Chapter 4

411 28 0
                                    

Hey hey, hier hoofdstuk vier alweer :) ik hoop dat jullie hem leuk vinden

-------------------------------------

Chapter 4 Zayn's P.O.V.

Wauw, die Abby zag er niet verkeerd uit, en ze leek me heel aardig. Maar ik zou toch nooit een relatie met haar kunnen hebben, niemand zou wat met mij willen hebben, allemaal door dat stomme geheim, wat ik aan niemand kan vertellen. Met een zucht laat ik mezelf op de bank vallen en maak mezelf comfortabel. Na een tijdje hoor ik de deur open gaan. Is Abby nu al terug? Ik kijk naar de deur als er een kleine jongen met bruin haar binnenkomt met een koffer die hij net zoals mij en Abby in de gang achterlaat. Als hij zich omdraait en ik zijn gezicht kan zien worden mijn ogen groot, en die van hem ook. Ik ren meteen van de bank naar hem toe en geef hem meteen een knuffel.ik voel dat hij me stevig terug knuffelen. Als we elkaar na een tijdje loslaten kijk ik hem aan. "Louis" fluister ik. "Lang niet gezien maat" zegt hij met een scheve glimlach. Ik trek hem weer naar me toe en geef hem nog een knuffel. Op dat moment hoor ik de deur weer open gaan

Abby's P.O.V.

Ik loop naar binnen en zie Lexy op de bank zitten, tv te kijken. Ze zit naast een jongen. Hij heeft blond haar en felblauwe ogen. Het ziet er hier niet heel anders uit dan mijn appartementje. Als ze mij opmerkt staat ze op en geeft me een knuffel. "Heey Abs, kom dan gaan we naar mijn kamer" Voordat ik kan antwoorden wordt ik al meegetrokken naar haar kamer.

"Oke heb je die jongen gezien die naast me zat?!" Ik grinnik, dit was al te verwachten. Ze is altijd al snel onder de indruk geweest van jongens. "Vertel hoe heet hij?" We ploffen op het bed neer. "Hij heet Niall, heb je zijn haar gezien?"zegt ze terwijl ze dromerig naar voren kijkt. "En zijn ogen! Echt perfect! En als hij lacht...". Ik zie haar helemaal wegzwijmelen. Dit zal waarschijnlijk nog wel zo doorgaan totdat ze wat krijgen, en dan wordt het alleen maar erger.

"Alleen merkte ik wel iets raars toen hij naar me lachte" begint ze twijfelig. "Oh?". "Ja, hij heeft een hele lange hoektand" meteen schiet het voorval van vanmiddag weer door me heen. "Lex ik moet je wat vertellen, je zal het waarschijnlijk niet geloven". "Zeg het nou maar!" Zegt ze ongeduldig. Ik grinnik even en ga dan verder. "Vanmiddag, bij de balie, je weet wel, die vrouw, ik zag haar ogen ineens rood worden" Ze kijkt me met grote ogen aan, wat betekend dat ze meer weet. "Oh my god... Ik dacht dat ik het me verbeelde, maar Harry, die jongen bij de deur, hij keek me eerst heel raar aan, en zijn ogen veranderde ook van kleur". We keken elkaar allebei verschrikt aan. "M-misschien betekend het niks, we wachten gewoon of er nog iets raars zien, en dan kijken we wel" zeg ik. Ze knikt. "We houden elkaar op de hoogte van alles". Ik knik en loop naar de deur. "Ik zie je later Lex". "later Abs" we geven elkaar een knuffel en dan loop ik de deur uit.

Als ik binnen kom zie ik zayn knuffelen met een jongen, waarschijnlijk is dat mijn andere kamergenoot. Als ze merken dat ik binnen ben laten ze los. Waarom waren ze eigelijk aan het knuffelen? Kennen ze elkaar? Zouden ze homo zijn?  'Ik ben Louis' zegt hij. 'Ik ben Abby' ik glimlach even naar hem. Als hij terug lacht zie ik het. Zijn hoektanden zijn groot, niet normaal groot, het groot waar Lexy het over had.

Secret~ Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu