KURTARICI

4.6K 186 19
                                    

UMARIM BEĞENİRSİNİZ. SİZİ SEVİYORUM. İYİ OKUMALAR STIPTEASER AİLESİ XOXO

Not: KAPAK YAPTIM NASIL OLMUŞ ASDFGJ

----------------------------------------

 Harry'nin hemen arkasından bende çıktım ve evime gidecek olan ilk otobüsü beklemeye başladım. Ah, bu işkenceydi. Zayn'e çok alışmıştım, neredeyse her şeyimle ilgileniyordu. Ve kendi başıma kalmışlık özgürlük değil kelimenin tam anlamıyla., rahatsızlıktı.  Bazı şeyleri yanlış yaptığıma şimdi karar veriyordum. Zayn'le olan ilişkimiz zaten gerçekti. Normal değildik o kadar. Gelen otobüse binip kendime yer bakındım. En arkada boş koltuklardan birine oturup kulaklıklarımı taktım ve kendimi müziğe bıraktım.

Gözlerimi yavaşça araladığımda nerede olduğuma bakındım. Otobüsteydim. Ama nereye gittiğimizi kestiremiyordum. Biraz kendime gelmek için çaba gösterdim. Kulakları kulağımdan çıkardım ve çınlayan kulaklarımın sakinleşmesini bekledim. Oturduğum yerden kalkarak ön tarafa yürümeye başladım. Lanet olsun. Durağı kaçırmıştım. Otobüs durduğu anda kendimi dışarı attım. Nerede olduğumu bilmiyordum. Ve görünüşe bakılırsa dönüş otobüsünün gelmesine daha çok vardı. Telefonum çaldığında arayan kişiye baktım. Numarası kayıtlı değildi ama son iki hanesinden bildiğim kadarıyla Harry olmalıydı.

" Evet?"

" Iıı," Derin bir nefes aldı ve öksürdü.

" Şey, ben profilimi bırakacaktım ama erken çıkmışınız. Sizi gelip alayım mı?" Ah Harry tam anlamıyla KURTARICIMDI.

" Tabii. Ben şu an..." Neredeydim?

" Ben şu an nerede olduğumu bilmiyorum."

" Gerçekten mi Beth?" İşte tanıdığım Harry. Hafif kızgın sesinden anladığım kadarıyla havasında değildi.

" Tamam, sadece yorgunluktan otobüste uyuyakalmışım ve bilmediğim bir yerde indim."

" Bu olay fazla olmaya başladı. Seni bulacağım, ama nasıl?" Haklıydı.

" Evet güzel cevap. Otobüsün birini takip ederek gelmeyi deneyebilirsin?"

" Ciddi misin?"

" Başka bir fikrin var mı?"

" Pekala hangi durakta bindin?"

" Cafeden çıkınca sağa dön. İlerle. Ama çok yürümen lazım." İşten nefret etmemin sebebi. Metrelerce yolu yürümek.

" Arabadayım." İşte kızgın Harry.

" Tamam buldum." Deyip telefonu yüzüme kapattı Harry. Yaklaşık 50 dakika Harry'i beklemiştim.

Önümde duran arabayı fark etmemiştim bile. Sert çarpılan kapı sesiyle irkildim ve Harry'e baktım. En yumuşak halimle selam verdim.

" Selam."  Arabasını inceledim.

" Hey, yeni araba mı aldın?"

" Biraz öyle oldu." Gülümsedi. Karnına yumruk geçirdim.

" Bana söylemeliydin."

" Üzgünüm ortalıklarda yoktun." Deyip suçumu yüzüme vurdu. Sarıldık. Birbirimizi tanıyormuşuz gibi. Eskisi gibi.

" İsteğin kabul edildi." Dedim. Harry gülümsedi.

" Hangisi? Evlenmemiz mi?" İşi şakaya vuruyordu.

" Şansını zorlama." Arabaya bindim ve ağrıyan ayaklarıma baktım.

" Tanrı aşkına! Neden bu kadar geç kaldın?"

" Biraz ceza çekmeni istedim."

" Gerçekten çok büyük bir yararı oldu. Sağol."

" Her zaman." Deyip gülümsedi ve gaza bastı.

XOOX XOOX XOOX

" Yapamayacağını biliyordum." Louis kahkaha atarak beni sıkıca sardı. Gülümseyerek sarıldım.

" Desteğin için sağol adamım."

" Zayn?" Dönüp ona baktım. Biraz üzgün gibiydi. 'Ne oldu?' bakışlarımı atarken yüzünde bir tebessüm belirdi.

" Beth gelmiş." Niall gülerek bana koştu. Liam kibarca beni özlediğini söyledi ve herkes bizi Zayn'le baş başa bıraktı.

" Özledim. " Dedi ve elbisemin kemerimden asılıp beni öptü.

" Bende." Dedikten sonra ona sarıldım ve kokusunu içime çektim. Çok özlemiştim. Ondan nasıl bu kadar ayrı kalmıştım anlamıyordum. O beni ben yapıyordu. İnatçı, çılgın, kızgın Bethany oluyordum. O her şeydi. O olmayınca kayboluyor ve bir boşluğa düşüyordum. Zayn' çok alışmıştım.

" Çok saçma şeylerde karar veriyorsun. Bir daha seni asla bırakmayacağım. Ve fikirlerinde saygı duymak ta yok. Ben ne dersem o olur." Gözlerimi devirdim. Evet geri dönmüştük. Eski biz olmuştuk.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin