AKILLI BAYAN

10.1K 283 22
                                    

MERHABA YENİDEN :) BÖLÜM KISA. BİR NEDENİ YOK BURADA BİTİRMEK İSTEDİM. EMİNİM Kİ FAZLA BEĞENİ OLMAYACAK AMA BU BÖLÜMÜ YAZMAK ZORUNDAYDIM. GEÇİŞ BÖLÜMÜ ANLAYACAĞINIZ. UZUN ZAMANDIR YB YAZAMIYORDUM VE ARTIK SABIRSIZLANAN VE BANA KIZANLAR VAR. ÖZÜR DİLERİM. FAZLA YOĞUNUM. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :))

 

-------------------------------------

" Pekala, ne yiyelim?" dediğinde Zayn'e alışveriş merkezini gösterdim. 

" Peki." deyip arabayı kilitledi. Kolunu boynumun üzerinden geçirip kendisine bastırdı. Önümü görmeden yürümeye devam ettim.

" Hastaneye ne zaman gideceğiz?" 

" Yemekten sonra." deyip sorumu geçiştirdi. Büyük alışveriş marketine girip bir restoran seçtik. Ben kendime sandviç söylemiştim. Zayn'de bana uyarak sandviç istemişti. Yiyecek hiç bir şey bulamamış gibi. Sandviçlerimiz geldiğinde mutlulukla gülümsedim. Uzun zamandır yemiyordum. Sandviçi alarak ısırmaya başladım. Muhteşem bir 5 dakika sonra doymuştum.

" Ee ne yapıyoruz?" dedim saçlarımı oynayarak.

" Hastaneye gidelim." deyip peçeteyi masaya bıraktı ve kalktı. Daha sonra oturdu.

" Hesabı ödemeyi unuttuk." dedi. Onun bu şaşkın haline gülümseyip başımı salladım. Garsonla bir kaç dakikalığına konuşup masadan kalkmıştık. Arabaya bindikten sonra Zayn emniyet kemerini taktı.

" Değişmişsin." dediğimde sırttı.

" Cazibe." dedikten sonra arabayı çalıştırdı.

" Egoist." dedikten sonra camdan dışarıyı seyretmeyi başladım.

" Hastaneye gitmeden üstümü değişsem?" dedim.

" Olur." dedikten sonra arabayı durdurdu.

" Eee?" dedim.

" Ne ee? Giyin hadi." dedi bana imalı imalı bakarak.

" Yol ortasında arabada üstümü değişmeyeceğim değil mi?" diye sorduğumda bana 'Aynen öyle.' bakışlarından attı. Pekala. Yapmadığım şey değildi sonuçta. Arka koltuğa uzanıp torbaları aldım. İçerisindeki tişörtü ve şortu alıp torbaları tekrar arkaya koydum. Üstümdeki tişörtü çıkarıp yeni aldığımızı giydim. Şortu çıkarıp yeni şortumu giydim. Eğilerek, sığamayarak ve oflayarak... 

Zaynse beni egoist bir gözle süzüyordu. 

" Çek gözlerini üzerimden pis sapık." dedim. Zaynse dudaklarını ısırıp elini belime koydu ve beni kucağına yerleştirdi. 

" Kucak dansını  özledim." dediğinde bacağıma baktım.

" Maalesef bende seninle seks yapmayı özledim. " deyip Zayn'e ters bir bakış attım. Kucağından inip tekrar kendi yerime oturdum.

" Üzerimi değiştiğime göre artık hastaneye gidebiliriz." deyip telefonumu eski şortumun cebinden alıp yenisine koydum. Şarjı gene azalıyordu. Buna bir çözüm lazım. 

" Lanet." dedikten sonra tekrar devam etti arabayı sürmeye. Hastanenin otoparkı bomboştu neredeyse. Arabadan inip hastaneye girdik. Zayn bir kaç kişiyle konuştuktan sonra doktor kapısına geldik. Burası otopark kadar boş değildi. Bir kaç kişi sıra bekliyordu. Sıra bize gelene kadar hiç konuşmadık. Sıra bana geldiğinde ayağa kalkıp doktorun odasına girdik. Doktor ellili yaşlarda saçları bembeyaz ve yer yer dökülmüş biriydi. Zayıf ve uzun olması beni şaşırttı. 

" Merhaba Bayan Bethany." dedi.

" Bu sargı bezi ne zaman çıkacak?" diye kabaca araya girdi Zayn.

" Zayn." dedim kızarak.

" Ne be?" dedi Zayn bana nefretle bakarken.

" Dışarı çık." dedi doktor sakince. Zayn sinirle dışarı çıkıp kapıyı çarptı. Zayn için özür dilemeyecektim. O her zaman ki Bay egoist. 

" Gel Bethany." dedi doktor sedyeyi gösterirken. Sedyenin üzerinde oturdum.

" Evli misiniz?" dediğinde güldüm.

" Sizce?" dedim. Doktor o arada sargıyı çıkarıyordu.

" Akıllı bir bayana benziyorsun. Akıllı kimse onunla evlenmez." deyip kahkaha attı. Doktorun bu sözüne katılıyordum.

" Ben akıllı bayanlardanım." dedim ve güldüm.

" Şimdilik güzel gibi." dedi doktor.

" Ne güzel gibi?" dedim. Zaynden mi bahsediyordu?

" İleride ki eşin değil canım bacağın." dediğinde adama deli gibi bakıyordum.

" Tamam sadece şaka yapmıştım." dedi. Aslında karizmatik bir adamdı doktor.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin