SORUNLU MALİK

9K 249 35
                                    

HERKESE MERHABA! ÖNCELİKLE BU BÖLÜM GEÇİŞ BÖLÜMÜ. ZAYN'İN RUH HALİNİ ANLAYAN BİR DE BANA ANLATSIN :D DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BİRBİRİNDEN GÜZEL OKUYUCULARA SAHİBİM :)) HER BİRİNİZİ ÇOOK SEVİYORUM! BU ARADA MESAJ ATMAKTAN ÇEKİNMEYİN İSTEDİĞİNİZ NE KONU HAKKINDA OLURSA OLSUN. HER BİR OKUYUCUMLA KONUŞMAK İNANILMAZ BİR ZEVK VERİYOR BANA. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BİRBİRİNDEN GÜZEL YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. PAZAR GÜNÜ GÖRÜŞÜRÜZ STRIPTEASER AİLESİ! OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :) XOXO

----------------------------------------

Sinirle elimdeki bardağı sıktım. Cep telefonumdan Liam'ın numarasını tuşladım.

" Liam ben yokken barımla kim ilgilendi?" Sesimdeki kızgınlığı önlemeye çalışıyordum.

" Ben." dedi Liam.

" Aptal kafa barıma ne yaptın ha?" diye kükredim.

" Sakin ol. Orada neler oluyor?" dedi Liam sakince.

" Edward yok, sik beyinlinin biri mikrofonla saçma sapan şeyler mırıldanıyor, Ve yeni aldığın barmen bozuntusu..." ayağımla onu sırt üstü yatırdım.

" Baygın."

" Ne yaptın Zayn?" dedi Liam.

" Sadece bir yumruk ve puff." dedim gülümseyerek.

" Bak dostum sen burayı normal bar mı sandın? Burası striptiz barı. Kolay kolay idare edilemez. Bana Edward'ın numarasını ver." dedim setçe.

" Madem muhteşem bir patronsun çalışanının numarasını bil." dedi ve suratıma kapattı Liam telefonu. Harika KIZ TRİPLERİ. Bethany bile bana bu kadar trip atmıyor yahu! Omuz silkerek Mike'ı aradım.

" Efendim Zayn?! Dakika başı beni mi arayacaksın?" Gene KIZ TRİPLERİ! Mike'ın sözlerine aldırış etmeden konuştum.

" Edward'ın numarasını versene."

" Neden?"

" Emeceğim de ondan." dedim.

" Tamam mesaj atıyorum." dedikten sonra telefonu kapattı Mike.

Telefon numarası geldiğinde Edward'ı aradım.

" Selam?" Dedi Edward.

" Hey, Edward benim..." Ben sözlerimi tamamlamadan Edward tamamladı.

" Zayn."

" Evet. Zayn. Malik olanından." dedim. Edward kahakaha attı.

" İşten ayrılmışşın. Ben yokken. Acaba neden olduğunu sorabilir miyim? Tabii kide. Neden?" Kendi sorduğum sorulara kendim cevap veriyordum.

" Bir teklif geldi ve iyiydi. Bende ayrılmak istedim." dedi Edward sesi mutlu geliyordu.

" Neydi bu teklif?" dedim kızgınca. Bir kaç kişi benden içki istemişti ama onları siklemiyordum.

" Daha fazla para." dedi Edward.

" Hm, yani daha fazla para için beni sattı öyle mi? Seni piç. Tamam öyle olsun eğer adam gibi isteseydin sana on katını bile verirdim seni orospu çocuğu." diye bağırdım ve telefonu kapattım. Barda bana garip bakanlara bir bakış attım ve bardan çıktım. Liam geliyodu ah Tanrım!

" Ne var Liam?"

" Yok bir bok. Ben barınla ilgilenmeye gidiyorum." dedi ve sinirlice yanımdan geçti. Sinirle yumruğumu arabama geçirdim. Ve acıyan elimle baş başa kaldım. Bir tek Harry Striptiz Barı işletiyordu ve onu da arayamazdım. Ama mecburdum. Barım için. Bethany'le tanıştığım yer için mecburdum.

" Harry bak çok üzgünüm." Bu ne be?! Dedim kendi kendime.

" Harry barıma..." Ne yani yalvaracak mıyım?

" Harry o kıçını ve burnunu kaldır..." Hayır bu sefer daha çok sinirlenir.

" Harreh biz dostuz dostum."

Harry'le nasıl konuşmamam gerektiğini bilmiyordum. İçimden denemelerimde hiçhayra alamet değildi. Harry'nin numarasını tuşladım ve nefesimi verdim.

" Ne var kıç kafalı?" Dedi Harry. Şimdiden sinirlenmiştim.

" Harry yumruk için kusura bakma."

" Daha özür bile dileyemiyorsun kıç kafa." dedi Harry. Sinirliydim...

" Bak Harry hayatım boyunca sizden bir kere bile özür dilemedim. Her ne yaptıysam hakettin. Gel ve barımın başında dur çünkü ben yapamıyorum. Ve göt kafalı Liam 6. barımız açılmadan sayıyı 5'e indirmekte karalı." dedim tek nefeste.

" Lütfen." dedim ve nefesimi verdim.

" Pekala." dedi Harry ve telefonu kapattı. Arabama atlayıp derin bir nefes aldım. Eminim ki Harry halledecekti. Bende yeni bara bakmak için arabayı oraya sürdüm. Burası şehrin en iyi barı olacaktı. Açılışı bir ay sonrasıydı. Burayı da striptiz barı yapacaktık. Kendi odama geçtim ve gülümsedim. Tabii ya ben neden bu barla ilgilenmiyordum ki? Kapı tıklatıldığında merakla oraya döndüm.

" Merhaba. Ben burada çalışıyorum. Temizlikle ilgili." Dedi kadın sakince. Başımı sallayıp tebessüm ettim. Otuzlu yaşlarda bir bayandı.

" Merhaba ben buranın sahibi Zayn Malik." Dedim. "Ama biliyorsunuz ki bu koca barla bir tek sizin ilgilenmeniz imkansız burada en az beş kişinin olması gerekiyor." Kadın sakince başını salladı.

" Biliyorum. Zaten kızlarımda burada çalışacak." Dedi kadın. Ama bir ayrıntıyı atlamıştık.

" Peki onlara vereceğimiz kıyafetleri giyebilecekler mi? Mesela siz tuvaletleri temizlersiniz ve kıyafet giymenize gerek yok ama Barın içini temizleyenler oldukça açık bir kıyafet giyecek. Üstelik kucak dansı istenildiğinde yapacaklar. Yani siz kızınıza.." Baştan bu konuları halletmek istiyordum.

" Hiçbir sorun olmaz. Ben odaları ve tuvaletleri diğer iki kızımla temizlerim. Diğerleri de barda istediğiniz gibi çalışır." Dedi kadın.

" Peki kızlarınızı görebilir miyim?"

" Neden ki?" dedi kadın şakınca.

" Bakın..." Kadının adını söylemeyince kadın durumu anladı ve adını fısıldadı.

" Rose." Aklıma Bethany gelmişti. O da bu ismi kullanıyordu. Acaba bu kadında takam isim mi kullanıyordu?

" Bakın Bayan Rose kızlarınızın fiziği de bu bar için uygun olmalı." Dedim. Uzun zamandır ilk defa bu kadar sakindim. Temizlik yapanlar aynı zamanda bara uyumlu olmalıydılar. Barmenler de aynı şekilde.

" Anlıyorum." Dedi kadın. Başını sallayarak odadan çıktı. Demek ki daha da açık yazmamış gerekiyormuş iş ilanı kağıdına. Tekrar kapım çaldığında girmeleri için komut verdim.

" Merhaba biz barmenlik için gelmiştik." Dedi sarışın olan. Biri esmer bir diğeri de sarışındı.

" Daha önce hiç yaptınız mı?" Sorum basitti.

" Daha önce striptizcilik yaptık ama beğenilmedik." Dedi sarışın olan. Vücutlarını süzdüm. Kıvrımları iyiydi boyları ortalamadaydı.

" Eğitiminiz var mı?" dedim. Ellerimi saçlarımdan geçirdim. "Yani striptizcilikle ilgili."

" Yok." Dedi esmer olan.

" Belki de eğitim almanız gerekiyor. Gerçi çoğu doğuştan uzman oluyor." Dedim kahkaha atarak. Bu dediğime esmer olan da katıldı.

" Her neyse düşünür müydünüz?" dedim. Başlarını salladılar.

" Bana sözlü cevap verin. Ya evet. Ya hayır." Dedim dişlerimi sıkarak.

" Evet düşünürüz." Dedi esmer olan.

" Pekala. Yarın tekrar uğrayın." Dedim ve gülümsedim. Esmer olan bana baygınlıkla bakıyordu. Tipim değildi o ayrı bir mesele. Birkaç saat inşaat işçileriyle ve ustalarla da konuştuktan sonra bardan ayrıldım. Eve geldiğimde duş aldım ve yattım. Yorucu bir gündü. Ve uyumak istiyordum ama bardaki esmer kızın bana attığı bakışlar bir türlü aklımdan çıkmıyordu...

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin