Keyifle okuyun.......
Düğüne kalmış beş gün, son konser için İzmir'e gidecek kızların başı eş adaylarıyla büyük dertteydi. Nihat ve Nil ayrı yerde aynı telde; Asya ve Fırat ayrı yerde aynı telden uzun hava seslendiriyordu.
"Aşkım sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun?" dedi Nihat bir saattir dil döküyordu.
"Aşkını yedirtme bana Nihat. Gideceğim diyorum sözleşmem var." dedi Nil kollarını göğsünde bağlamıştı. Yüzünü Nihat'ın aksi yönüne çevirdi.
Dişlerini sıkan Nihat gözlerini kapatıp başını yukarı kaldırdı. "Lan şurada kalmış dört gün biri kına zımbırtısı biri düğün. Asıl sen bana sözleşmeni yedirtme." diye bağırdı.
Nil yüzünü hızla Nihat'a çevirdi. "Bağırma bana, ne lan ne o nasıl laf kadınım ben. Kadına lan denir mi?" kendisi de bağırıyordu.
"Hah bak iyi dedin, kadınsın sen, benim kadınım. Ne işin var orada? Yok gidemezsin izin vermiyorum." diyerek kestirip attı.
Nil'in kızgınlığı gözlerinden dışarı çıkıp kurşun niyetine Nihat'a doğru yola çıkmıştı. Ağzını açıp laf edecekken kapı büyük bir gürültüyle açıldı.
"Yeter!" diye bağıran Karahan'ı görünce Nil süt dökmüş kedi gibi kenara çekildi.
Odanın ortasına kadar gelip durdu Karahan. Yüzleri sirke satan ikiliye baktı. Arkadan koşarak gelen Nazlı, "Yetiştim mi?" deyip elini kalbi üzerine koyup odadakilere göz attı. "Galiba yetiştim." Kocasına döndü. "Ne bağırıyorsun Karahan?" diye çıkıştı.
Karahan kaşlarını havaya kaldırıp karısına baktı. "Bırak bunları korumayı, bir saattir beynimi yediler."
Nazlı başını yana çevirdi. Umursamaz bir hava takındı. "Olur kocam öyle şeyler." diye mırıldandı.
Karahan birbirlerine sırt dönen çifte geri dönüş yaptı. "Burası otel, hani insanların dinlendiği, tatil yaptığı yer. Sesiniz odalara gitmiyor diyemi bu çabanız?"
Nihat taş olmuş yüzünü Karahan'a çevirdi. "Kardeşine sor." dedi.
"Ulan varya yakarım sizide düğününüzü de işine gelmeyince benim kardeşim, gelince senin nişanlın. Ne oldu yine? Siz böyle kavga edeceksiniz bitsin bu iş!"
Nazlı gözlerini kocaman açtı. "Karahan." diye cırladı. "Saçmalama lütfen."
"Nazlı'm bak şunlara Allah aşkına," diyerek eliyle ikiliyi gösterdi.
Nil abisinin hiddetinden tırsmıştı. Kenarda sessizce bekliyordu. "Az biraz sakin ol karam." Kocasının önüne geçip ikiliye döndü.
"Neyin kafası bu uşaklar hadi söyleyin aslanımı fazla tutamam." dedi Nazlı. Karahan gülmemek için iç yanağını ısırdı. Eliyle burun kemerini sıktı. 'Ah aslanın sana kurban kadın burada denir mi bu laf?" diye geçirdi içinden.
"Nazlı, kalmış dört gün İzmir'e konsere gideceğim diyor." dedi Nihat.
Karahan kardeşine döndü. "Ne işin var, evleniyorsun kızım sen. Bir türküde söyleme eksik olsun."
Kayınçodan tam destek alan Nihat, rahatlamıştı.
"Abiciğim sözleşmem var anlatamıyorum galiba hem ben miyim sadece ablam ve Asya'da bu sözleşmeye dahil?" dedi Nil. Nihat'a döndü. "Ben ilk defa mı konsere gidiyorum? Nereden geliyor bu güvensizlik? Boğarım seni Nihat." Abisinin yanında ilk defa kendini kaybetmişti Nil. Karahan'ın gözleri fal taşı gibi açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Anlat (G.S.A Serisi 3) Düzenlendi
Storie d'amoreTüm hakları saklıdır. G.S.A Serisi 3. İlk 2 kitapta bağlantılı değildir. Ama okumanız şiddetle tavsiye olunur. Tek kaşını kaldırdı Rüzgâr. "Ağzım iyi laf yapmıyor olsa bile kalbim güzel seviyor emin olabilirsin." dediğinde Duru'nun gülümsemesi yüz...