sonunda

9.4K 681 7
                                    

- Nereye gidiyorsun?

Dagna, günlük işlerini halletmiş şüphe çekmeden kaleden çıkmak için fırsat kollasada son anda yakalanmaktan kurtulamamıştı.
Lord edward şüphe ve hayranlık dolu bakışları dagnanın üstündeydi. Orta yaşlarında olsa bile dagna gerçekten çekici bir kadındı, ilk günden beri edward inkar etsede bunun farkındaydı ve bundan son derece rahatsızdı. Aklındaki rahatsız edici düşüncelerden kurtulmaya çalışarak şüphe dolu bakışlarını yeniden dagna 'nın üstüne yöneltmişti. Hangi kadın bu saatte tek başına kaleden ayrılmaya cesaret edebilirdi ki hele de ona haber vermeden belki de bir aşığı vardı. Edward istemeden de olsa içinde büyüyen kıskançlığa engel olamamıştı.

- Lordum... Dagna şok olmuştu. Lord edward ile karşılaşmayı kesinlikle planlamamıştı.

- Seni dinliyorum dagna bu saatte nereye gidiyorsun. Bildiğim kadarı bu yol ormana çıkıyor ve senin de burda tanıdığın kimsen yok.

Edward karşısında ne diyeceğini bilmeyen kadına dikkat ile bakıyordu.

- Sadece hava almak istemiştim efendim diyebilmişti dagna korkuyla.

- Demek hava almak istedin hemde tek başına bu saatte?

- Kimseyi rahatsız etmek istemedim lordum.

Edward hala dagnanın söylediklerine inanmasada konuyu daha fazla uzatmak istemiyordu.

- Odana git dagna yarın lord william gelecek ve çok işin olacak, şimdi git!!

Dagna çaresizce denileni yapmak zorundaydı ve arkasına bile bakmadan hızla odasına gitmişti.

_ gıcık herif ben bilirdim sana diyeceğimi ama randal için sabretmeliyim diye söylenerek odasında dolanıyordu. Şimdi ne yapması gerekli bilmiyordu.  Lord bozuntusu yarın gelecekti. Ya geç kalırsa neler olur düşünmek bile istemiyordu.

Of randal artık birşeyler yapmalısın diyerek yatağına uzadı. Biraz dinlenmesi ve yarın sabah ilk iş olarak kimseye görünmeden randal'ın yanına gitmeliydi.

Ertesi sabah....

Elisa tüm gece uyuyamamıştı. William'ın gelişi bir kabustu genç kadın için. Ya randal yetişemezse ya o gelmeden evlilik sözleşmesini imzalamak zorunda kalırsa..

-Tanrım lütfen bir mucize olsun Randal gelsin lütfen.

Elisa sessizce odasında dua ederken mary kahvaltısını çoktan odasına getirmişti.

- Bugün nasılsın kızım.

-İyi değilim mary ya randal yetişemezse ne yaparım ben ondan başka hiç bir erkeği kabul edemem asla.

- Merak etme tanrı dualarını kabul edecektir kızım şimdi bebeğin için güçlü olmalısın.

Mary haklıydı. Bebeği için güçlü durmalıydı. Onu ne pahasına olursa olsun korumalıydı.

- Eminim dagna ona haber yollamıştır elisa. Mary genç kadına destek olmak için elinden geleni yapıyordu.

-umarım mary. Elisa tüm kalbiyle böyle olması için dua ediyordu.

Elisa  yatağından kalkıp canı istemesede kahvaltısı yapmıştı.
Tek umutları olan dagna gerçekten de sabah kimse uyumadan kaleden ayrıldığında neyseki çok uzaklaşmadan kaleyi gözleyen eric'e olanları anlatmış ve hızla kimse farketmeden kaleye dönmüştü.

-günaydın elisa nasılsın.

Dagna sanki kendinden bahsedildiğini hissetmiş gibi elisa'nın odasına gelmişti.

- Ah dagna bizde senden bahsediyorduk. Randala hemen haber yollamalıyız. Lord william geliyor ve ben çok korkuyorum.

- Merak etme kızım haber yolladım randal burda olacak eminim.

Elisa mutluluktan uçacaktı neredeyse. Haftalar sonra randalı görebilcekti.

- onu çok özledim dagna sonunda onu görebilcem...

Melegim... (efsane Leydiler Serisi 4)(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin