STRIPTEASER AİLESİ FARKINDAYIM UZUN SÜREDİR BÖLÜM YOK. ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA TERCİH, DOĞUM GÜNÜM ( YAZARINIZ GİTTİKÇE YAŞLANIYOR -_- ), YEĞENİMİN DOĞUM GÜNÜ DERKEN YAZACAK VAKTİM YOKTU- HALA DA YOK- . BU ARADA DOĞUM GÜNLERİMİZE HALA VAR. BU İDARE ETMENİZ İÇİN MİNİCİK BİR BÖLÜM ^-^ UMARIM YETER. İKİNCİ KİTAP YAPMAMAYA KARAR VERDİM. YANİ BURADA 30 BÖLÜM YAYIMLAYIP 2. KİTABI ÇIKARMAKTANSA DAHA FAZLA BÖLÜM KOYAR İKİNCİ KİTABI ÇIKARMAM. YANİ NEREDE BÜTÜN AKSİYON BİTİP, ARTIK SIKILIRSANIZ STRIPTEASER FİNAL OLACAK. KİMSE İTHAF HAKKINDA BİR ŞEY SÖYLEMEDİ BEN DE YAPMAYA KARAR VERDİM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR XOXO
------ BU ARADA 31. BÖLÜMDEYİZ. asdfghjkl- YAZARINIZIN İÇİ FESAT- TAMAM GİDİYORUM :* SİZLERİ SEVİYORUM STIPTEASER AİLESİ :* BU ARADA MEDİA'DAKİ KARAKTERİ TANIYORSUNUZ SANIRIM :))
BU BÖLÜM nursum'a İTHAFIM.
----------------------------------------
Bethany' nin bu tatlı hallerine bakıp gülümsedim. Ne olursa olsun hayatında hep savaşmış biriydi sonuçta. Keşke günün birinde Zayn ve Bethany kadar sağlam bir ilişkim olsaydı. Ne kadar kavga ederlerse etsinler hep birbirlerine dönüyorlardı.
" Peki baban ne dedi? Sen ona son kez vurmadan önce?"
" Harry kaç kere söyleyeceğim. Kalbimi kırdı bende ona vurdum." dedi oflayarak.
" Detayları istiyorum." Israr ettim. Bethany'nin suratı asıldı.
" Peki. Annem beni doğururken ölmüş ve bu yüzden babam hayatı boyunca beni suçlamış. Yani annem ölmeseymiş bana iyi davranırdı herhalde. Ve ben bunu yeni öğrendim." dedi iç çekerek. Dudakları ve çenesi titremeye başladı
" Of Harry." Dedi ve hıçkırmaya başladı.
" Ne oldu?" dediğim sırada Bethany bana yaklaşıp sarıldı.
" Bok." dedi Zayn ve dışarı çıktı. Bethany'e sarılıp başını öptüm.
" Üzülme, geçmişteki aileni unut. Ve yeni bir ailenin olduğunu unutma." dedim onu sakinleştirmek için
" Geçmişteki aile mi? Benim hiç ailem olmadı ki."
" Benim de." dedim ve gözyaşlarımı bıraktım.
" Ne?" deyip başını kaldırdı omzumdan. Gözleri hala doluydu ama yeni gözyaşları gelmiyordu.
" Benim de acı dolu bir geçmişim var. Hatta bu gruptaki bir çok kişinin." Derin bir nefes aldım.
" Tamam be hepsinin." dedim sırıtarak.
" Bunları bana ne zaman anlatmayı düşünüyordunuz?" dedi kollarını dolayıp. Bu tavrına kahkaha attım. Bana üzülmüşçe baktı.
" Anlatmak istemiyorsan anlarım, çünkü bende anlatmayı sevmiyorum." Dedi. Yeşil gözlerine baktım.
" Bence de. Her şey sırasıyla. Yarın benimsin." Deyip kalktım ve Bethany'e dönüp göz kırptım. Dilimle dudaklarımı ıslattım. Ellerimi saçlarımın içinden geçirip seksi gözükmeye çalıştım. Başardım sanırım.
" Şu an hiç etkilenmedim. Hatta iğrendim bile." dedi Bethany.
" Hadi be. Yalancı." deyip kahkaha attım.
" Belki Zayn olsaydı olurdu." dedi ve o da koltuktan kalkıp içeriye geçti. Bende kafamı sallamakla yetiniyordum.
XOOX XOOX XOOX
" Benim adım mı geçti orada?" dedim şaşkınlıkla. Bethany kafasını salladı.
" Ne konuda?" Evet biraz meraklıyım.
" Hmm, seksi olman konusunda." dedi Bethany iç geçirip.
" Yani sen beni...." Cümlemi tamamlayamadan Bethany araya girdi.
" Yani ben seni tam da sümüklü bir çocuk olarak görüyorum." dedi.
" Bethany musluktaki suyu görüyor musun?" Başımla musluğu işaret ettim. Bethany kafasını salladı.
" Tam birini ıslatmak için bekliyor. Bence kaç." Ciddiyetle bunları söyledim ve musluğu açtım. Bethany kapının önünden konuştu.
" Ne yapacaksın ki sanki tencereyle mi getireceksin?" Alayla bana bakıyordu. Eğilip dolabı açtım.
" İyi fikir." Deyip tencereyi doldurmaya başladım.
" Sakın." Deyip kaçtı Bethany. Sabırla tencerenin dolmasını bekledim. Musluğu kapatıp yavaşça mutfaktan çıktım. Oturma odasına baktığımda Bethany kanepenin arkasındaydı. Çünkü bacakları tamamen açıktı.
" He o ne?" Dedi Harry. Gözlerinden okunuyordu her şeyi bildiği.
" Sen biliyorsun kıvırcık." Dedim gülerek ve kanepenin arkasına gittim.
" Hayır Zayn bence bu iyi fikir değil." Dedi Harry.
" Hm, hm." Dedim ve Bethany'e baktım.
" Tamam." Dedi Harry ve koltuktan kalkıp kapıdan çıktı.
" Bunu unutmayacağım Harry beni sattın." Diye bağırdı Bethany. Ayağa kalktı ve karşımda dikildi.
"Hadi ıslat beni." Seksice söylediği sözler beni delirtmişti bile.
" Daha da seksi olacaksan neden olmasın?" Dedim ve tencereyi Bethany'nin başından aşağı döktüm. Bethany ıslanmış bir şekilde bakarken gülüyordu.
" Neye gülüyorsun sen?" Dedim kaşlarımı çatıp.
" İntikama." Dedi Bethany. Ben çoktan ıslanacağımı anlamıştım ama benim tenceremden üç kat büyüğüyle değil.
" Harry bittin sen." Diye bağırıp peşinden koşmaya başladım.
" Sen seksi Bethany'le ilgilensene." Diye bağırdı Harry.
" Ne dedin?"
" Boş ver." Harry hızla kapıyı açıp arabasına atladı. Fazla uğraşmadım. Çünkü gerçekten uğraşmam gereken bir Bethany vardı. Hem de seksi. Hem de bir tane ıslak halımız vardı. Ve Liam onu görürse mahvolurdu. Ki gelmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stripteaser (Zayn Malik)
FanfictionKendine güvenen, hiç bir şey için teşekkür etmeyen, özür dilemeyen... Geçmişin acısıyla geleceğine gömülen bir kız. İş yerinden kovulması, ve hayatının karmaşık bir hal alması... Lanet hayatında kapana kısılması... Bunlar belki düzelir. Hayatta her...