Keyifli okumalar...
...
İçeri girer girmez derin bir nefes alıp elini kalbine götürdü Duru. Adam resmen kalbine tekme attırmıştı. Yorulduğunu hissetti. Duygu geçişleri onu yormuştu. Arkasında biten seslere döndü hızla.
Aslı, "Ah o nasıl öpücüktü öyle?" dedi gözleri hınzır bir ifadeyle.
"Ama adam deli, bizim kız zır deli, ne yapsın deli deliyi çekiyor işte." diyen Zeynep gülümsedi. Duru gözlerini devirdi. Tabii ki izlediler, dedi içinden. Aksi düşünülemezdi.
Saçını geriye attı Duru, da saçı zaten ensesinde topuzdu. Hiç bozuntuya vermedi. "Ar damarım çatladı galiba." dedi gülerek.
Zeynep'le Aslı göz göze geldiler. Aynı an da "Hormonlar." dediler.
Duru kaşlarını çattı. "Ne hormonu?"
Zeynep, "Aman boşver... Sen iyisi mi çok yaklaşma Rüzgâr'a." dedi. Açıklamalı olarak anlatmak için uygun yer burası değildi.
Aslı, "Abin ile konuşmuş degil mi? Yoksa Karahan onu bahçeye gömerdi." dedi.
"Evet, aynen öyle yapmış."
Zeynep, "Bu adam bizi hep ters köşe ediyor. Çok pis bir durum. O bizim işimiz, onun değil." dedi hayıflanarak.
Dilini damağına vurup şaklattı Aslı. "Sakin ol böceğim, sıra bizede gelecek." derken Duru' ya baktı. "Bak yine soruyorum; Emin misin? Abin olumlu bakıyor."
Başını önüne eğip eteğinin süsüyle oynamaya başladı Duru. "Bu işten geri dönüş yok. Bana bir daha bu soruyu sorma." dedi, kararlı bakışlarını Aslı'ya yöneltti.
"Sen bilirsin. Bize saygı duymak düşer." dedi Aslı.
Yanlarına gelen Kenan'a döndü üçüde. Yüzünde yaramaz çocuk gülüşü vardı Kenan'ın. Yakışıklı suratına da çok yakışıyordu.
"Ablalarım." dedi lafın üzerine basarak. Kollarını göğsünde bağladı Aslı. "Söyle bakalım küçük ajan ne istiyorsun?"
Kenan sevimli sevimli sırıtıp baktı. "Dans etmek istiyorum." dedi Kenan.
"Olur, edelim." diyen Aslı bir adım atmıştı ama onu Kenan durdurdu. "Abla seninle de ederiz ama ben Ruken'le dans etmek istiyorum." Kenan'a sert bir bakış attı Aslı.
"Cenazeme buyur diyorsun yani?"
Aslı'nın ne demek istediğini az çok tahmin ediyordu Kenan. Hilal ona biraz çıtlatmıştı. Ama işte o, Kenan'dı. Kafasına kızı takmıştı bir kez.
"Hadi be ablam, yap bir güzellik olmaz mı?" Yalvarır moda giren Kenan'a baktığında yüreğinden de sevgi akıyordu genç adama. Çok seviyordu Aslı, Kenan'ı. Erkek kardeşi olsa bu kadar severdi ve ona kıyamıyordu.
"Ölümüne şahitlik edemem Kenan. Sen bana lazımsın daha."
Duru öne çıktı. "Gel Kenan benimle dans et ben sizi buluştururum." dedi. Kenan hiç beklemediği kişiden gelen teklife balıkla atlayarak kolunu Duru'ya uzattı. Gülümseyerek Kenan'ın koluna girdi Duru.
Zeynep Duru'yu kolundan tutup durdurdu. "İyi de sen olunca ne değişir? Karahan görürse kötü olur. Şimdi elinde bir Ruken kalmışken, oyar vallaha." dedi.
"Hallederim ben. Benim abim ama sizin kadar korkmuyorum. Az sakin olunuz." diyerek Kenan'ın koluna tekrar girip konuşarak dans edilen bölüme gelip tam da Fırat'la Ruken'in yanında dansa durdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Anlat (G.S.A Serisi 3) Düzenlendi
RomanceTüm hakları saklıdır. G.S.A Serisi 3. İlk 2 kitapta bağlantılı değildir. Ama okumanız şiddetle tavsiye olunur. Tek kaşını kaldırdı Rüzgâr. "Ağzım iyi laf yapmıyor olsa bile kalbim güzel seviyor emin olabilirsin." dediğinde Duru'nun gülümsemesi yüz...