KÜÇÜK STRİPTİZCİM

19.8K 369 17
                                    

MERAHABA KEDİCİKLERİMM :*  STRIPTEASER'İ "OKUYACAĞIM" LİSTELERİNE ALANLAR VAR. EN AZINDAN OKUYACAKLARINI TAHMİN ETTİĞİM İÇİN ONLARA DA TEŞEKKÜR EDERİM. ARTIK ONLAR BU YAZIYI NE ZAMAN GÖRÜRSE :D  :*  ARAMIZA ÇOOOK BİREY KATILDI VE AİLEMİZİN BİR PARÇASI OLDULAR. KISACASI  İYİ Kİ VARSINIZ.  UMARIM BEĞENİRSİNİZ. XOXO

---------------------------------------

" Tamam." deyip Zayn'i takip ettim. Arabasına binip sahil kenarına geldik. Bunu beklemiyordum.

" Sahilde mi yiyeceğiz yani?" dedim küçümseyerek.

" Sabırlı ol küçük striptizcim." deyip yürümeye başladı. Zayn'i takip ederken hem etrafıma bakıyordum hem de Zayn'e laf atıyordum.

" Küçük stiriptizcim, ha? Sevdim bunu." dedim. Sağ tarafta kumsal ve deniz vardı. Bizde kenardan yürüyorduk. Yürüdükçe büyüyen ve bizim ona yaklaştığımız bir restoran vardı. Burayı daha önce görmemiştim. Restoran'ın kapısını açıp içeri girdiğimizde sıcak hava dalgası beni rahatlattı. Zayn'in peşinden gidip bir masaya oturduk. Sessizce yemek yedik. Hesabı isteyip masadan kalktık. Yürüyerek arabaya gidip bindik. Zayn arabayı çalıştırmadan beklemeye başladı.

" Ne oldu?" dediğimde bana döndü.

" Bara gitmek, çalışmak ister misin?" dediğinde bir umutla

" Evet." dedim. Zayn gülüp kafasını salladı. Sonra arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.

" Neden, ne oldu?

" Hiç." deyip bilmediğim yollardan arabasını sürmeye devam etti.

Bara geldiğimizi anladığımda ufak bir şok geçirdim. Bunun olmasını beklemiyordum. Şaka yapıyor ya da dalga geçiyor sanmıştım.

" Sadece,.." deyip duraksadı.

" Sadece ne?"

" İzle. Yapma." dedi. Ne demek istediğini anlayamamıştım. Ve söyleyeceği şeyin bu olmadığını biliyordum.

" Zayn, ne söyleyeceksen söyle."

" Tamam, sadece bana. Sadece bana kucak dansı yapmanı istiyorum. Başka kimseye değil." dedi ve başını önüne eğdi. İlk defa beni birisi benliğimle kabul etmişti. Çenesinden tutup bana bakmasını sağladım. Yavaşça eğilip dudaklarına yapıştım. Elimi penisine götürdüm. Daha fazla ileri gitmeden bir kaç kere sıkıp bıraktım. Arabanın kapısını açıp aşağıya indim. Barın önündeki Zayn'i beklemeye başladım. Kafasını direksiyona koydu. Koyar koymaz korna çalmaya başladı. Daha sonra Zayn başını kaldırıp arabadan çıktı. Anahtarları valeye verip bana yaklaştı. Belimle beni yönlendiriyordu. Bar ilk günkü gibiydi. Hiç bir şey değişmemişti. Adamlar striptizcilerin beğendikleri yerlerine para koyuyorlardı. Edward içki isteyenlere içki verip kendi marifetlerini göz önüne seriyordu. Zayn beni striptizcilerin olduğu kısma yönlendirdi. Kızlar direklerde dönüp sürtünüyorlardı. Direk dansı yapmayı da çok özlemiştim.

 " Hadi çık." dedi Zayn.

" Ne?" diye bağırdım. Belki de müzik sesi yüzünden yanlış duymuştum.

" Sana kucak dansı yapmanı istemediğimi söyledim. Direk dansı yapabilirsin." dediğinde gözlerim parladı. Başımı tamam anlamında salladım. Zayle beraber hazırlanmak için kulis odasına gittim. Vücudum yarısını kaplayan bir kıyafet giydim. Sahnede soyunmak şimdilik daha cazipti.

Sahneye adımımı attığımda bir kız bana ters ters baktı. En baştaki direğe ilerleyip ellerimi koydum. Soğukluğu beni ürpertti. Boynumu arkaya atıp direğe sürtünmeye başladım. Üzerimdekileri çıkarıp direkle biraz daha ilgilendim. Bir kaç kişi sarhoşluktan bayılacak hale gelmişlerdi ama hala bana bakmakla meşguldüler. Aslında bu işten nefret ediyordum ama birilerinin seni arzulaması ve istemesi harika bir duyguydu. Yaklaşık üç dakika daha devam edip sahneden indim. Bana bakıp beni bekleyenler vardı ama beni Zayn bekliyordu. Zayn'in oturduğu yere gidip kucağına oturdum. Dudağından ve boynundan öpücükler alıyordum. Elimi erkekliğine atıp sıktım. Bugün bu kaçıncıydı? Elimi çekip oturdum. Tabii ki kalktım da. Aniden kalkıp kulise yürüdüm. Zayn bana kızar mıydı acaba?  Üzerimdekileri çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydim. Kulisten çıkıp Zayn'i aradım ama bulamadım.  Sinirlenip Edward'ın yanına gittim. Edward beni görünce gülümsedi.

" İçkili günler Bayan Bethany." dedi. Bu dediğine gülümseyip bana uzattığı içkiyi bir dikişte bitirdim.

" Sex on the beach. Ciddi misin?" 

" Tamam, tamam." dediğinde bir şeyler daha hazırladı.

" Özel yerlerde yapılır." diyerek elindekini bana uzattı. Onu da içtiğimde biraz daha sert olduğunu ve Sex on the city olduğunu anladım.

" Sex on the city? Edward yapma. Senden daha büyük şeyler bekliyordum." dediğimde 

" Tamam. Bekle." diyerek bana Bloody Mary hazırlamaya başladı.

Kan kırmızı içkiyi bana uzattı. 

" Bloody Mary ha? Bak bu oldu. "deyip aldım ve tek dikişte bitirdim.

" Bu iyiydi. Gönder bir tane daha." deyip yenisini bekledim. Ben içkileri içerken Edward hem bana hem müşterilere içki hazırlıyordu. Bir kaç dakika sonra Zayn'de katıldı bana. Birlikte içiyorduk. Ben Bloody Mary içerken o da Miami Cold içiyordu. İkimiz de iyice sarhoş olunca arabaya bindik. Evet Zayn şuan arabayı alkollü sürüyordu ve bende etrafıma bakınıyordum. Harry'den gelen telefonla yoldan döndük ve istikameti değiştirdik. Zayn aslında ayık gibiydi ama ben... Sağımızdan siyah bir araba hızla geçti ve yavaşladı. 

" Seni piç, ben sana gösteririm." deyip gaza köklendi Zayn.

Adamı geçince Zayn piç bir gülümseme takınıp yavaşladı. Çocuk yanımızdan tekrar geçti. Zayn ve çocuk araba yarışı gibi birbirlerini geçip duruyorlardı. Sarhoşluğun etkisiyle hıçkırmaya başlamıştım. Telefonumu arıyordum ama bulamıyordum. Çocuk bizi tekrar geçtiğinde Zayn gaza öyle bir köklendi ki yerime yapıştım. Arabanın arkası yalpaladı ve bende korkudan sinmiş etrafıma bakıyordum. 

" Zayn!" diye bağırdığımda Zayn'in tek yaptığı aynadan arkadaki araca bakmak oldu.

Telaşla Zayn'in üzerinden emniyet kemerine uzanıp taktım.

" Çek şu lanet şeyi." diye bağırdı.

" Hayır." dediğim sırada çocuk gene bizi geçmişti.

" Çıkar şunu." diye bağırdı.

" Hayır lanet olası çıkarırsam ne olur? Geberirsin. Bunu mu istiyorsun?" dediğimde bir ses ve karanlık....

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin