„Pusť mě!" vrazila do strážce, který stál přede dveřmi.
„Král nechce být rušen."
„Víš, co se stalo poslednímu strážci, když mi odmítl pustit do jeho komnat?" zašklebila se.
Pochopitelně to věděl, ale stál si za svým. Nepustil jí.
„Jak chceš, dostanu se tam silou," a s těmi slovy tasila dýky.
Najednou se dveře rozevřely a v nich stál sám Thranduil. Unavený, roztřesený a skleslý.
„Pusťte jí, nebo vás ta fanatička zabije," sykl po strážích a zalezl zpátky do pokoje.
Serena došla ke stolku a posadila se na jednu ze židlí, kde už ji čekal.
„Co se zase děje?" vzdychl.
„Tauriel. Proč je pryč?" uhodila na něho.
„Protože odešla."
„A tomu mám věřit?"
Neodpověděl. Jen se nepatrně napřímil.
„Já vám teď něco povím. Jediný před kým byste měl chránit vašeho syna jste vy sám!"
„Dost! Nechám tě pověsit!" zavrčel elf.
„To si zkuste, pozabíjim všechny, kdo na mě jen sáhnou."
Král zavrtěl hlavou. „Mě už je to jedno. On se mi vyhýbá..."
„Divíte se mu?" uchcechtla se dívka a pokračovala: „Vy jste chtěl válku kvůli pýše, tak si jí jděte vybojovat! Vy byste měl být ten, kdo bude v čele!"
Nic, díval se do prázdna. Serenu to po chvilce přestalo bavit a tak práskla dveřmi .
Legolase našla během chvilky. Odtáhla ho stranou od ostatních.
„Tvůj otec mě vytáčí, a pokud nezvedne svoje královské pozadí a nezačne se chovat jako chlap a nepostaví se téhle válce čelem, tak ho asi uškrtim ve spánku."
On na ní vykulil oči. Nechápavě otevřel ústa k nějaké odpovědi, ale ona ho přerušila.
„Ať se už konečně připraví na to, že to co si nadrobil, to si sní! Promluv s ním jinak na naší straně bude bezpočet mrtvých. Chce to přípravu, sakra!"
Zřejmě mu došlo, že má pravdu.
„Pokusím se," slíbil. Popravdě z ní měl hrůzu. Její sladká tvářička opravdu klamala.
„Fajn" uculila se a pomalými kroky odcházela.
„Děje se něco?" vstoupil nesměle do otcova pokoje. Našel ho tak, jak ho opustila vražedkyně. Hledícího do prázdna.
„Otče, měl by ses připravovat na svoji válku." Upoutal jeho pozornost.
Král zavrtěl hlavou.
„Pokud to neuděláš, udělám to já!" a s těmi slovy také odešel.
Thranduilovy se skutálela slza po bledé tváři. Byl bezradný. Nebyl schopen ničeho...
Serena vyjela se svým hřebcem za brány. Našla stopy patřící neokovanému koni ( jaký používali elfové ). Vydala se po nich s nadějí, že najde Tauriel.
ČTEŠ
Vražedkyně z Mirkwoodu
FanfictionTakhle to prostě ve službách krále Thranduila chodí... Co pán řekne, to platí. Ovšem Serena i přes svojí nevšední práci neztratila smysl pro humor... S tím se Thranduil těžko smiřuje, ale jelikož je Serena špička ve svém oboru, rozhodne se jí ve sv...