İLK GÜN

4.2K 170 48
                                    

HERKESE MERHABA! YENİ OKUYUCULARIMIZ VAR, HOŞGELDİNİZ STRIPTEASER AİLESİNE <3 VE BİZ 100K'yı AŞTIK, EVET BİR ARA HATIRLATIN KUTLAMA YAPALIM(TABİİ Kİ YAPAMAYACAĞIMIZ İÇİN SORUN YOK -_- ) NEYSE BUNDAN SONRA AKSİYONLU EKŞINLI BİR ŞEYLER GEREK. FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM. YORUM YAPMAYI İHMAL ETMEYİN. SON BİR ŞEY SÖYLEYİP GİDECEĞİM, BİLİYORUM SÖVÜYORSUNUZ BANA. -HATTA BAZILARINIZ OKUMADI- MÜGE'NİN BİR HİKÂYESİ VAR VE SÜPER ÖTESİ. GERÇEKTEN BEN OKUDUM, BENİMKİNE BENZER GİBİ YANİ EKŞIN KONUSUNDA BİR GÖZ ATIN DERİM. LİNKİNİ YORUMLARA BIRAKIYORUM HATTA PROFİL LİNKİNİ DE. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR STRIPTEASER AİLESİ XOXO.

---------------------------------------

Tüm güzel kızları görünce kıskanmıştım. Ama kabul edelim bende güzeldim. Sanırım Zayn'in egosu bana geçmiş.

" Hazır mısın Bethany?" Zayn'in dudakları kulaklarımdaydı.

" Neye?" Zayn'e döndüm. Elimi göğsüne koydum.

" Tatilimize." Biz kipini kullandığında eridiğimi hissettim.

" Evet sanırım." Gülümsemeye çalıştım.

" Ben çoktan hazırım." Beni belimden tutup kendisine çekti. Beni havaya kaldırdı  ve yürümeye başladı.

" Nereye gidiyoruz?"

" Odamıza." Tabii ya.

        Odamız tek kelimeyle müthişti. Bir balkonu ve kocaman bir penceresi vardı. Büyük değildi ama sıcak bir ortamı vardı.

" Güzelmiş." Dedi Zayn fazla üzerinde durmadan.

" Güzelmiş? Bence en güzel oda burasıdır."

" Tabii ki de öyle." Dedi Zayn. " Etrafa göz atmak ister misin?"

" Evet."

        Etrafta güzel kız vardı. Güzel kız! Zayn bir esmere bakmaya başlayınca Zayn'in önüne geçip kızı kapattım.

" Gezeceğimizi sanıyordum." Sanki kimseyi kesmiyormuş gibi bana döndü.

" Bizimkileri bekliyoruz."

" O zaman kızları kesmeyi bırakmalısın. Yoksa ortada ya kız kalmayacak ya da sen." Tehdidime bir kahkaha attı.

" Beth, bazen çok kıskanç oluyorsun."

" Sende öylesin."

" Ve çocuk gibi inatlaşıp duruyorsun." Zayn bu sefer sırıtmaya başlamıştı.

" Sende inatsın." Hala inatlaşıyordum.

" Belki de bu yüzden seni seviyorumdur." Beni tam kendisine çekerken öksürmeler hatta öksürüklerin arasından ' Kendinize bir oda bulun.' Diye mırıldanmalar geliyordu. Zayn çocuklara dönüp gülümsedi.

" Haydi etrafa bakalım."

XOOX XOOX XOOX

" Güzel mi?" Başımı evet anlamında salladım. Harry bir kızla tanışmıştı ve bana telefondan fotoğrafını gösteriyordu.

" Ne zaman tanıştınız?"

" Yan odamızda kalıyor. Ayrıca fazlasıyla meraklı birine benziyor."

" Yani ondan hoşlandın?" Harry fazla utangaç değil miydi?

" Sayılır. Bak uzun zamandır biriyle bir şeyler yaşamadım." Kaşlarımı kaldırıp Harry'e alaycı bakışlarımı gönderdim.

" Duygusal olarak." Diye düzelti. 'Şimdi oldu' bakışlarımı atıp kafamı salladım.

" Ve biraz tuhaf hissediyorsun?"

" Beth, lanet olsun. Soru sormayı kesip bana yardım edebilecek misin?"

" Hey! Burada bayan olan benim. Git Zayn'e sor bu işlerden iyi anlar." Deyip göz kırptım. Harry gülümsedi.

" Pekala, ona gidip bir bakayım o zaman." Harry yanımdan kalkıp Niall ve Zayn'in yanına gitti. Louis ve Liam ortalıklarda yoktu. Ve bende çok yorulmuştum. Gece olmuştu ve herkesin elinde bir içecek vardı. Ben bir şey içmiyordum. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı bende koltuğuma biraz daha yerleşerek Zayn'e bakmaya başladım. Bir ara bana baktı ve o arada gözlerimi kapayıp kendimi uykuya bıraktım.

*FAZLADAN NOT: Melisa sonunda Harry'e birini ayarlıyorum are you happy? :D

Stripteaser (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin