Chapter 17

302 18 0
                                    

Chapter 17 Abby's P.O.V.

'Willen jullie iets drinken?' Vraag ik aan Zayn en Louis. Ze schudden hun hoofd. Ik pak wat te drinken voor mezelf en plof naast ze op de bank. We hadden de hele dag nog gezwommen, gelukkig had Zayn niks meer gevraagd. Niall, Harry en Lexy waren al naar hun appartement gegaan. 'Het was echt gezellig!' Zeg ik en glimlach naar ze. 'Ja vond ik ook!' Zegt Louis. 'Ja inderdaad' zegt Zayn, hij kijkt me heel even aan met een grijns, ik voel dat mijn wangen rood worden. Snel drink ik mijn drinken op om het te verbergen. We kijken nog een tijdje tv, na een tijdje voel ik mijn ogen zwaar worden. Ik kijk op de klok en zie dat het al elf uur is. 'Ik ga naar bed' zeg ik en loop weg van de bank. 'Welterusten' hoor ik nog. 'Slaap lekker' mompel ik en loop naar mijn kamer.

Het is inmiddels al half een 's avonds. Hoe moe ik ook ben, het lukt maar niet om te slapen, ik moet de hele tijd aan Zayn denken. Over in het zwembad, of vanochtend toen hij bij me was blijven slapen. Waarom deed hij die dingen? Hij vind me toch niet leuk. Of wel? Wacht, waarom denk ik hier eigelijk aan? Ik vind hem niet leuk, of wel? Ik zucht. Ik kan maar beter gaan slapen, ik kom hier toch niet mee verder. Toch lukt het nog niet om te slapen. Ik loop naar de badkamer en vul een glas water. Opeens valt mijn oog op een klein kistje. het staat half open, ik heb het nog nooit eerder gezien. Het zit verstopt onder het handdoeken kastje. Voorzichtig pak ik het op en open het kistje. Er zitten allemaal bekertjes in. In de bekertjes zit een rode vloeistof. Ik ruik er voorzichtig aan, het lijkt wel ketchup, maar dan dunner. Ineens hoor ik voetstappen. Ik doe snel het kistje weg en verstop hem weer onder het kastje. Net als ik de badkamer uit loop, loop ik tegen iemand aan. 'Oh hey Zayn' zeg ik als ik zie dat het Zayn is. 'Hey, waarom ben jij nog wakker?' Vraagt hij verbaasd. 'Ik kon niet slapen dus heb even wat water gedronken, jij?'. 'J-ja ik ook'. Ik knik, ik merkte heus wel dat hij stotterde, maar ik ben te moe om er wat van te zeggen. Ik twijfel of ik het moet zeggen, van de bekers die ik vond in de badkamer. Nee, het kan altijd later nog. 'Ik ga maar weer naar bed' zeg ik en loop naar mijn kamer. 'Wacht' zegt hij en pakt mijn pols lichtjes vast, ik kijk hem vragend aan. 'Ik ehh... Ik vond het gezellig vanmiddag' zegt hij terwijl hij lief naar me glimlacht. Ik voel een explosie van vlinders in mijn buik. 'Ja ik ook' zeg ik en glimlach terug. We kijken elkaar recht in de ogen aan. Ook al kan ik zijn ogen amper zien in het donker. Ik voel mijn hart in mijn keel kloppen, hij is zo mooi. 'Wil je bij me slapen?' Shit, waarom zei ik dat nou?! Ik voel mijn hoofd rood worden, gelukkig kan hij dat niet zien in het donker. 'Ja graag'. Verbaasd kijk ik hem aan, heeft hij nou echt ja gezegd? Hij grijnst en ik grijns terug. Ik trek hem mee naar mijn bed en kruip onder de dekens. Hij doet hetzelfde en komt dicht naast me liggen. Hij slaat zijn armen om me heen en ik ga nog dichter tegen hem aan liggen. Al snel val ik in slaap.

Zayn's P.O.V.

Dit voelt gewoon zo perfect, Abby in mijn armen. Ze ziet er zo lief uit als ze slaapt. Ook als ze niet slaapt eigelijk. Net op de gang... Ik had het gevoel alsof ik haar elk moment kon zoenen. Gelukkig kon ik me inhouden. Ik mag echt niet verliefd worden! Dat stomme geheim ook... Ik zucht diep en geef Abby een klein kusje op haar wang. Niet dat ze dat merkt. Ik glimlach even, ze is zo geweldig, ik zou haar echt nooit kwijt willen raken.

Secret~ Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu