Chapter 18 Abby's P.O.V.
*PIEP PIEP PIEP* ugh rot wekker. Normaal ben ik vroeg wakker en zet mijn wekker niet, maar ik merkte dat ik de laatste tijd nogal moe ben. Ik zet hem uit en kijk om me heen. Nu pas merk ik dat Zayn weg is. Meteen begin ik me zorgen te maken, wat nou als ik gesnurkt heb? Of als ik hem het bed heb uitgeschopt in mijn slaap?! Op dat moment komt Zayn de kamer binnen lopen. 'Oh hey, bent wakker, ik was me alvast klaarmaken voor school'. Ohja shit school! Ik spring uit mijn bed en ren naar de badkamer. Achter me hoor ik Zayn nog zachtjes lachen.
'Rood spul?' Vraagt Lexy verbaasd. We zijn onderweg naar school en ik heb haar mijn ontdekking verteld. 'Ja ik weet het, echt raar, maar voor ik het beter kon zien kwam Zayn aangelopen, hij weet niet dat ik het gezien heb'. Opeens schiet gisteravond te binnen. We vertellen elkaar altijd alles, dus dit ook. 'Ohja Lex, ik moet je wat vertellen' zeg ik met een grijns. Ze kijkt me vragend aan. 'Oke toen Zayn dus aan kwam lopen praatte we wat en toen... Eh... Nou ik vroeg of hij bij me kwam slapen...' 'OHMYGOD DAT MEEN JE NIET! Wat zei hij?!' Schreeuwt ze er doorheen. Ik grinnik even en ga verder. 'Hij zei dus ja, en we hebben samen in mijn bed geslapen' ik kan het niet helpen, maar glimlach breed. 'Dat zo zo lief! Dus je bent verliefd?'. Ik voel dat ik rood word, dus ik kijk snel naar beneden. 'Ja dus! Dat is echt geweldig!' 'Nee, dat is het niet' zucht ik. Ze kijkt me niet-begrijpend aan. 'Hij zal mij toch nooit leuk vinden' 'hoe bedoel je hij zal je niet leuk vinden? Anders komt hij toch niet bij je liggen!' We praten nog een tijdje verder als we bij de school aan komen. Ik zie Emma, Cleo en Mandy bij de ingang staan. Oh oh... Straks hebben ze mij en Zayn gezien in het zwembad. En ja hoor, ze komen mijn kant op. 'Hey Abby, Lexy, hoe gaat het?' Oke er is iets mis, dat zei ze wel héél erg lief...
Lexy en ik lopen de klas in, eindelijk het laatste les uur. Net zoals de vorige paar uren komt Zayn naast me zitten. 'Hey' zeg ik. Hij antwoord niet, niet gehoord misschien? 'Hey' zeg ik nog een keer, nu iets harder. Maar hij reageert nog steeds niet. 'Zayn?' Hij zucht diep en draait zijn hoofd naar mij toe. En dan zie ik zijn ogen. Ze zijn niet mooi bruin als normaal, ze zijn zwart. Helemaal zwart. Hij draait snel zijn hoofd weg en begint met zijn opdrachten.
Zayn's P.O.V. *wat eerder*
Ik, Harry, Niall en Louis lopen rond in de school. Opeens komen Emma, Mandy en Cleo naar ons toe, Liam loopt er een beetje bevend achter, ik zou niet eens willen weten wat ze met hem hebben gedaan. Blijkbaar merkt Niall ze ook op want hij zucht diep. 'Heey Zayn, hoe gaat het met je?' Zegt Mandy terwijl ze haar hand op mijn schouder legt. 'Gaat goed' zeg ik kortaf, ik heb helemaal geen zin om met haar te praten. 'Wat doen we geïrriteerd, is er soms iets mis?' Zegt ze slijmerig. 'Nee hoor, het gaat dolletjes met mij' zeg ik op een bekakte toon. Naast me hoor ik Niall, Louis en Harry grinniken. Mandy's nep-lach verdween meteen. 'Probeer maar geen grapjes met mij uit te halen, je weet wat ik allemaal kan' zei ze op dreigende toon. 'Ja dat weet ik, maar ik kan hetzelfde dus je kan maar beter meteen stoppen met dreigen' ze begon me echt te irriteren. 'Ik zou maar niet zo brutaal doen, wie weet wat ik nog meer met Abby kan doen dan haar in coma slaan' zegt ze met een gemene grijns. 'Ik wist dat jij er iets mee te maken had!' Begin ik te schreeuwen. Ik voel een steek van woede. Ik probeer haar te slaan maar ze houd me tegen. 'Probeer dat nog een keer en ik zorg dat je nooit meer met haar kan zwemmen'. 'Je blijft van haar af, begrepen!' Sis ik. Ze haalt haar schouders op en loopt weg. Ik bal mijn vuisten en moet moeite doen om haar niet achteraan te gaan en alsnog in elkaar te meppen. 'Kom we gaan wel naar de klas, de les begint zo' zegt Louis en trekt me mee. Ik nog steeds kwaad en ik weet wat dat met me doet. Mijn ogen worden zwart.