Selam! Uzun zamandan sonra...
*** Tim McMorris - On top of the World : Bethany'in bahsettiği favori şarkısı. Aynı zamanda Meredith de seviyor bu şarkıyı. Meredith kim derseniz Beth. Anladınız siz işte. Anlamadıysanız mesaj filan atın burada yoruluyorum -.-
-------------------------------
Sahil tek kelimeyle mükemmel bir yerdi. Sahiden! Sonunda üzerimdeki o salaş tişörtü çıkardım ve saçlarımı savurdum. Zayn bana bakarak kafasını salladı ve güldü.
" Bu kadar dayandığına şaşıyorum!" Ona alaycı bir gülüş gönderdim ve etrafıma bakınmaya devam ettim. Elimdeki tişörtü arabanın arka koltuğuna fırlatıp kapıyı kapattım ve şezlong seçmeye çalıştım. Ortadakiler iyiydi.
" Ortadakilerden tutalım bence. Tam yerindeler." Herkes beni onaylandıktan sonra aynı anda rotamıza doğru harekete geçtik. Kendi şezlongumu seçip çantamı üzerine attım, çantamın üzerinde Zayn yığıldı, sırıtmaya başladı.
" Burası benim güzelim." Ellerini başının arkasına aldı ve yaslandı. Olan çantamın içindekilere oluyordu.
" Teknik olarak benim, çantamı önce ben koydum sen geldin üzerine yerleştin." Kollarımı birleştirip ayağımla ritim tutmaya başladım. Zayn çantamı arkasından alıp yere koydu.
" Artık kanıtın yok." Tekrar yerine yerleşti ve homurdandı.
" Zahmet olmazsa havlumu verir misin?"
" Tabii." Deyip sinirle çantama eğilip havlusunu çıkarttım. Alıp yüzüne fırlattıktan sonra arkama dönüp Liam'ın yanındaki en solda olan şezlonga koydum. Arkamdan Zayn'in kahkasını duydum beni sinir etmekle mutlu oluyordu anlaşılan. Zaten ikişer gruplar halinde olan şezlonglar bizi ayırıyordu. Zayn'den bahsetmiyorum. Ruh ikizim olan Harry ve Niall'dan bahsediyorum. Zayn olsa olsa Ruh Öküzüm olabilirdi. Olmuştu da. Şortumu da çıkarıp kremlerimi sürdüm. Sırtıma Liam'ın sürmesini rica ettim. Liam'da babacan bir tavırla ona verdiğim görevi layığıyla yerine getirdi. Vazgeçtim en çok Liam'ı seviyorum. Zayn gibi değil en azından. Havlumu şezlonga serip üzerine yattım. Güneş gölüğümü taktıktan sonra çantamdaki telefonumu alıp şu sıralarda favorim olan şarkıyı açtım.*** Hareketli parçaları seviyorum demek. Şarkının sonlarına doğru kulaklık kulağımdan kaydı. Gözlerimi açtığımda Zayn karşımdaydı.
" Ben slow seviyorum belki, kapat şunu Beth."
" İyi de kimseye rahatsızlık vermiyorum ki, kulaklıkla dinliyorum." Zayn beni umursamayınca sinir küpüne döndüm tabii ki. Hızlıca kalkıp havuza atladım. Bence iyi de yapmışım. Belki Zayn'den uzaklaşıp kafa dağıtmak iyi gelebilir. Ah saçmalama tabii ki karşımdaki sarışından bahsetmiyorum- evet ediyorum.
"Selam" Çocuk önce arkasına baktı. Daha sonra kimseyi göremeyince eliyle selam verdi. Biraz daha ona yaklaştım,
" Ben Bethany, Beth diyebilirsin." Berbat. Tanışma şeklim gerçekten berbat! İlkokul çocukları gibi...
" Ben Noah." Gülümsedi. Ve gerçekten tatlıydı. Ta ki biri beni çekene kadar. Zayn sinirlenmiş, hatta birazcık kızarmış bana bakıyordu.
"Merhaba genç adam." Dedi. Zayn. Baba gibi davranıyordu. Gerçek anlamda baba!
" Merhaba." Çocuk biraz utangaç da olsa gülümsedi.
" Bethany'le tanışmışsınız, ben erkek arkadaşı Zayn." Zayn elini uzattı.
"Ah, bende Noah." Tekrar kibarca gülümsedi ve Zayn'in elini tuttu." Eee? Kaç yaşındasın?" Zayn soruyu Noah'a yöneltirken beni de çimcikledi. Belimden.
" Zayn ne yapıyorsun?" Kızgınlıkla bağırdım.
" Ah, sorun yok. 18 yaşımdayım." Noah'da yaşını sorduğum için kızdığımı sandı demek. Saf çocuk seni. Suyun altında olanları bir bilsen!
" Okuyorsun yani?" Zayn yeni bir soru yöneltti. Bir dakika bu sahnede başka bir yerde olmalıydı. Zayn'in bir kızı var. Kızı büyümüş, hoşlandığı çocuğu babasıyla tanıştırmak için eve getirmiş. Kız kısa bir tanışma yaptıktan sonra sevgilisiyle evden ayrılma hayalleri kurarken babası Zayn buna izin vermeyip, şu an da Noah'a da yaptığı gibi detaylı sorular sormuştur.
Pardon bu konuya nereden gelmiştik? Her neyse.
" Sayılır, hem okuyup hem çalışıyorum."
" Hmm, güzel. Sonra görüşürüz." Zayn sonunda sorularını kesip beni de kendisini de ters tarafa çevirdi. Şimdi yanmıştım. Büyük bir ihtimalle bana kızacaktı.
" Beth."
" Bana kızacaksın biliyorum. Ama buna hakkın yok. Hem Noah'a sorduğun sorularda neydi öyle? Kız babası gibiydin. Kaba."
" Bethany neden bahsediyorsun?" Bende bilsem keşke.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stripteaser (Zayn Malik)
Hayran KurguKendine güvenen, hiç bir şey için teşekkür etmeyen, özür dilemeyen... Geçmişin acısıyla geleceğine gömülen bir kız. İş yerinden kovulması, ve hayatının karmaşık bir hal alması... Lanet hayatında kapana kısılması... Bunlar belki düzelir. Hayatta her...