gördüm. Alaylı gülümsemesi çoktan dudaklarını bulmuştu.

" Ne gülüyorsun be?" dediğimde üzerime eğilerek kapının kulpunu tutup yavaşça kendine çekti. Arabanın kapısı açıldığında şaşkınlıkla baktım. Arabaya kilitli değilmiş.

" Özür dilerim." dediğinde şaşırdım.

" Ne için?"

" Seni bu hale getirdiğim için. Senin sözünü dinlemeyip o kemeri takmadığım için. Daha yeni yaptığım kabalık için. Seni düzerken hastanelik ettiğim için..."

" Bu düzme kısmı pek olmadı." deyip güldüm.

" Haklısın." deyip güldü. Kollarımı açarak Zayn'e yaklaşmaya başladım.

" Hayır. Bethany dur." dediğinde sıkıca sarıldım ona.

" Pekâlâ." deyip ellerini sırtıma yerleştirdi.

" Açım ben." dediğinde Zayn'den ayrıldım.

" Öküzsün işte." dedim.

" Sende manyaksın." dediğinde başımı salladım.

" Hem de önde gideniyim."

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin