Sini Vaal
04:20 Su järgmine ülesanne on panna staatusesse "#olenvaal"
04:35 Magad?
Delysebelle Rozalie
04:37 Vabandust, olin eemal
Kirjutasin oma seinale: #olenvaal
Vajutasin "postita"ning läksin tagasi chatti.
Sini Vaal
04:37 Ehk sa pole täna ka magada saanud?
Delysebelle Rozalie
04:37 No jah
04:37 Pool tundi magasin
Sini Vaal
04:37 Sa peaksid magama. See pole sulle hea.
Delysebelle Rozalie
04:37 Hea? Kas sa üldse tead, mis on hea? Kas see, millega te tegelete, on su enda arust ka hea? Noorte ähvardamine ja neile enesevigastamise ülesannete jagamine? Enesetapuni viimine?
Sini Vaal
04:38 Ma täidan vaid oma kohustusi.
04:38 Ja ise sa tahtsid seda mängida.
Delysebelle Rozalie
04:38 Ma ei rääkinud praegu endast
04:38 Ma rääkisin praegu sellest, et sulle pakub mõnu, kuidas sinu abil palju inimesi sureb.
*DDylan kirjutab...*
Avasin snapchati.
DDylan: Jah, ma olen aidanud viia palju noori inimesi enesetapuni, aga see kord kavatsen ma ühe inimese elu päästa. Mida iganes see mulle ka maksma ei läheks.
DelysebelleR: See inimene on sulle siis väga eriline ikka
DDylan: Aa ja proovi homme öösel magada ja end korralikult välja puhata. Ma vabandan end Jacki ees välja, et ise unustasin sulle kirjutada, mida järgmiseks tegema pead.
DDylan: Seega minu poolt on su järgmiseks ülesandeks end välja puhata. Sa vajad seda. See, et sa nii vähe oled maganud, ei mõju su tervisele hästi.
DelysebelleR: Ahah ja kõik muu on mu tervisele kasulik?
DDylan: Ole pai ja ürita seda lihtsalt täita.
ESTÁS LEYENDO
Sinivaal √
RomanceAvaldan mõne inimese soovil uuesti selle raamatu. ------------------------------------ - Tere, sa oled nüüd mängus "Sinivaal". Väljapääsu pole.. ------------------------------------ Tüdruk, kes hakkas mäng...