1 kuu ja 1 päeva pärast: Mina armastan sind ka, mu pisike printsess

1.7K 237 97
                                    

Dely: Anna andeks, et ma pole viimased kuus päeva jõudnud sind külastada.

Dely: Ma olen pidanud nii palju õppima ning üleüleeile ja üleeile olin ma emaga sugulaste pool. Oleksin eelistanud haiglasse tulla, aga ema tahtis, et ma ikkagi kaasa läheksin.

Dely: Ma pole isegi sellega kursis, kuidas sinuga lood on.. Ma ei ole vahepeal su isaga rääkinud.

Dely: Ma luban, et ülehomme tulen sind vaatama.

Dely: Või siis homme. Pärast võistlust..

Dely: Issand.. See on juba homme..

Dely: Ma kardan.. Ma vist kahetsen, et ma nõustusin.

Dely: Ma juba kujutan ette, kuidas mul kõik nii halvasti välja kukub..

Dely: Brent ja teised said ka teada, et ma osalen seal ning nad ütlesid, et tulevad vaatama.

Dely: Aga ma ei taha, et nad tuleksid. Niimoodi on mul veel piinlikum ja ebakindlam.

Dely: Ma tahan, et sina tuleksid.

Dely: Aga kahjuks seda ei juhtu..

Dely: Umbes nädal aega tagasi ma kirjutasin sulle Jackiga kohtumisest, seal kohvikus, ja rääkisin sulle, mida ta mulle ütles.

Dely: Mul on kuidagi halb tunne.

Dely: Ma tean, et ta on inimestega nii kuradi julmalt käitunud.

Dely: Aga siiski ma ei soovi tema surma.

Dely: Pärast seda, kui ma temaga paar tundi jutustanud olin ja ta mulle oma elust rääkinud oli, ma tundsin, nagu mul oleks temast kahju, kuigi ta on nii palju halbu asju teinud.

Dely: Ma ei tea.. Minu meelest ei vääri ükski hing surma. Kõigil peab olema uus võimalus. Ka temal.

...

Dely: Dylan, millal sa ärkad juba? Nii kaua on möödas..

Dely: Mul tuleb vist jälle nõrkushoog peale..

Dely: Nii.. Ma üritan mitte nutta, olla rahulik ja mõelda, et varsti saan ma jälle sinuga koos olla.

Dely: Kõik saab korda..

Dely: Sa saad terveks..

Dely: Oh, Dy..

Dely: See igatsus ausalt öeldes tapab mind juba.

Dely: Ükskõik, kui palju ma ka ei üritaks positiivselt mõelda, ma ju sisimas ikka tean, et tõenäosus sind kaotada on väga suur..

Dely: Ma tahan, et sinuga saaks kõik korda juba..

Dely: Ma ei jaksa sinuta..

Dely: Ma armastan sind, Dylan...

...

Dy kirjutab...

Dy: Mina armastan sind ka, mu pisike printsess ❤

Sinivaal √Donde viven las historias. Descúbrelo ahora