KOVULAN KIZ

36.4K 631 47
                                    

TEKRAR BEN :) YENİ BÖLÜMÜ UMARIM BEĞENİRSİNİZ. SİZLERİ, OYLARINIZI, YORUMLARINIZI SEVİYORUM. EN KISA ZAMANDA YENİ BİR BÖLÜM GELECEK. BU ÇOK GEÇ GELDİ ÇÜNKÜ YAZMAYA FIRSATIM OLMADI. YAZDIĞIM GİBİ DİREKT YAYINLIYORUM. SİZLERİ SEVİYORUM. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... XOXO

----------------------------------------

 Evden çıktığımda taksiye bindim ve Bar'ın adresini söyledim. Taksi durduğunda aslında evime uzak olduğunu farkettim. Taksiciye parasını verdikten sonra indim. Bar'ın kapısından içeriye geçtim. Tanrım burası çok güzel bir bar. Burada Striptizci olarak çalışırsam kazanacağım parayı düşünemiyorum. Barda yürümeye başladım. Striptizciler dans etmeye başladığında burun kıvırdım. Kesinlikle ben daha güzel dans ediyordum.  Evet kesinlikle. Adamlardan bazıları beni yiyecek gibi bakıyorlardı. Bar'da içecek tarafına yürürken benden daha genç büyük ihtimalle liseye giden bir çocuk vardı. 

" Merhaba ben Zayn'i arıyordum." dedim.

" Neden?"

" Burada çalışacağımda" dedikten sonra göz kırptım. Yüzünü ufak bir sırıtış kapladı.

" Tamam, gel." dedi. Elindeki havluyu bıraktı ve beni kapıya sürükledi. 

"Şey, Zayn'in karşısında fazla cesur olma. Hazır cevaplılık falan."

" Neden?" neden bu kadar korkmam mı lazım?

" Sert bir yapısı var ondan. Tamam?" dedi. Başımı tamam anlamında onayladım. Kapıyı tıkladı ve içeri girdi. Bende dışarıda sap gibi kaldım. Tekrar kapıdan çıktı ve içeri girmem için kapıyı açık tuttu. Yavaşça içeri girdim. İçeride pek bir şey yoktu. Ela gözlü bir adam vardı. Ya da çocuk mu demeliyim? Ne bileyim bende bir çocuk sayılırım aslında.

" Merhaba ben iş için gelmiştim. Mike, tanıyorsunuzdur." dedim ve gözlerine bakmaya başladım.

" Ah evet, Mike." dedi ve durdu.

" Sen şu kovulan kızsın." dedi. Mike'ı öldüreceğim.

" Hayır işten ben çıktım."

" Neden?" Hayır sanane yani çıktım işte. Ne oluyor ki sana?

" Çünkü seks yapmamı istediler." dedim. Kaşları havaya kalktı. Tabii o benim Striptizci olduğumu bilmiyor.

" Çünkü ben Striptizci'ydim." dedim. Kaşları daha çok havaya kalktı ve beni süzdü.

" Mike bundan bahsetmemişti." dedi.

" Tahmin edebiliyorum." dedim.

" Barda çalışacaksın ama?" diye sorguladı.

" Aslında Striptizci olarak çalışmayı isterim." dedim.

" Neden? Pis bir iş." dedi. Hayır bundan sanane ki?

" Çünkü yapabildiğim en iyi iş. Ayrıca senin barındaki Striptizcilere taş çıkartırım." dedim.

" Bunu kanıtlayabilir misin?" dedi. Ah şaka yapıyor olmalı tabiiki de.

Başımı evet anlamında salladım. Gömleğim düğmelerini açtım. Gömleğimi çıkardıktan sonra salladım ve attım. Daha sonra pantolonumun düğmesini açtım yere indirdim. İç çamaşırlarımla kalınca öylece bekledim. Gözlerini açmış bana bakıyordu. Aslında fiziğime hayran kaldığını bu bakışından çıkarabiliyorum. Yavaşça Zayn'e doğru yürüdüm ve önüne eğildim 

" Bir demir olsaydı daha iyi olabilirdi hani kaymak için falan." dedim ve göz kırptım. Daha sonra masasının üstüne çıktım. Zayn'in önüne indim ve kucağına oturdum. Harika şimdiden erkekliği kabardıysa işi kaptım demektir. 

" Tamam bu kadar yeter." dedi titrek sesiyle.

" Tamam . O zaman istediğim işte çalışıyorum değil mi?" diye sordum.

" Evet, Tamam. Kalk artık." dedi. Zayn'in üzerinden kalktım ve elimi uzattım.

" Tanıştığıma memnun oldum ben Bethany Zayn." dedim.

" Tamam." dedi. Elini bile uzatamadı yazık. Erkekliğiyle meşgul. Erkekliğine baktım ve sırıttım.

"Tamam. Çıkabilirsin Bethany. Bu yaptığını sonra konuşuruz. Şimdi git. Yarın gelip çalışmaya başlarsın." dedi. Başımı tamam anlamında salladım. Yerdeki kıyafetlerimi aldım ve dışarıya çıktım. Kimse fark etmeden üzerimi giyindim ve Bar'ın oraya yürümeye başladım.

" Merhaba tanışmaya fırsat olmadı ben Bethany." dedim ve elimi uzattım. Aslında bu çocuğu sevmiştim.

" Bende Edward." dedi ve tebessüm etti.

" Yarın görüşürüz." dedi ve çıkış kapısına gittim. İşte budur. İşi kaptım. Aslında takma ismimi kullansam daha iyi olurdu. Neyse. Umarım Zayn Mike 'ı aramaz. Bir de onunla uğraşamam. Eve gitmek için tekrar bir taksi çevirdim. Evimin adresini söyledikten sonra taksiciye parasını verdim. Eve girdim. Ev gene bomboş. Aslında Isabella ile konuşmam iyi olabilir.  Telefonumdan ismini buldum ve aradım.

" Merhaba Isabella nasılsın?"

" İyiyim. Sen."

"Bende iyiyim." dedim ve başımdan geçenleri anlattım. Isabella'da olanları anlattıktan sonra telefonu kapattık. Bende yarınki işim için uyumaya karar verdim. Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin