Dely: Ma kõnnin praegu jälle su ukse taha.
Dely: Nagu üleeilegi.
Dely: Ja üleüleüleeile.
Dely: Ja veel mõnel päeval.
Dely: Imelik on see, et su isa pole sel ajal kordagi kodus olnud.
Dely: Nagu sinagi..
Dely: Võib-olla tulengi ma lihtsalt valel ajal.
Dely: Võib-olla sõitsite te kuhugi ära.
Dely: Oeh, ma ei tea..
Dely: Mul on iga päevaga aina raskem. Igal uuel hommikul ma tunnen end järjest rohkem surnuna.
Dely: Aga ma tean, et ma ei tohi veel kaotada seda lootuseraasu.
Dely: Kui seda veel üldse on..
Ukse juurde jõudes koputasin mõned korrad ja lasin kella, lastes nukralt oma pea norgu, ning ohkasin. Oli aimata, et mitte keegi ei tule seda ust avama.
Ma ei teadnud, miks ma siia üldse tulin, kui nii või naa ei leia ma siit seda, mida loodan.
Ma tean, et kedagi pole kodus. Ma tean, et siia pole mõttet tulla.
Aga ma vajan vastust.
Istusin trepile, silmad märjaks tõmbumas ja halbade mõtete sadu mu peas mind kiusamas.
Ma toetasin oma pea jalgadele ning hakkasin nutma, lastes kuuldavale võimalikult vaikseid nuukseid.
Ühel hetkel kuulsin, kuidas keegi oli sissekäiku sisenenud ning sammus rasketel sammudel ülespoole.
Hääled jõudsid järjest lähemale. Oli kindel, et see inimene möödub minust.
Tõusin püsti ja kuivatasin oma pisarad ning hakkasin mööda trepiastmeid sammudes allapoole minema, et ei tekiks olukorda, kus mingi vanainimene mu kallal õiendama hakkab, et mida kuradit ma siin võõras trepikojas tolknen.
"Delysebelle?" kostus ühel hetkel vaevukuuldavalt tuttav mehe hääl.
...
Dely: Dylan!
Dely: Ma kohtusin su isaga teie trepikojas. Hakkasin ära minema ning ta tuli trepi peal mulle vastu.
Dely: Ta kutsus mind sisse. Me jõime teed ja jutustasime veidi sinust.
Dely: Ta rääkis mulle kõik ära.
Dely: Mul hakkas kohe palju kergem ja ma olen õnnelik, et sa pole surnud, Dy.
Dely: Kuid samas kardan ma ikka veel väga, sest sa oled koomas ja su elu on ohus, nagu su isa mulle ütles..
Dely: Loodan südamest, et sinuga saab kõik korda ja et varsti saame jälle koos naerda ja laulda, kaisus pikutada ja kallistada, käia jalutamas ja nautida üksteise lähedust..
Dely: Ma tulen koos su isaga sind homme vaatama.
VOUS LISEZ
Sinivaal √
Roman d'amourAvaldan mõne inimese soovil uuesti selle raamatu. ------------------------------------ - Tere, sa oled nüüd mängus "Sinivaal". Väljapääsu pole.. ------------------------------------ Tüdruk, kes hakkas mäng...