Chapter 5

404 24 0
                                    

Hey, ik ben eindelijk terug van school dus hier een nieuw hoofdstuk, ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

------------------------------

Chapter 5 Abby's P.O.V.

Als hij ziet waar ik naar kijk doet hij snel zijn mond dicht en kijkt geschrokken naar Zayn. Wat is hier nou aan de hand? "Ehh k-kom ik laat je het appartement zien" zegt Zayn wanneer hij Louis snel mee de gang uit trekt. Ik loop rustig achter ze aan en ga op de bank zitten. Als ze de woonkamer uit zijn hoor ik ze nog wat praten, maar ik versta ze niet. Ik Whatsapp Lexy snel wat er is gebeurd.

Zayn's P.O.V.

Ik zie Abby naar hem glimlachen. Als Louis terug glimlacht naar haar, worden haar ogen groot, en ineens merk ik waar ze naar kijkt. Shit, zijn tanden! Hij doet snel zijn mond dicht als hij het ook merkt en kijkt me geschrokken aan. "Ehh k-kom ik laat je het appartement zien". Shit waarom stotterde ik nou? Ik trek Louis snel mee naar het halletje, net ver genoeg waar Abby ons niet kan horen. "Ze had geloof ik iets door" fluister ik, ik wil niet dat ze het alsnog hoort. "Ik weet het, sorry, ik zal echt beter op letten, ik ben het alleen niet gewend om zo op te letten". Ik knik en besluit hem een kleine rondleiding door het appartement te geven, ookal had ik hem zelf nog niet eens gezien. Uiteindelijk komen we weer in de woonkamer. Ik zie Abby op de bank zitten, tv te kijken. Ik plof naast haar en Louis naast mij. Ze geeft me een lieve glimlach.

Ik weet niet waarom maar ineens word ik nerveus. Waarom? Ik heb Louis lang niet gezien, dat zal het wel zijn. Maar net deed ik toch ook normaal? Of is het Abby? Dat kan toch niet, ik ken haar pas net. Ik kan niet verder denken, want ik hoor iets rommelen. Na een tijdje besef ik dat dat Abby's buik moest zijn. Ze moet eten natuurlijk. "Heb je honger?". met rode wangen kijkt ze me aan, waarschijnlijk beschaamd dat ik het had gehoord. "ehm, ja, best wel" geeft ze toe. "Zayn en ik gaan wel even naar de winkel" zegt Louis. "Oke, zal ik anders even meegaan?" vraagt ze met een glimlach. "Nee hoor hoeft niet, we zijn zo terug" zegt Louis terug. We pakken onze jas en wat geld een gaan. Wat moeten we eigelijk kopen? Nouja, we vragen wel een gerecht aan iemand die daar werkt.

Secret~ Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu