Chapter 3

432 23 0
                                    

Hey , ik vond de vorige hoofdstukken nogal kort, dus heb hem geprobeerd wat langer te maken. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden :)

-----------------------------------------

Chapter 3 Abby's P.O.V.

Mijn ogen worden groot . Zou Lexy dit ook zien? Ik kijk naar haar, maar ze lijkt niks te merken. "We hebben geregistreerd op naam van Herm" zegt ze met een glimlach. Ze knikt en tikt wat op haar computer. "Aha, ik zie het al" ze loopt naar een kastje dat achter haar aan de muur hangt en haalt er 2 sleutels uit. "Jij heb kamer 84" zegt ze terwijl ze me de sleutel geeft. Ze geeft ook de sleutel en kamernummer aan Lexy door. We wisten al dat we niet op de zelfde kamer kwamen, we waren er kapot van. Gelukkig konden we nog wel een kamer naast elkaar regelen. "Jullie kamer is op verdieping 2" ze glimlacht nog even en gaat dan weer verder achter de computer.

We lopen naar de lift en drukken op het knopje naar de 2e verdieping. Zal ik het haar vertellen? Ze zal me waarschijnlijk niet geloven, het klinkt ook nogal ongeloofwaardig. Zal ik het me dan toch verbeeld hebben?

Ik word uit mijn gedachten gehaald door de lift die is gestopt. Als we voor onze kamers zijn geven we elkaar een knuffel. "Tot zo Abs" zegt ze nog voordat ze haar deur openmaakt en naar binnen stapt. Ik doe hetzelfde. Als ik binnen ben zet ik mijn koffer in de gang. Ik zie nog geen andere koffers dus mijn kamergenoten zullen er vast nog niet zijn. In de woonkamer aangekomen zie ik een bank van een lichtgrijze stof, met een klein, zwart salontafeltje ervoor. De vloer is van hout. Als ik verder rondkijk in het huis zie ik een keuken. Kijk ziet er best luxe uit. Ik loop verder en zie een smal halletje. Het heeft 3 kamers en een badkamer. Aan het einde is de WC.

Ineens hoor ik de deur opengaan. Dat zal wel een kamergenootje zijn! Ik haast me naar de deur om te kijken wie het is. En dan kijk ik in 2 prachtige bruine ogen.

"nHey ik ben zayn" zegt hij met een zware stem. "E-eh i-ik ben A-abby" Waarom stotterde ik ineens? Hij glimlacht. Met een mooie glimlach. "Dus je komt hier ook studeren?" Domme vraag Abby, wat moet hij hier anders doen? "Nou eigelijk was ik van plan om op vakantie te gaan op een universiteit" zegt hij lachend. "Hmm, leuke vakantie dan" lach ik nu ook.

Ik kijk even op mijn horloge. Shit, het is al 4 uur. "Ik ga even naar de kamer hiernaast" ik loop naar de deur als ik nog een "doei" gemompeld krijg.

Ik loop de deur uit naar de kamer hiernaast en klop aan. Na een tijdje doet een jongen met bruin, krullend haar en groene ogen open. Hij ziet er niet verkeerd uit. "Hey ik ben Harry" zegt hij. "Ik ben Abby, ik zoek Lexy, is ze hier?". "Ja zeker, kom maar binnen".

Secret~ Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu