24 päeva pärast: Mul on kahju

1.5K 202 27
                                    

Dely: Ma sõidan praegu bussiga haigla poole.

Dely: Käisin üleüleeile ja üleeile ka, aga eile ma jälle ei saanud.

Dely: Mul on iga kord nii raske su juurest lahkuda.

Dely: Sest sa oled aina nõrgemaks jäänud ja ma võin iga hetk su kaotada..

Dely: Hirmutunne närib ja näpistab mind seestpoolt iga päevaga aina hullemalt.

Dely: Ja tead.. Ka need viimased korrad nägin ma Jacki haiglas. 

Dely: Mul pole aimugi, miks ta su juures käib.

Dely: Oeh.

Dely: Ma ei suuda uskuda, et ma nõustusin lauluvõistlusel osalemisega..

Dely: Ma kardan esineda, eriti veel laulmisega..

Dely: Aga ma lähen sinna sinu pärast.

Dely: Sest ma tean, et sa tahaksid seda väga.

Dely: See oleks pidanud ülehomme olema, aga see lükkus nädala võrra edasi.

Dely: Ma tahaksin, et sa tuleksid ka sinna.

Dely: Mul oleks niimoodi kindlam tunne..

...

 Hakkasin haiglauksest sisenema, kui mulle Jack vastu tuli. Ma võpatasin, sest ta ilmus mu ette nii ootamatult ja oli nii lähedal. Mul tõusid lausa ihukarvad püsti ning judinad läbisid mu keha, kui meie pilgud kokku põrkasid.

 Me vaatasime mõned sekundid üksteisele silma.. Nägin tema pilgus seekord midagi muud. Tema silmis ei olnud praegu seda kurjakuulutavat mõrvaripilku. Ta tundus kuidagi rõõmutu ja vaevatud. Ta polnud enda moodi.

"Delysebelle, mul on kahju.." lausus ta siis pead norgu lastes ning läks minust mööda, põhjustades minus segadust.

Sinivaal √Donde viven las historias. Descúbrelo ahora