Chapter 2 Abby's P.O.V.
Nadat we de chauffeur betaald hebben lopen we over het grind pad naar de school toe. We stoppen even als we voor de school staan. "Wauw" fluister ik. "Inderdaad" zegt Lexy.
We blijven nog even staan tot dat we een stem horen. "Lopen jullie nog door of staan jullie daar morgen nog?" Zegt een bitcherige stem. Als we ons omdraaien zien we drie meisjes en een jongen. De meisjes zijn allemaal blond en dragen korte rokjes. De jongen is niet heel knap en draagt een grote jampot bril, en wat hij aan heeft... Hij staat er nogal ongemakkelijk bij.
"Zijn we inneens onze tong verloren?". "Hoi ik ben Lexy" ze steekt haar hand uit. Ik grinnik zachtjes. "Ik ben Abby" zeg ik en steek ook mijn hand uit. Ze blijven gewoon staan zoals ze staan, we trekken snel onze hand terug. "Ik ben Emma" zegt het voorste meisje. "Cleo" zegt die daar naast. "Mandy" zegt het andere meisje. "En hij?" Vraagt Lexy. "Hij heet Liam". Ze kijken weer verveeld naar hun nagels. "ehh... wij gaan maar weer" Zeg ik snel en trek Lexy mee naar binnen.
"Fijn, we hebben 'mean girls' op school" zegt Lexy als ze uit het zicht zijn. "Geen zorgen Lex, ze kunnen vast alleen maar dreigen" grinnik ik. We lopen naar de balie om ons aan te melden.
"Hallo, kan ik jullie helpen?" Zegt het meisje achter de balie. ze heeft blond haar dat vastgebonden zit in een knotje, ik schat haar zo'n 22 jaar. "Ja, we zijn hier voor onze kamer zeg ik. Ze kijkt even naar haar computer en kijkt me dan ineens heel diep in mn ogen. oppeens worden haar ogen rood. waht, rode ogen? Ik kijk nog een keer goed. Maar ik weet het zeker, haar ogen zijn rood geworden terwijl ze net nog helder blauw waren.