MAYDANOZ

3.7K 148 10
                                    

"23.07.2010 saat 20:22
25.03.2015 saat 17:30
İşte One Direction buydu."

ESKİSİ GİBİ YAZABİLECEK MİYİM GERÇEKTEN EMİN DEĞİLİM.  EVET KOYU BİR DIRECTIONER DEĞİLİM. AMA ÇOK SEVİYORDUM. ONLAR KENDİLERİNİ 5 KİŞİ OLARAK DUYURDULAR. ŞİMDİ ONE DIRECTION'UN 4 KİŞİLİK ŞARKILARINI DİNLEYEMEM. SADECE ZAYN'İN  SESİNİ DE. AMA BENİM GÖZÜMDE ONLAR HEP 5 KİŞİYDİ. HALA ÖYLELER. BU YÜZDEN BEN YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM. HEP HAYALİMDEKİ HALLERİNİ YAZACAĞIM. HEP BEŞ KİŞİ OLDUKLARI ZAMANLARIN ŞARKILARINI DİNLEYECEĞİM, KLİPLERİNİ SEYREDECEĞİM, FOTOĞRAFLARINA BAKACAĞIM VE BÖYLE YAZACAĞIM. BU BÖLÜMÜ DAHA ÖNCE YAZDIM. BAYA ÖNCE. ŞU ANDA PEK BÖLÜM YAZACAK HALİM VE MORALİM YOK. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. - BU BÖLÜMÜ 3. KEZ YAYINLIYORUM HEP EKSİK ÇIKIYOR. NEDEN BİLMİYORUM EKSİKSE ONDANDIR UYARAYIM-

----------------------------------------

 " Uykucu." Zayn'in sesiydi.

" Hmm?" Yorganımı biraz daha üstüme çektim.

" Prenses?" Mırıldandım.

" Bethany?" Uyumak istiyordum.

" Aşkım." Gözlerim faltaşı gibi açıldı. Zayn bana aşkım demişti. Zayn?

" Demek ki anahtar kelime buymuş." Dalga geçer gibi gülümsemesiyle bana baktı. Oflayarak doğrulduğum yere kendimi bıraktım, sırtım yatağa çarptı. Yorganımı bir kez daha üzerime çektim.

" Bethany, hadi artık kahvaltıya."

" Daha yeni aşkındım, şimdi Bethany mi olduk?"

" Beth hadi." Harika, emir verici Zayn geri geldi!

" Tamam." Somurtup yataktan çıktım. Zayn tıraş olmuştu. Beyaz kısa kollu tişörtünü giymiş ve saçlarını dağınık bırakmıştı.

" Beni kesmen bittiyse eğer, hazırlansan diyorum." Muzipçe gülümsedi. Alt dudağımı dişlerimin arasına aldım. Hafifçe gözlerimi kıstım. Eğilerek Zayn'e uzandım. Dudaklarını öpüp hızla geri çekildim.Zayn'e iyice yaklaşıp bacaklarımı araladım ve Zayn'in kucağına oturdum. Gözlerine baktım. Şaşırmıştı. Alt dudağını dişlerimin arasına aldım. Hızla geri çekildim ve yataktan atladım.

" Çok açım."

" Bende." Dediği şeye güldüm.

" Benim midem aç." Zayn kahkaha attı. Tabii onun midesi her zaman ikinci plandaydı.

XOOX XOOX XOOX

 " Selam." Gülümseyerek çocuklara baktım. Kimseden cevap alamadım.

" Harry nerede?"

" Kız arkadaşıyla." Niall'dan cevap gelmişti ama o kadar hızlı yiyordu ki o bile beni takmıyormuş gibiydi.

" İşler o kadar büyüdü mü?" Ben merakla sorarken Zayn benim tabağıma yiyecekler koymaya başlamıştı.

" Sanırım evet."

" Zayn'in verdiği taktikler işe yaramış o zaman?" Zayn'e bakarak söylediğim kelimeleri Zayn duymamıştı. Telefonuyla uğraşıyordu. Kaşları çatıktı ve sinirli bakıyordu. Telefonu çok sıkı tuttuğundan telefonun kırılacağından şüphelendim.

" Teşekkür ederim, tabağım için." Zayn bana bakıp gülümsedi.

" Önemli değil."

" Telefonda. Kötü bir şey mi oldu?"

" Ah, sayılır. Harry mesaj atmış."

" Ne olmuş?" Herkes dikkatini bize vermişti.

" Olmamış." Zayn yüzünü buruşturdu.

" Harry en iyisine layık, bu konularda acele etmemeli. Mutlaka birisi çıkar karşısına." Masadaki herkes arkamda yüksek olan noktaya bakıyordu.

" Harry değil mi?" Gözlerimi kısarak sordum. Koro halinde başlarını sallayıp

" Evet." Dediler.

" Böyle düşündüğünü bilmiyordum. Teşekkürler." Harry elleriyle omzumu tuttu öne eğilip yanağımı öptü.

" Şey..." Gevelemeye başladım. Havadan sudan konuşmaya başlayınca herkes bana iğrenmiş bakışlarını yolladı.

" Bir şey söylemene gerek yok Beth." Solumdaki sandalyeye oturdu. İlk defa onu böyle görüyordum. Daha olgun ve yetişkin. Her zamankinden daha aç.

" Bir şeyler yapmaya ne dersiniz? Hep beraber ama?"

" Olabilir mesela?" Niall dolu ağzıyla cevap verdi.

" Niall nasıl kilo almadan bu kadar yemek yiyorsun?" Gülümseyip bana cevap verdi.

" Yağlar cazibime dayanamayıp eriyorlar." Dedi 32 diş sırıtarak. Zayn başını salladı.

" Niall dişinde maydanoz var." Zayn yarım gülümsemesiyle Niall'a dikkatlice bakıyordu.

" Ah, evet gülmesen daha iyi." Dedi Harry başını eğerek. Sırıtıp iğrenmiş suratını salladı. Ben kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

" Maydonozlarda dayanamıyor baksanıza." Dedi Liam. Niall tek tek nerede diye sorarken kimse Naill'ı takmıyordu. Daha çok kahkaha atıyordu.

XOOX XOOX XOOX

" Kahvaltıda bir şeyler yapmaktan bahsediyorduk?" Zayn'in bu konuyu açmasına sevinmiştim.

" Evet, Motor kullanmak istiyorum." Zayn başını hayır anlamında salladı.

" Güvenli değil. Sürmesini biliyor musun?"

" Hayır." Zayn sırıttı.

"Tamam. Ben sana öğretirim."

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin