GERÇEK BİR İLİŞKİ

6.4K 172 20
                                    

DİREKT KONUYA DALIYORUM, ÖNCEKİ BÖLÜMDEKİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. STRIPTEASER AİLESİNE YENİ KATILANLAR VAR HOŞGELDİNİZ :) BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN GENE TEŞEKKÜRLER. VE SON OLARAK SİZİ SEVİYORUM STRIPTEASER AİLESİ XOXO

----------------------------------------

" Zayn?" Meraklı bakışlarıyla bana baktı. Başladığım cümleye devam etmem gerekiyordu çünkü Zayn bana meraklı bakışlarıyla bakıyordu.

" Ben gerçek bir ilişki istiyorum."  Zayn kaşlarını çatıp bana bakmaya başladı. Havalar gittikçe soğuyordu. Zayn'in bakışından kaçabilmek için dışarıda yağan yağmura bakış attım.

" Bana. Bak." Diyerek dikkatimi ona vermemi sağladı.

" Zaten gerçek bir ilişki yaşamıyor muyuz?" Sonradan bir şey fark etmiş gibi gözlerini kapattı.

" Ayrılmak mı istiyorsun?" Gözlerini açtı ve gözlerinde hiç görmediğim bir sinir bakışı vardı. Anladığı şeye şaşırdım. Çünkü onunla gerçek bir ilişki istiyordum, ayrılmak değil.

"Hayır, hayır. Alakası yok. Gerçek bir ilişkiden kastım başka biriyle değil, seninle gerçek bir ilişki. Yani biz anormaliz." Rahatladığını belirten bir nefes verdi.

" Hayır kabul etmiyorum." Dedi Zayn.

" Ama senin beni tavlaman gerek."

" Zaten birbirimizi tavladık."

" Yanlış. Ben seni tavladım. Kucak. Dansı. Yaparak." Üzerine basa basa söylediğim kelimelere güldü. Zayn'in cevabını beklerken önüme döndüm ve sandviçimi hazırlamaya koyuldum.

" Yani?" Zayn soru sorarak bana bakıyordu.

" Yani ben ayrı bir eve çıkıyorum." Dedim ve gülümsedim. Zayn kaşlarını kaldırdı.

" Devam et." Elini yumruk yapıp dudaklarının üzerine koydu.

" Ben ayrı bir eve çıkıyorum ve çalışmaya başlıyorum, Sen beni tavlıyorsun. Birbirimizi hiç tanımıyormuşuz gibi."

" Ne gerek var ki?"

" Çünkü beni yeterince iyi tanımıyorsun, bende seni."

" Ben seni tanıyorum."

" Pekâlâ. En sevdiğim çiçek ne?" Zayn biraz durup düşündü ve ağzını açtı. Vereceği cevabı beklerken ağzını tekrar kapattı.

" Gerçekler. Sen beni tanımıyorsun." Dedim ve güldüm. Daha çok acı bir gülüştü. Önüme tekrar döndüm ve sandviçimi elime alıp ısırdım.

" Ev almayı nasıl düşünüyorsun." Zayn haklıydı. Bir ev alamazdım.

" Kiralayabilirim."

" Araban yok. "

" Şart değil." Dedim. Önümdeki tüm engelleri görebiliyordum. Daha önce de yaşadığım zamanlar olmuştu. Zayn ikna olmuşa benziyordu.

" Tamam ama bir şartım var." Başımı heveslice salladım.

" Striptizcilik yapmak yok." Başımı tekrar salladım ve onayladım.

" Tamam. Normal bir iş bulacağım."

" Pekala bu boktan şeyi ne zaman yapıyoruz?"

" Bir hafta sonra. Bu sürede iş arayabilirim."  Zayn başını salladı ve mutfaktan çıktı.

XOOX XOOX XOOX

" Ne yani gidiyorsun ve sadece bir hafta sonra. Peki biz ne yapacağız birbirimizi hiç tanımıyor gibi mi?" Harry'nin sorduğu sorular beni biraz bunaltmıştı.

" Evet Harry." Yeşil gözleri şaşkınlıkla açıldı.

" Ama neden?"

" Ah, çünkü Zayn senden bir şeyler öğrenebilir. Yani senin de benimle yeniden arkadaş olman gerekiyor."

" Bu çok saçma değil mi?"

" Fazlasıyla. Ama Zayn beni yeterince tanımıyor. Merak etme seninle hemen samimi oluruz zaten." Gülümsedim ve kahvemi yudumlamaya devam ettim.

Louis odaya girmiş ve bana bakmaya başlamıştı.

" Bunu gerçekten yapacak mısın? Gidecek misin?" Başımı evet anlamında salladım.

" Haberlerin hemen duyulduğu kanalı bana da söyleyebilir misin?"

" Ne yani bize söylemeden babanın evinden uçacak mıydın?" Diyen Niall'a bakıp güldüm.

" Tabii ki hayır."

" Bu çok boktan." Dedi Louis.

" Biliyorum." Deyip onları onayladım.

" O zaman neden?" Liam'ın sorduğu soruya ellerime bakarak yanıtladım.

" Çünkü beni tanıması gerek."

XOOX XOOX XOOX

 " Beni unutma." Harry'e bakıp güldüm.

" Asla." Bir müddet durdum. " Demek isterdim."

" Gittikçe Zayn'e benzedin." Dedi Louis. Ona bakarak kaşlarımı çattım.

" Sizi unutmuş gibi yapacağım , ve bir yerde tanıştıktan sonra eskisi gibi olacağız. Söz veriyorum."  Diyerek gönüllerini almaya çalıştım. Sıra Zayn'e geldiğinde hiç bir şey yapmadık. Ciddiyim. Hiç birşey.

Ve ayılma vakti. Niall'ın değimiyle "Baba evinden gitme vakti" Her ne kadar gerçek bir baba evi olmasa da. Ama bu baba evini çok sevmiştim. Eğlenceli bir sürü güzel anım vardı. Kötü anılar genellikle Zayn'in evindeydi. Benim benimsediğim ev burasıydı. Tüm şakaların yapıldığı, herkesin bir araya geldiği yer. Sadece bize ait olan bir yer. Aileme ait olan bir yer. Daha önce tam bir baba evinde kalmamıştım. Ama burası bana babaevi gibi geliyordu. Taksinin camından son kez arkama bakıp eve ve içeri giren çocuklara baktım. Zayn'in gözleri hâlâ buradaydı. Takside. Onunla göz göze geldiğimizde- yada ben öyle sandım- hemen önüme döndüm. Evet yeni -bu sefer kendimin kurduğu yeni hayatıma - başlıyordum.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin