Rozdział 18

132 1 0
                                    

Miesiąc później:

†•°•°•†
Dagmara:

Dzisiaj jechaliśmy do dziadków Ryan'a, nasze rzeczy były spakowane i czekały w samochodzie. Kończyłam jeść śniadanie razem z Adą. Ryan rozmawiał z ojcem przez telefon. Szybko posprzątam i zaczęłam szukać swoich butów. Jak na złość moje czarne szpilki na platformach musiały się gdzieś schować. Ryan ubrał Adę i śmiejąc się ze mnie wyszedł z domu. Znalazłam buty i wyszłam z domu, drzwi zamknęłam na klucz i wsiadłam do samochodu na miejscu kierowcy. Obok mnie siedział Ryan i zapinał pasy.

-Powiedz mi czemu to ty jesteś kierowcą?

-Bo lubię. Spokojnie nie mam zamiaru zwiedzać drugiego świata.

Po chwili jazdy zauważyłam, że Ada zasnęła, nie dziwiło mnie to bo zawsze zasypiała jak gdzieś jechaliśmy dalej niż do sklepu. Ryan patrzył się na mnie a szczególnie na mój biust.

-Znalazłeś tam coś? Od dobrych dwudziestu minut nie odrywasz ode mnie oczu.

-A tak się jakoś zamyśliłem.

-To nie myśl. Mam prośbę, w torebce mam taki zeszyt możesz go na chwilę wyciągnąć?

-Pewnie, jeszcze go sobie przejrzę. - przewróciłam oczami - Co mam ci w nim znaleźć?

-Małą karteczkę, skierowanie Ady do lekarza.

-Nie zauważyłem by była chora.

-Na szczepienia.

-Jest, ale dopiero w listopadzie.

-To właśnie chciałam wiedzieć.

-Zobaczmy co ty tu ciekawego masz... Listy zakupów... Kilka numerów telefonów do znajomych... Ooo...

-Co już znalazłeś?

-Lista prezentów z wieczoru panieńskiego... Jak widzę dużo dostałaś tych prezentów.

-Błagam nie czytaj tego. - zaczęłam się śmiać.

Lista prezentów z wieczoru panieńskiego:

Białe kozaki na wysokim obcasie (Alexis)
•Naszyjnik z szafirem (mama)
•Różowa sukienka nad kolano (Viki)
•Czarno-biała bielizna wieczorowa (Beth)
Neonowozielona bielizna wieczorowa •Puchate fioletowe kajdanki (Alexis)
•Czarne kabaretki (Viki)
•Fioletowe szpilki na 25-cm obcasie (Viki)
•Biała bielizna wieczorowa (Viki)
•SŁODYCZE 😗 (Beth)
•Puchate zajebiście różowe kajdanki (Beth)
•Biało-fioletowa sukienka z gorsetem. (Alexis)
•Czarna koszulka na ramiączkach do "bicia męża" 😂 (Viki)
•Kolejna czarna koszulka wpierdolka (Beth)
•Strój pomocnicy św. Mikołaja (͡° ͜ʖ ͡°) (Alexis i Viki)
•I wiele, wiele innych...

-Powiedz mi czym się różni bielizna wieczorowa od zwykłej?

-By bardziej cię sprowokować, lub wkurzyć gdy masz szlaban na sex ze mną.

-Jakoś w domu nigdy nie widziałem puchatych kajdanek.

-Bo je schowałam...

-A ten strój pomocnicy Mikołaja? - uśmiechnęłam się i ruszałam brwiami, odrazu mnie zrozumiał. -A te kozaki, to co w nich wyglądasz tak sexy?

Nie kocha, lubi, nie szanujeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz