Keyifle okuyun...
...
Son bir elektroşok verdi Yağız. Sıkıntılı yüz hatları, ellerinin altında can çekişen genç adamın haline üzüldüğünün kantıydı. Makinadan duyulan kesik mekanik sesle gülümsedi. Bedenen değildi ama ruhen yorulmuştu. Hemşireye uzattı elindeki cihazı.
"Sanırım bu dünyada alacağın var." dedi, yatakta kendinden habersiz yatan Rüzgâr'a.
Bir müddet daha bekledi tekrar durma ihtimaline karşı, ama çok şükür her şey düzene girmeye başlamıştı.
Kapıda bekleyen yakınlarına iyi haber vermenin gururu ile neşelendi. Çıktığında, Nimet hanım hariç üçüde bekliyordu.
Haberi duyan Yiğit, Karahan ve Nazlı'da gelmişti. Kızlarda mecbur onların yanında oturup Yağız'ın dışarı çıkıp iyi haber vermesini beklemişti.
Yağız dışarı çıkınca hepsi ayaklandı. Ve Yağız'ın etrafını sardılar. En çok korkan hiç şüphesiz Azra, Zeynep ve Aslı'ydı.
Karahan eskiden gıcık olduğu ama sonra kabullendiği Yağız'a baktı. Hepsi Yağız'ın iki dudağından çıkacak söze odaklandı.
"Bir kez ilk anda ikici kez burada kalbi durdu. Doktoru ilk anda yaptığı müdahale ile çalıştırmayı başarmış ama burada bir kez daha durduğunda açıkçası geri dönmeyeceğini düşünmüştüm. Ama şimdi iyi, bir süre yoğun bakımda kalacak."
Hare ve Hilmi bey sevinç gözyaşları akıtmaya başlamıştı. Kızlar birbirlerine göz ucuyla bakıp içten bir oh çektiler.
Önlüğünün cebinden gelen telefon sesine Aslı birkaç adım uzaklaştı. Bu çalan sadece Duru ile konuştukları telefonuydu. Her ihtimale karşı küçük telefonu bir an olsun yanından ayırmıyordu. Sıkıntıyla açıp kulağına götürdü.
"Canım." diyerek açtı.
Gördüğü rüyanın hala etkisindeydi Duru. Bu, ses tonuna yansıyordu. "Aslı her şey yolunda mı?" diye sordu.
"....."
Sesiz kalmıştı Aslı. Ne diyeceğini bilemedi.
"Aslı."
"E... şey... çok değil. Yani şimdi iyi." diye geveledi.
Yüreğine taş oturan Duru, şimdi iyi olan kişiyi içinde hissediyordu.
"Rüzgâr." diyebildi inlercesine.
"Kalbi durdu." dedi Aslı, karşıdaki ses kesildi.
"Duru, bak gerçekten çok iyi şimdi. Ben hastanedeyim. Hepimiz buradayız, Yağız az önce çıktı bize iyi haberler verdi. Gerçekten."
Sessiz gözyaşları yanaklarına döküldü Duru'nun. Boşuna görmemişti o rüyayı.
"Bana doğruyu söylediğini biliyorum, ama neden ne oldu? Nasıl birden kalbi durdu? Kaza mı geçirdi? Aklına gelen olası fikirleri sıralamıştı.
"Üzgünüm ama galiba fazla abarttım bu sefer. Ali Poyraz'ın resmini yolladım ona."
Gözlerini elinin tersiyle sildi Duru. "Bunu ben istemiştim, bunda senin suçun yok."
"Tam olarak öyle değil. Ona artık senin yeni bir aşkın olduğunu söyledim. Çok ama çok üzgünüm, bilemezdim." diyerek başını sağa sola salladı Aslı. Yanına gelen kızlar kiminle konuşuyor olduğunu anlamıştı.
Bir dakikada kadar sessiz kaldı Duru. Aklında evirip çevirdi Aslı'nın sözlerini.
"Bunu neden yaptın Aslı?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Anlat (G.S.A Serisi 3) Düzenlendi
RomansaTüm hakları saklıdır. G.S.A Serisi 3. İlk 2 kitapta bağlantılı değildir. Ama okumanız şiddetle tavsiye olunur. Tek kaşını kaldırdı Rüzgâr. "Ağzım iyi laf yapmıyor olsa bile kalbim güzel seviyor emin olabilirsin." dediğinde Duru'nun gülümsemesi yüz...