1. Sen İstedin

69.7K 2.7K 804
                                    


Sürpriz🤗🤗

İlk bölümüyle karşınızdayız. İkinci bölüm icin belli bir tarih veremiyor ama çok uzun vadeye dayalı olamayacak inşAllah.

Yepisyeni oğlumla okumaya başlayalım.

...

İnsanın eski sevgilisiyle ne işi olurdu? Duru oturduğu yerden kendine kızdı. Kerem'e kanmayıp 'bir kahve içelim' teklifini reddedecekti. Kısa bir süre de olsa bu adamın sevgilisi olması birden canını sıkmıştı. Ee karpuz değildi ki yoklayıp alasın. Yakışıklı suratına bakıp kanmıştı işte. Abisinin avukatı olması da sık sık karşılaşmalarına neden olmuştu. Oluyordu. Allah'tan Abisi Karahan'ın kısa süreli macerasından haberi olmamıştı.

Telefon konuşması bitmeyen Kerem Duru'nun sıkıldığını fark edince ahizeye elini yerleştirdi. Ayağa kalkıp gülümsedi. "Çok kısa canım hemen geliyorum." Duru başını aşağı yukarı salladı. Elindeki çay kaşığıyla büyük çay fincanını karıştırmaya başladı. Aslında çay bitmişti. Bir an önce gitmek istiyordu. "Ondan uzak dur" diyen sesle kaşık elinden gürültüyle fincanın içine düştü. Başını hızla çevirdi. Sarışın güzeli genç bir kadın. Kehribar rengi gözleriyle içine işler gibi bakıyordu. "Anlamadım."

Genç kadın Duru'ya yaklaştı. Elindeki telefonu havaya kaldırdı. Duru ülkenin tanınan müzik grubundaydı. Asya ve kardeşi Nil ile birlikte şarkı söylüyorlardı. Kısa sürede de ünlü olmuşlardı. Bu genç kadının da hayranlarından biri olduğunu düşündü. "Kerem den uzak dur. Fazla vaktim yok. Ben onun eski sevgilisiyim." Duru gözlerini devirdi. "Ne bu kıskançlık oyunu mu? Bil diye söylüyorum o benim sevgilim değil."

Genç kadın telefonda bir kaç yere dokunup ekrana bir resim getirdi. Dışarından bakıldığında öz çekim yapıyorlarmış gibi hava veriyordu genç kadın. Duru ekranda gördüğü ve yanında duran kadının dayak yemiş halini görünce iyice şaşırdı ve bunu gizlemedi. "Ne oldu sana?" dedi hafifçe dönerek.

"Bunu bana Kerem yaptı. Adım Sevilay Çetin. Cast ajans mankeniyim. Beni çok fazla ekranlarda göremezsin daha o kadar ünlü olamadım. Ama araştır diye söylüyorum. Sevilay Çetin. Ona güvenme! Asla! Uzak dur!" arkasından yaklaşan ayak seslerini duyunca hiç dönmeden sesini değiştirip yüksek sesle teşekkür etti ve koşar adım ayrıldı cafeden.

Kerem telefon konuşmasını Duru'nun yanına gelirken bitirmiş ve cebine atmıştı. Uzaktan gördüğü kadını birine benzetemedi. Önemsemedi. Duru ünlü biriydi. "Kim di o?" dedi gülümseyerek yerine oturdu.

Duru üzerindeki şok ifadesini atmak için masadaki sudan bir yudum aldı. "Hiç canım bir hayran, resim istedi. Kerem benim kalkmam gerekiyor." Sözü bitmeden yerinden kalkmıştı. Kerem de onunla birlikte ayaklandı. "Çok özür diliyorum Duru. Olmadı bu. Bir akşam yine bir şeyler yapalım mı? Söz telefonu mu kapatacağım."

Duru çantasını koluna taktı ama bedeninden geçen ürpertiye engel olamadı. "Çok acelem var Kerem. Konuşuruz yine." Kaçar gibi çıktığı cafeden arkasına bile bakmamıştı. Kerem'i öylece bırakmıştı. Belki kadın yalan söylüyordu. Belki de doğru...

Kerem kadar centilmen birinin bunu yapabileceğini ummuyordu. Ama ummadık taşın baş yardığını da bilecek kadar tecrübesi vardı. Arabasına bindi ama bir süre çalıştırmadı. Sakinleşmeyi bekledi. "Ya doğruysa" diye mırıldandı. "Benim de sevgilimdi" dedi elini direksiyona vurup.

...

Kızlarla birlikte her zaman gittikleri cafede ve her zaman oturdukları masada Duru'nun anlattıklarını öfkeyle dinliyorlardı. Ruken elinde tabletiyle ablasının verdiği ismi en ince detayına kadar inceliyordu. "Polise şikayet etmiş. İkisi de medyatik olmadığı için gün yüzüne çıkmamış. Kadının kendi sitesinde yazıyor. Fakat, Kerem'in adı yazmıyor. Sadece bir adam, biri gibi sözler var."

Bana Sevmeyi Anlat  (G.S.A Serisi 3) DüzenlendiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin