Chapter 32

213 13 0
                                    

Chapter 32 Abby's P.O.V.

Mijn hersenen werken meteen op volle toeren. Liam. Liam is dood.

Verslagen ga ik weer terug op de bank zitten waar ik zojuist van was opgesprongen. Ik kijk naar Lexy die voor zich uit staart.

Allerlei gedachtes spoken rond in mijn hoofd. Wie heeft dit gedaan? Waarom is Liam dood? Ik naar gevoel bekruipt me. Een schuldgevoel. Het is mijn schuld dat hij dood is. Nouja, ik ben de rede, denk ik. Het staat in het smsje.

Maar hoe weet degene die het smsje heeft verstuurd dat Liam dood is? Opeens realiseer ik me iets. "Jongens?" Alle 5 de hoofden kijken mijn kant op. "Liam moet vermoord zijn, misschien wel door degene die het smsje verstuurd heeft".

"Dat kan ja, maar deze informatie heeft toch geen nut meer, we kunnen niks meer doen" zegt Zayn voorzichtig.

Ik sta weer op van de bank. "Maar denk eens na, in het smsje staat ook dat ik uit Zayn's buurt moet blijven. En wie zijn er zo geobsedeerd door Zayn?" Vraag ik.

"Mandy, Cleo en Emma" zegt Niall vastberaden. "Maar hoe weten we zo zeker dat hun het waren?" Vraagt Louis. "Dat gaan we nu uitzoeken" zegt Zayn. "Toen we net de hotelkamers langsgingen waren ze er, we gaan er nu langs" gaat hij verder en loop richting de deur.

"En dan?" Vraag ik "wat wil je doen? Gaan aankloppen en vragen of ze Liam vermoord hebben? Of zij dat smsje verstuurd hebben?". Zijn hand die op deurknop rustte zakt weer naar beneden.

"Abby heeft gelijk, als we naar ze toe gaan schieten we niks op, we moeten iets anders doen om erachter te komen" zegt Louis. "Maar wat dan?" Vraag ik.

--------------------------------------

Hey guys

Ten 1e: sorry voor dit super korte stukje, maar ik vond dat ik echt al te lang niet haf ge-update. Volgende weer zal ik PROBEREN nog een hoofdstuk te plaatsen.

Ik kan niets beloven, maar als ik er wel een update word hij EXTRA LANG omdat ik daarna voor zo'n 3 weken niet zal updaten door de vakantie

En ten 2e: OMFG HET CONCERT GISTER WAS ZO AMAZING OMG IK DACHT ECHT DAT IK EEN HARTAANVAL KREEG TOEN ZE OPKWAMEN. MY HEAD IS STILL SPINNING 💕😍😭👌👌🙏😏👌😍😍💕😍😭😭😭😏🙏👌💕

Secret~ Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu