İLK DEFA YEMEĞE ÇIKIYORLAR!

5.5K 182 21
                                    

-------------- ÖNCELİKLE karaambarlar'ın bir hikayesi var. "Öküz" ben okudum, birazcık daha destekle-yorumlarla- daha iyiye gidecek bir hikaye. Eğer göz atmak isterseniz linkini yorumlar kısmına bırakıyorum. Buradan alınmadığı için. Fena değil, göz atın bence.--------------

 BÖLÜM BİRAZ UZUN SANKİ??? BANA GELEN YORUMLAR , MESAJLAR, DESTEKLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SİZE MİNNETTARIM. HEP YANIMDA OLDUNUZ, GİTTİKÇE BÜYÜYORUZ. UMARIM BU BÖLÜMÜ DE BEĞENİRSİNİZ. YORUMLARINIZI VE MESAJLARINIZI BEKLİYORUM STRIPTEASER AİLESİ. İYİ OKUMALAR... XOXO

----------------------------------------

 " Bu fikir işe yaramazsa seni öldürürüm." Harry'e kızgın bakışlarımı yolladım. Harry büyük bir kahkaha attı.

" Beth hem kızacak, hem de şaşıracak."

XOOX XOOX XOOX

Hafifçe sarsılmamla Zayn'e baktım. Önce onda hiç görmediğim papyona gitti gözlerim. Daha sonra beyaz gömleğine ve ceketine. Burada ne oluyordu?

" Zayn?"

" Bethany, gerçekten çok özür dilerim. Sen uyuyordun ve ben seni uyandırmak istemedim. Bu akşam seninle beraber yemeğe çıkıyoruz."

" Bir dakika hiç bir şey anlamadım. Ne için özür diliyorsun?" Yataktan doğrulup sırtımı yatağın başlığına dayadım.

" Sana söz vermiştim. Ağaç alacağımız ve alışveriş yapacağımız için." Başımı evet anlamında salladım.

" Onu iptal ettim. Bu akşam yemeğe çıkıyoruz. Daha sonra ağaç bakmaya gidebiliriz." Dedi Zayn. Hâlâ tam olarak bir şey anlayamasam da başımı tamam anlamında salladım. Sanırım akşam yemeğine çıkıyorduk. Bu jest nereden gelmişti? Bir dakika hasta olduğum için beynim geç mi algılıyordu? Ağaç almayı ertelediysek ve bu akşam yemek yiyeceksek Zayn benden neden özür dilemişti?

" Bethany?"

" Ah, üzgünüm dalmışım."

" Tamam, sen hazırlan. Ben seni bekliyorum." Başımı evet anlamında salladım. Evet Zayn şık giyinmiş olabilirdi ama ben asla şık giyinemezdim. Rahat olmalıydım. Yatağımdan kalktığımda kapım sertçe açıldı.

" İnsan kapıyı çalar." Diye azarladığımda Harry olduğunu gördüm ve yüz ifademi düzelttim.

" Ne var Harry?"

" Sana giyecek şık şeyler getirdim."

" Ah, asla. Ben şort ve tişörtlerimle gayet mutluyum. Ah, etekte olur." Deyip gülümsedim.

" Olmaz. Zayn bugün için çok özendi. Ayrıca ilk defa yemeğe çıkıyorsunuz. Önce duş al, dişlerini fırçala. Bunları da mı ben söyleyim?" Kaşlarını çattı.

" Harry burada ne oluyor? Önce Zayn sonra sen. Bu ne tuhaflık?"

" Bak. Sen sadece hazırlan. Gerisin ben halledeceğim." Güvenle gözlerine baktım.

" Pekala."

" Peki. Ben çıkayım o zaman."

" İyi olur."

XOOX XOOX XOOX

Son olarak koyu kırmızı rujumu sürdükten sonra dudaklarımın etrafını kapatıcıyla geçtim ve kapatıcıyı biraz dağıttım. Aynada son kez kendime baktım. Fena görünmüyordum. Siyah deri ayakkabım- ki bunları giyince Zayn'in boyuyla eşitlenebilecektim-, siyah mini elbisemle hazırdım. Basit siyah kombin. Bunu Zayn yapmış olmalıydı. Siyahı severdi. Fazlasıyla.

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin