Hey allemaal, dit is mijn eerste verhaal. Ik hoop dat hij leuk is:)
--------------------------------------------Chapter 1 Abby's P.O.V.
Hier staan we dan; het vliegveld van Londen. De vlucht ging goed, niks bijzonders, behalve een vies kwijlend jochie naast me te snurken. Maargoed, niks kan mijn humeur nog verpesten. 'Wauw...' Hoor ik naast me. Ik kijk even naar Lexy en dan kijk ik verder rond op het vliegveld. 'We gaan eindelijk samen studeren!' Zeg ik enthousiast nadat ik het vliegveld heb geïnspecteerd. 'Ik weet het!!' Gilt ze blij. 'Shhht niet zo gillen' zeg ik lachend. 'KAN ME NIET SCHELEN, WEEE AREEEEE IN...' Verder kan ze haar zin niet afmaken want er komt een vrouw achter de balie vandaan en rent naar ons toe. Het ziet er echt grappig uit, haar knot vliegt steeds omhoog en door haar strakke rok kan ze maar kleine passen nemen, ik moet moeite doen om mn lach in te houden.
'Kunt u alstublieft stil zijn? Er zijn hier meer mensen op het vliegveld die tot rust willen komen.' Zegt ze. Tot rust komen op het vliegveld? Als ze weg is proesten we het uit. 'Zullen we nog even naar Starbucks voordat we weggaan?' Vraagt Lexy. 'Is goed'.
We bestellen en gaan aan een tafeltje zitten. 'Ik kan echt niet wachten tot we bij de universiteit zijn' zeg ik. 'Ik ook niet, ik herinner me nog zo goed toen we net 7 waren en hoorde wat studeren was'. Ik denk er aan terug. 'We gaan toch wel samen studeren?' Vroeg ik toen. 'Ja duh, wij gaan alles samen doen later!' Zei Lexy. En dat was ook gebeurd, we doen tot nu toe nog steeds alles samen. Ik drink mijn drinken op en wacht even op Lexy, ze is altijd al de sloomste van ons twee geweest. Als ze eindelijk klaar is lopen we naar buiten en houden een taxi aan die ons naar de uni brengt.
-----------
En? Wat vonden jullie ervan? Please comment :)